♡ IKM UKE 30 ♡

7/8 dpo i morgen og vi reiser vekk med svigers i opptil en uke og har ikke tenkt å pakke med tester. Vi er altså vekke til jeg uten tvil vil ha et klart svar på en test. Men jeg klør i fingrene og ryker nok på en i morgen før vi drar bare for å få det ut av systemet :hilarious:
:hilarious:jeg røk på en i dag 3dpo... Gjett resultatet :hilarious:men viktig å teste batchen for skygge strek

6 dpo i dag :happy: Hadde vondt i korsryggen ca 1-4 dpo i varierende grad, måtte stå opp tidlig for å tisse 3, 4 og 6 dpo (eneste som er nytt denne pp, +ryggsmerter som ikke pleier å komme før tr), litt stikninger på venstre side i går 5 dpo (hatt mye stikninger de to siste pp'ene), oppblåst de første dagene men ikke så mye de siste dagene (pleier egentlig å være det hele denne perioden), fiser og raper om hverandre som jeg pleier:hilarious: Og herregud så furt jeg var i går:hilarious: Ellers er jeg som vanlig emosjonell og får tårer i øynene av de tåpeligste ting:laughing001 Humøret er foreløpig på topp igjen i dag:happy:
Masse «fine» progrsteron-tegn her hvertfall :wacky: Mange av disse tegnene sklir over når hcg stiger og :joyful:

9DPO og siste tidligtest tatt i kveld og selvom jeg har stirret og stirret på det som så litt ut som en skygge innenfor tida (måtte åpne staven såklart:angelic:)så forsvant det igjen når den tørket, så da tenker jeg det ikke var noe :wtf:
Vis vedlegget 465150
Må teste noen dager til i tilfelle, men håpet svinner nå og jeg begynner å forberede meg mentalt på en pp til :happy:
Ser ut som noe skal komme det streken skal komme på en måte :pompus: Spennendeee!

Da var det gjort og jeg kan reise vekk uten å tenke så mye mer på det :hilarious: 7/8 dpo og helt blenda selvfølgelig
IMG_7211.jpeg

Dagens test 10 DPO :shy:

En liten del av meg blir småstressa over at den ikke er sterkere, men en rasjonell del av meg sier at det fortsatt er veldig tidlig, og små mengder HCG uansett, så vanninntak osv. vil påvirke hvor sterk teststreken blir :nailbiting::hilarious:

Murrer i alle fall tidvis godt, og faktisk litt småkvalm i dag, satser på at det er gode tegn :love2
IMG_5834.jpeg

Dagens test 10 DPO :shy:

En liten del av meg blir småstressa over at den ikke er sterkere, men en rasjonell del av meg sier at det fortsatt er veldig tidlig, og små mengder HCG uansett, så vanninntak osv. vil påvirke hvor sterk teststreken blir :nailbiting::hilarious:

Murrer i alle fall tidvis godt, og faktisk litt småkvalm i dag, satser på at det er gode tegn :love2Vis vedlegget 465171
Det er så koselig å se bilder av positive tester :Heartred . Ikke stress, det er som du sier at vanninntak og sånn vil kunne gi forskjellige resultater. Og kanskje til og med litt forskjellige resultater om du hadde dypper to tester i samme urin.

Jeg syns jeg kjenner at det går bølger over livmoren, aldri kjent det før :hilarious: vanskelig å beskrive det ordentlig. De er ikke stikk og ikke kramper.

Har i tillegg mer utflod enn ellers (heldigvis ikke et snev av grønt mer :bag:), og jeg kjenner at jeg klamrer meg fast til hvert minste håp.

Back
Topp