♡ IKM UKE 30 ♡

Fin økning :love2 (Tørkede tester!)
IMG_5821.jpeg

Dette er for spennende og forvirrende ass. Skygge på test kan være starten på noe eller hcg som svinger etter SA. Høy på monitor kan være økende østrogen etter implantasjon eller starten på eggløsning. Men ser ikke ut som det på eggløsningstestene

Vedlegg

• Screenshot_20250716_105551_Premom.jpg
    Screenshot_20250716_105551_Premom.jpg
    213,6 KB · Visninger: 46
Dette er for spennende og forvirrende ass. Skygge på test kan være starten på noe eller hcg som svinger etter SA. Høy på monitor kan være økende østrogen etter implantasjon eller starten på eggløsning. Men ser ikke ut som det på eggløsningstestene
Veldig spennende, jeg har litt troa på spire jeg :love2 Hvor mange DPO vil du anta at du er om eggløsning har vært?

Jeg ser på BP! Herregud så spennende og frustrerende samtidig :hilarious:
Ja, har blitt en ganske tydelig det jeg vil tro er en evap-linje på den tørkede, så mistenker at den ikke er til å stole på. Litt kjipt at det ble forsinkelse på posten med de testene jeg hadde bestilt for har kun 3 tidlig babyplan igjen og da kan jeg ikke sløse…

Ohh det kan jo være graviditetstegn. Takler ikke lukten av kaffe når jeg er gravid og flere som ikke liker smaken da
Ja for det har jeg hørt om, men er nok for tidlig for min del, er bare 5-6dpo. Men måtte bare notere det, da jeg aldri har opplevd det før :laughing001

Enten så lagde jeg tidenes styggeste kaffe i dag, eller så er det noe gærnt med smaksløkene :nailbiting: ALDRI opplevd før!
Spennende! :nailbiting: Lovende tegn da, håper det er noe!:smiley-angelic001 Jeg hadde en pp der jeg brakk meg av kaffen til svigermor (som vanligvis er besk ja, ikke en favoritt, men ikke så ille):hilarious: Tydeligvis var det jo ikke noe da..

Hvordan går det med kroppene deres?
Rundt 4-5dpo her i dag. Her er det nok progesteron i sving da det fises, øm i korsrygg og livmor pluss ømme bryst. Hadde foodgasm i stad da jeg åt og var litt mer yr en vanlig også :love022 Egentlig ganske dritt å kjenne så mye så sterkt. Men denne gangen nekter jeg å begynne å tolke symptomer som graviditet når jeg passerer 6dpo og ut.. for jeg har hatt ALLE symptomene uten å være gravid. Så da er den grei hverfall :laughing001
6 dpo i dag :happy: Hadde vondt i korsryggen ca 1-4 dpo i varierende grad, måtte stå opp tidlig for å tisse 3, 4 og 6 dpo (eneste som er nytt denne pp, +ryggsmerter som ikke pleier å komme før tr), litt stikninger på venstre side i går 5 dpo (hatt mye stikninger de to siste pp'ene), oppblåst de første dagene men ikke så mye de siste dagene (pleier egentlig å være det hele denne perioden), fiser og raper om hverandre som jeg pleier:hilarious: Og herregud så furt jeg var i går:hilarious: Ellers er jeg som vanlig emosjonell og får tårer i øynene av de tåpeligste ting:laughing001 Humøret er foreløpig på topp igjen i dag:happy:

Back
Topp