r.ellacott
Glad i forumet
Lurt med den huskelappen altså!Godt spørsmål! Jeg begynte også 7dpo, og syns også det var ganske fint. Det ble liksom rolig skuffelse istedenfor brå skuffelse.. også å prøve å ha litt is i magen hjalp, ble tøffest den PP jeg trodde jeg ble gravid og ventet å teste.. så nå har jeg skrevet huskelapp «ALLE symptomene du kjenner på er bare progesteronet!! Ikke ha forhåpninger!»
Jeg er innstilt på å begynne tidlig neste gang. Har du fått temp? Jeg skal inn å bestille diverse nåEr du ferdig med mensen? Hittil blør jeg mye mindre enn vanlig, og ikke like mye smerter! Har sluppet å tatt blodstoppende hittil
![]()
fint å høre at du også syns det var ganske greit å teste tidlig. Ikke så lett å vite hva det er man tåler best før man har testet litt forskjellige testetider. Ja, jeg er ferdig med mensen og på cd 8. Jeg har hatt termometeret i sengen i noen dager men klarer søren meg aldri ta tempen
datteren min har sovet så urolig, så jeg får aldri noe særlig strekk med sammenhengende søvn på morgenen. Men hun har ofte sånne perioder, så når hun etterhvert sover bedre skal jeg forhåpentlig vis få det til.
Er du ferdig med mensen? Hittil blør jeg mye mindre enn vanlig, og ikke like mye smerter! Har sluppet å tatt blodstoppende hittil

Ja, jeg ble anbefalt å brukte babyplan-tester i 2023 på forumet, så har egentlig bare brukt det i tillegg til clearblue digital. Jeg har jo testet mange sykluser hvor det ikke ble noe, og har aldri hatt tendenser til skyggestrek på de før, helt blendahvite og etter mange timer. Derfor jeg ble litt gir i går kveld når jeg så på den senere, selv om jeg visste jeg ikke kunne stole på den. Men da kunne jeg jo egentlig gjøre det

men så nå at jeg har jo IKM i uke 31
håper dette holder seg da jeg har opplevd MA før 

men du pleide jo ikke ha smerter så lenge før mens, kan det være festesmerter og dipp? 
Jeg har det sånn med jenta mi også, så er redd jeg ikke klarer å verken huske å tempe eller rekke å tempe før jeg har vært for mye i uro 
men takk for følget her inne! Neste runde blir det spire