Haha har ikke du/dere en typisk tr dag? Min har alltid vært torsdagHelt utrolig at torsdag skal være en greie!![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha har ikke du/dere en typisk tr dag? Min har alltid vært torsdagHelt utrolig at torsdag skal være en greie!![]()

Vanskelig å stole på da dette var testen sist syklus (og fikk generelt skygger på alle, også da jeg hadde mensen) mens andre merker var negativeJa nå leverer du godt her!
Jeg ser ganske tydelig noe på nederste testen![]()
Men ok du er nøktern på den.. gleder meg til å se flere tester!
den avbildet har ikke trukket helt opp, but still!
Det MÅ jeg sjekke!Haha har ikke du/dere en typisk tr dag? Min har alltid vært torsdag![]()
Siden oktober 2024 er det onsdag som leder med 4 ganger, men mandag er hakk i hæl med 3. tirsdag er en bra dag med 0Haha har ikke du/dere en typisk tr dag? Min har alltid vært torsdag![]()

Jammen herregud da makesure tidligtester..! Sånn kan dere ikke holde på. Leke med folk på den måtenVanskelig å stole på da dette var testen sist syklus (og fikk generelt skygger på alle, også da jeg hadde mensen) mens andre merker var negativeden avbildet har ikke trukket helt opp, but still! Vis vedlegget 464843

Make sure er gode! Fås på meny og en god del kiwiHvilken test ville dere anbefalt som selges i butikk? Er på vei hjem fra tur med svigers og barna og tenkte å teste i kveld![]()

Ikke de som slutter på 11Make sure er gode! Fås på meny og en god del kiwi![]()

Slutter på 11?Ikke de som slutter på 11![]()

Slutter på 11?![]()
!! Hurra! Ser veldig lovende ut! Gratulerer med positiv testAhh jeg har gått glipp av så masse her, prøve catch up! Har vært så utrolig travelt på jobb!! Fikk denne idag, 8dpo. Tok den bare på instinkt. Har prompa så masse de siste 2 dagene at jeg begynte bli veldig sikker på at det skjedde noe, akkurat samme som sist når jeg hadde kjemisk/veldig tidlig SA. Men denne gangen er testen mye fortere positiv. Sånn var den 10.dpo sist. Så kanskje det her kan utvikle seg!! Vis vedlegget 464866
Ja har det liggende, men droppet faktisk ta det. Tenkte prøve en gang til uten, angrer kanskje litt på det nå..Tenker i kveld! Hvordan går det med deg forresten? Og har du vært hos legen ang progesteronstøtte?

Bare begynn nåJa har det liggende, men droppet faktisk ta det. Tenkte prøve en gang til uten, angrer kanskje litt på det nå..![]()
Enig! Pakken jeg brukte sist var batch 11Ikke de som slutter på 11![]()
Makesure vanlige (ikke tidlig) hører de slår ut ca like tidlig uansettHvilken test ville dere anbefalt som selges i butikk? Er på vei hjem fra tur med svigers og barna og tenkte å teste i kveld![]()
Å herre gud! For en sterk 8dpo test! Dette må jo være babystrek!Ahh jeg har gått glipp av så masse her, prøve catch up! Har vært så utrolig travelt på jobb!! Fikk denne idag, 8dpo. Tok den bare på instinkt. Har prompa så masse de siste 2 dagene at jeg begynte bli veldig sikker på at det skjedde noe, akkurat samme som sist når jeg hadde kjemisk/veldig tidlig SA. Men denne gangen er testen mye fortere positiv. Sånn var den 10.dpo sist. Så kanskje det her kan utvikle seg!! Vis vedlegget 464866

Er disse vanlige? Tidligtestene som slutter på 11 er også skikkelig dårlige…
De på bildet er vanlige.Er disse vanlige? Tidligtestene som slutter på 11 er også skikkelig dårlige…