Pippimor19
Glad i forumet
Æææsj! Her kommer jeg 10 timer for sent og raider over alle med svar.Det var nok noe gale med den forrige testen. Tok ny test nå og den var blendahvit![]()
skjønner følelsen av å få opp håpet og så få det smadret igjen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æææsj! Her kommer jeg 10 timer for sent og raider over alle med svar.Det var nok noe gale med den forrige testen. Tok ny test nå og den var blendahvit![]()

Ahh du får ha litt is i magen så du ikke blir alt for skuffet, men får håpe du får en positivt overrasket i morgenDet var nok noe gale med den forrige testen. Tok ny test nå og den var blendahvit![]()

Kjedelig at det lot vente så på seg, men endelig er du straks i dpoland!Fikk ordnet en runde med aksjer i går og burde vel strengt tatt gjort det i dag også, men jeg tror ikke jeg har det i meg altsåEl var enten i går eller i dag så er over i dpo-land i morgen! Men det betyr at jeg egentlig må langt ut i uke 30 før jeg kan teste
![]()

11 dpo i dag, og blenda.. anser denne pp som avsluttetAhh du får ha litt is i magen så du ikke blir alt for skuffet, men får håpe du får en positivt overrasket i morgen![]()

La deg inn nåSitter litt på sidelinja, føler eg har vert med på for mange av dei her ikm gruppene, men såg det ikkje var så mange med denne gangen så difor hiver eg meg også med her
Bruker16ju -43 -B6 -pp siden nov 22. sa i januar 23. -El 02.07 -IKM 16.07
Tok test i dag 7 dpo og den er blenda.
Vis vedlegget 464731
(eg testet positivt 6 dpo da eg hadd sa i januar 23)
Så eg mister litt håpet allerede![]()
Velkommen!Ja, så nå skal jeg prøve å bare nyte ferie med småen og ikke tenkte på å teste før 12 dpoKjedelig at det lot vente så på seg, men endelig er du straks i dpoland!![]()
men kommer jo selvfølgelig til å svi av en test 8 dpo, ingen vits i å prøve å overbevise noen om noe annet 
Så dumt11 dpo i dag, og blenda.. anser denne pp som avsluttet![]()
stopper du med progesteron også nå?Ja jeg er nok også i samme situasjon som deg. 9dpo og blenda. Men har ingen tidligtester. Tok vanlig bp.11 dpo i dag, og blenda.. anser denne pp som avsluttet![]()
Hvor tidlig har dere opplevd at digitale slår ut? Tror ikke jeg orker å tolke flere tester nåJa tenker jeg slutter i dag eller i morgen. Får se om jeg gir det én dag til.Så dumtstopper du med progesteron også nå?
Er fremdeles håp for deg da!Ja jeg er nok også i samme situasjon som deg. 9dpo og blenda. Men har ingen tidligtester. Tok vanlig bp.

Joda! Men kjøpte metode sin tidligtest og den var negativ. Skal prøve en i kveld også.Er fremdeles håp for deg da!![]()
Skjønner det, burde jo være en liten strek hvis du er gravid nå. Er ikke noe kjekt å gå ekstra lenge på progesteron bare for å gjøre det heller. Men håper litt ekstra for deg for kveldens testJa tenker jeg slutter i dag eller i morgen. Får se om jeg gir det én dag til.
Edit: jeg tar en siste test i kveld. Er den også blenda så avslutter jeg progesteronen. (Tar kun på kveld)

Ser som deg ingen ting, men lurer på hvem som har vært å spist på testen din?8 dpo og blenda.
Vis vedlegget 464795

Så kjedelig, men om den først skal komme så er det jo bedre å bare få det overstått så man kan prøve igjenTror søren meg jeg fikk tr nå - og det uten å ha sluttet på utrogestan én gang! Jaja tur og kjør, bare å få det overstått så neste PP kan begynne..
masse lykke til i neste PP, da SKAL den sitte syns jeg
Takk det håper jeg og!Så kjedelig, men om den først skal komme så er det jo bedre å bare få det overstått så man kan prøve igjenmasse lykke til i neste PP, da SKAL den sitte syns jeg
![]()
Ja, men blir bare forvirraTakk det håper jeg og!
Hvordan går det hos deg? Har du tatt en ny test i kveld?
i det ene øyeblikket synes jeg at det kan se ut som en svak strek og andre ganger så ser jeg ikke noe
det var siste testen jeg hadde liggende hjemme så får se om jeg kjøper noe annet i morgen og teste med
blir også litt forvirra av at de 2 jeg har tatt på kveldene har synligere strek enn de jeg har tatt på morgenen