♡ IKM UKE 30 ♡

Så bra :Heartred Håpet selvfølgelig veldig på et annet utfall for oss, men hvis man først skal stå i dritten er det jo greit at det slipper litt etterhvert:happy::Heartred Og da ser det ut som du får ganske grei lengde på lutealfasen likevel:hello2 Vi må ta de seirene vi kan når dette drøyer ut:hilarious:
Ja, det er nesten verre å stå i skuffelsen når progesteronen herjer som verst, for da herjer hormonene - så når testene er negative og progesteronet uansett skal slippe så er det godt å komme "ut av boblen" på en måte også ja :Heartpink Ja, jeg håper TR drar ut litt for å få noen dager, men frykter hun er veldig nær :hungover: Ja, vi må det :Heartpink

IKM i morgen, ved vanlig syklus. Litt redd syklusen ikke skal bli forlenget og mensen plutselig kommer. Størst sannsynlighet er vel at den blir forlenget tilsvarende forsinket eggløsning?

IKM i morgen, ved vanlig syklus. Litt redd syklusen ikke skal bli forlenget og mensen plutselig kommer. Størst sannsynlighet er vel at den blir forlenget tilsvarende forsinket eggløsning?
Min erfaring er at forsinket el = syklus kommer til vanlig tid. Men det trenger jo ikke å gjelde alle.

Positiv tidligtest 11 dpo :Heartred :Heartred

Vedlegg

• 20250723_082247.jpg
    20250723_082247.jpg
    989,9 KB · Visninger: 89
Takk! Hvor mange dpo er du nå? Jeg har blitt gravid fire ganger (mistet to så langt) og aldri testet positiv før 11 dpo. Når jeg ikke blir gravid får jeg mensen 11 dpo..
Jeg er 3dpo, etter en veldig forsinket EL. Da satser vi på at spiren din sitter hele veien denne gangen

Back
Topp