♡ IKM Uke 29 ♡

Ja nå leverer du godt her!
Jeg ser ganske tydelig noe på nederste testen :drunken_smilie :woot: Men ok du er nøktern på den.. gleder meg til å se flere tester!
Vanskelig å stole på da dette var testen sist syklus (og fikk generelt skygger på alle, også da jeg hadde mensen) mens andre merker var negative :nailbiting: den avbildet har ikke trukket helt opp, but still!
IMG_8971.jpeg

Ahh jeg har gått glipp av så masse her, prøve catch up! Har vært så utrolig travelt på jobb!! Fikk denne idag, 8dpo. Tok den bare på instinkt. Har prompa så masse de siste 2 dagene at jeg begynte bli veldig sikker på at det skjedde noe, akkurat samme som sist når jeg hadde kjemisk/veldig tidlig SA. Men denne gangen er testen mye fortere positiv. Sånn var den 10.dpo sist. Så kanskje det her kan utvikle seg :dummy: !!
IMG_8115.jpeg

Ahh jeg har gått glipp av så masse her, prøve catch up! Har vært så utrolig travelt på jobb!! Fikk denne idag, 8dpo. Tok den bare på instinkt. Har prompa så masse de siste 2 dagene at jeg begynte bli veldig sikker på at det skjedde noe, akkurat samme som sist når jeg hadde kjemisk/veldig tidlig SA. Men denne gangen er testen mye fortere positiv. Sånn var den 10.dpo sist. Så kanskje det her kan utvikle seg :dummy: !! Vis vedlegget 464866
Hurra! Ser veldig lovende ut! Gratulerer med positiv test

Ahh jeg har gått glipp av så masse her, prøve catch up! Har vært så utrolig travelt på jobb!! Fikk denne idag, 8dpo. Tok den bare på instinkt. Har prompa så masse de siste 2 dagene at jeg begynte bli veldig sikker på at det skjedde noe, akkurat samme som sist når jeg hadde kjemisk/veldig tidlig SA. Men denne gangen er testen mye fortere positiv. Sånn var den 10.dpo sist. Så kanskje det her kan utvikle seg :dummy: !! Vis vedlegget 464866
Å herre gud! For en sterk 8dpo test! Dette må jo være babystrek! :love017

Back
Topp