♡ IKM UKE 30 ♡

Føler ikke jeg så noe på hcg testen i dag. Vet ikke hvor mange flere pper jeg orker hvis det fortsetter som dette ass. Eneste er at jeg kan stole på litt på følelsen, for syklus har jo uansett vært anderledes
Skjønner at du føler deg motløs nå :Heartred det er søren meg ikke lett med denne prøvingen ass...

Jeg pleier å begynne å spotte 10 dpo, men da bare litt, litt brunt på papiret og akkurat nok til at jeg syns jeg trenger et truseinnlegg.

Nå er det mer. Ikke friskt rødt eller mye som ordentlig mens. Ikke ennå i hvert fall. Skal holde dere oppdatert på det som skjer i trusa de neste timene :hilarious: :hilarious: :hilarious:
Ja dette ble spennende! :dance008 Har aldri vært så investert i hva som skjer i andres underbukser som her inne :bootyshake:laughing001

Føler ikke jeg så noe på hcg testen i dag. Vet ikke hvor mange flere pper jeg orker hvis det fortsetter som dette ass. Eneste er at jeg kan stole på litt på følelsen, for syklus har jo uansett vært anderledes
Skjønner deg så godt, men samtidig så er du liksom såååå nære også :shy:

Du er min største festeblødnings-heiagjeng! Hver pp sier jeg at det umulig kan være festeblødning, og hver pp heier du på at det er det - elsker det :love7
Må jo bare støtte opp motivasjonen deres i Prøve Periodene, man kan fort miste det helt :love017 Gleder meg så mye til dere jenter tester positivt

2. Urin da første urin var helt blankt (fler som sliter med å få konsentrert urin?) 8dpo, tidligtest stav, blank blanky blank:
IMG_5477.jpeg

Hahaha, for en berg og dalbane! Håper virkelig testene dine blir supersterke nå snart.

Og så ble jeg veldig nysgjerrig på hva slags klut det var snakk om, jeg har litt klut-dilla selv :help
Euroscrubby universalklut heter den :Heartpink Bruker den til såååå mye, den lager ikke riper heller! Tar skikkelige flekker på kjøkkenbenken, vasker vinduer og speil med den osv osv. Løp og kjøp!!!:hilarious:

Set at mange slet med å sove i natt, jeg var lys våken til langt på natt natt til fredag.
What does it mean??

Det var litt brunt på papiret da jeg tørket meg i morges. 9 dpo. Aldri spottet før på ettermiddagen 10 dpo før, håper ikke det er tidlig spotting bare... :sorry: jeg prøver aldri å håpe på implantasjonsblødning, men jeg ender alltid opp med å håpe på det allikevel :hilarious:

Skal prøve meg på en test på andre urin.
Krysser fingrene for implantasjonsblødning:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Back
Topp