Feste blødning!! Må bare håpeEn god del mer blod på papiret og i trusa nå, fortsatt blenda test. Er det mensen som kommer 9 dpo?stakkars egget rekker jo ikke feste seg skikkelig jo.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Feste blødning!! Må bare håpeEn god del mer blod på papiret og i trusa nå, fortsatt blenda test. Er det mensen som kommer 9 dpo?stakkars egget rekker jo ikke feste seg skikkelig jo.

Skjønner at du føler deg motløs nåFøler ikke jeg så noe på hcg testen i dag. Vet ikke hvor mange flere pper jeg orker hvis det fortsetter som dette ass. Eneste er at jeg kan stole på litt på følelsen, for syklus har jo uansett vært anderledes
det er søren meg ikke lett med denne prøvingen ass...Ja dette ble spennende!Jeg pleier å begynne å spotte 10 dpo, men da bare litt, litt brunt på papiret og akkurat nok til at jeg syns jeg trenger et truseinnlegg.
Nå er det mer. Ikke friskt rødt eller mye som ordentlig mens. Ikke ennå i hvert fall. Skal holde dere oppdatert på det som skjer i trusa de neste timene![]()
![]()
![]()
Har aldri vært så investert i hva som skjer i andres underbukser som her inne 

Du er min største festeblødnings-heiagjeng! Hver pp sier jeg at det umulig kan være festeblødning, og hver pp heier du på at det er det - elsker detFeste blødning!! Må bare håpe![]()

Skjønner deg så godt, men samtidig så er du liksom såååå nære ogsåFøler ikke jeg så noe på hcg testen i dag. Vet ikke hvor mange flere pper jeg orker hvis det fortsetter som dette ass. Eneste er at jeg kan stole på litt på følelsen, for syklus har jo uansett vært anderledes

Må jo bare støtte opp motivasjonen deres i Prøve Periodene, man kan fort miste det heltDu er min største festeblødnings-heiagjeng! Hver pp sier jeg at det umulig kan være festeblødning, og hver pp heier du på at det er det - elsker det![]()
Gleder meg så mye til dere jenter tester positivtEr det bare jeg som skimter noe svakt?2. Urin da første urin var helt blankt (fler som sliter med å få konsentrert urin?) 8dpo, tidligtest stav, blank blanky blank:
Vis vedlegget 465308
2. Urin da første urin var helt blankt (fler som sliter med å få konsentrert urin?) 8dpo, tidligtest stav, blank blanky blank:
Vis vedlegget 465308kan du ta bilde i et annet lys? Vet ikke om det er skygge fra kanten av testen eller om jeg ser noe
Jeg og synes jeg skimpter noe. Vet ikke om det er lyset eller en skyggestrekEr det bare jeg som skimter noe svakt?
Jeg ser en antydning til strek jeg, men kanskje det bare er en skygge på bildet, eller?2. Urin da første urin var helt blankt (fler som sliter med å få konsentrert urin?) 8dpo, tidligtest stav, blank blanky blank:
Vis vedlegget 465308
Vi setter veldig pris på detMå jo bare støtte opp motivasjonen deres i Prøve Periodene, man kan fort miste det heltGleder meg så mye til dere jenter tester positivt
håper vi alle kan joine preggy-gjengen snartSkimter noe jeg og. Men jeg syns ofte kameraet lager en skygge som jeg ikke ser i virkeligheten, så det er alltid så vanskelig å vite hva man skal tro. Håper for deg!2. Urin da første urin var helt blankt (fler som sliter med å få konsentrert urin?) 8dpo, tidligtest stav, blank blanky blank:
Vis vedlegget 465308
Euroscrubby universalklut heter denHahaha, for en berg og dalbane! Håper virkelig testene dine blir supersterke nå snart.
Og så ble jeg veldig nysgjerrig på hva slags klut det var snakk om, jeg har litt klut-dilla selv![]()
Bruker den til såååå mye, den lager ikke riper heller! Tar skikkelige flekker på kjøkkenbenken, vasker vinduer og speil med den osv osv. Løp og kjøp!!!
Krysser fingrene for implantasjonsblødningSet at mange slet med å sove i natt, jeg var lys våken til langt på natt natt til fredag.
What does it mean??
Det var litt brunt på papiret da jeg tørket meg i morges. 9 dpo. Aldri spottet før på ettermiddagen 10 dpo før, håper ikke det er tidlig spotting bare...jeg prøver aldri å håpe på implantasjonsblødning, men jeg ender alltid opp med å håpe på det allikevel
Skal prøve meg på en test på andre urin.

Takk, skal sette den på handlelistaEuroscrubby universalklut heter denBruker den til såååå mye, den lager ikke riper heller! Tar skikkelige flekker på kjøkkenbenken, vasker vinduer og speil med den osv osv. Løp og kjøp!!!
![]()

Er det bare jeg som skimter noe svakt?
Jeg og synes jeg skimpter noe. Vet ikke om det er lyset eller en skyggestrek
Åå takk for både håp og manifestering dere, men tror nok det bare er det feltet der fargen skal komme, ser inget i virkeligheten hvertfallJeg ser en antydning til strek jeg, men kanskje det bare er en skygge på bildet, eller?

Jaaa for jeg ser ikke noe in real lifeSkimter noe jeg og. Men jeg syns ofte kameraet lager en skygge som jeg ikke ser i virkeligheten, så det er alltid så vanskelig å vite hva man skal tro. Håper for deg!

Du må ta testen ut av skallet og seÅå takk for både håp og manifestering dere, men tror nok det bare er det feltet der fargen skal komme, ser inget i virkeligheten hvertfall![]()
Da kan du se det lettere om det er en svak strek