♡ IKM Uke 29 ♡

Skjønner! Fikk/får masse skygger på tidligtesten 11… jeg må sjekke batchen på de vanlige testene jeg kjøpte da, kanskje jeg bare sitter er her med rævva tester :wtf:
IMG_4788.jpeg

11. har kjøpt ny pakke, samme Batch og hver test har ulik styrke.

Ja, sjekk, jeg har ikke funnet annen batch i butikkene dessverre

Har drukket mye vann de siste timene, så urinen er nok ikke så konsentrert som den burde vært, men! det er strek der :oops:og den er rosa:smiley-angelic001det var også lettere å se den enn de tidligere testene jeg har tatt, måtte ikke konsentrere meg like mye for å se den :smiley-bounce022 håper håper håper den er litt sterkere i morgen tidlig:Heartred Fortsatt vanskelig å få det på bildet, men håper flere enn bare jeg ser den :smiley-ashamed004

Vedlegg

• 20250711_212051.jpg
    20250711_212051.jpg
    1,2 MB · Visninger: 92
Har drukket mye vann de siste timene, så urinen er nok ikke så konsentrert som den burde vært, men! det er strek der :oops:og den er rosa:smiley-angelic001det var også lettere å se den enn de tidligere testene jeg har tatt, måtte ikke konsentrere meg like mye for å se den :smiley-bounce022 håper håper håper den er litt sterkere i morgen tidlig:Heartred Fortsatt vanskelig å få det på bildet, men håper flere enn bare jeg ser den :smiley-ashamed004
Spennende! Føler jeg ser noe! Gleder meg til ny test!! :woot:

Ahh jeg har gått glipp av så masse her, prøve catch up! Har vært så utrolig travelt på jobb!! Fikk denne idag, 8dpo. Tok den bare på instinkt. Har prompa så masse de siste 2 dagene at jeg begynte bli veldig sikker på at det skjedde noe, akkurat samme som sist når jeg hadde kjemisk/veldig tidlig SA. Men denne gangen er testen mye fortere positiv. Sånn var den 10.dpo sist. Så kanskje det her kan utvikle seg :dummy: !! Vis vedlegget 464866
Wowow jaaa!! Har troen på så sterk strek så tidlig :Heartpink :drunken_smilie

Så spennende! Jeg klarer ikke helt å se noe, men det betyr jo ikke at det ikke er noe der :woot: Gleder meg til å se test i morgen!

Jeg ser! :smiley-bounce012:Heartred

Det ble ikke helt den starten på dagen som jeg hadde håpet på :sad010streken er absolutt ikke sterkere og jeg måtte konsentrere meg mer nå for å se streken enn i går kveld. Hvorfor blir de ikke sterkere da?!..kjemisk? Eller bare tester jeg sterkere på kveld enn morgen?

Vedlegg

• 20250712_091856.jpg
    20250712_091856.jpg
    1,3 MB · Visninger: 66
Det ble ikke helt den starten på dagen som jeg hadde håpet på :sad010streken er absolutt ikke sterkere og jeg måtte konsentrere meg mer nå for å se streken enn i går kveld. Hvorfor blir de ikke sterkere da?!..kjemisk? Eller bare tester jeg sterkere på kveld enn morgen?
Jeg liker å teste på kvelden. Selv om urinen ser mørk ut på morningen så syntes jeg at hcg målingen var svakere, så i testloggen min har jeg slettet flere av de som ble tatt på morningen og beholdt de fra kvelden. Håper det tar seg opp igjen :Heartred

Åhh.. hvor mange dpo er du nå da?

Jeg liker å teste på kvelden. Selv om urinen ser mørk ut på morningen så syntes jeg at hcg målingen var svakere, så i testloggen min har jeg slettet flere av de som ble tatt på morningen og beholdt de fra kvelden. Håper det tar seg opp igjen :Heartred
Skal ta en ny test i kveld tenkte jeg :Heartred

Back
Topp