♡ IKM Uke 29 ♡

Fikk ordnet en runde med aksjer i går og burde vel strengt tatt gjort det i dag også, men jeg tror ikke jeg har det i meg altså :hilarious: El var enten i går eller i dag så er over i dpo-land i morgen! Men det betyr at jeg egentlig må langt ut i uke 30 før jeg kan teste :dead:

Fikk ordnet en runde med aksjer i går og burde vel strengt tatt gjort det i dag også, men jeg tror ikke jeg har det i meg altså :hilarious: El var enten i går eller i dag så er over i dpo-land i morgen! Men det betyr at jeg egentlig må langt ut i uke 30 før jeg kan teste :dead:
Kjedelig at det lot vente så på seg, men endelig er du straks i dpoland! :drunken_smilie

Ahh du får ha litt is i magen så du ikke blir alt for skuffet, men får håpe du får en positivt overrasket i morgen :Heartpink
11 dpo i dag, og blenda.. anser denne pp som avsluttet :sorry:

Vedlegg

• IMG_6527.jpeg
    IMG_6527.jpeg
    512,9 KB · Visninger: 50
Sitter litt på sidelinja, føler eg har vert med på for mange av dei her ikm gruppene, men såg det ikkje var så mange med denne gangen så difor hiver eg meg også med her ;)

Bruker16ju -43 -B6 -pp siden nov 22. sa i januar 23. -El 02.07 -IKM 16.07

Tok test i dag 7 dpo og den er blenda.
Vis vedlegget 464731
(eg testet positivt 6 dpo da eg hadd sa i januar 23)
Så eg mister litt håpet allerede:oops:
La deg inn nå :Heartpink Velkommen!
Oi både 6 og 7 dpo er tidlig å teste positivt! Men skjønner at du sammenlikner med tidligere erfaring. Krysser fingrene for at du snart får en strek!

9dpo og jeg tror jeg fortsatt muligens kan skimte en ultrasvak strek, men blir mer og mer usikker på om jeg bare har blitt gal :p Føler jeg har sett noe svakt på alle testene, men ikke blir de sterkere og de er nesten umulig å få med på bilder..selv om jeg ikke bruker tidlig tester og at Normal testene ikke akkurat er de beste på markedet så skulle man vel tro at noe burde skjedd på 2 dager? Mister litt troa nå selv om det fortsatt er veldig tidlig. Nå er jeg tom for tester og skal prøve og unngå å kjøpe nye før lørdag:angelic: Hvor tidlig har dere opplevd at digitale slår ut? Tror ikke jeg orker å tolke flere tester nå

Vedlegg

• 20250710_095456.jpg
    20250710_095456.jpg
    1,1 MB · Visninger: 62
Ja tenker jeg slutter i dag eller i morgen. Får se om jeg gir det én dag til.

Edit: jeg tar en siste test i kveld. Er den også blenda så avslutter jeg progesteronen. (Tar kun på kveld)
Skjønner det, burde jo være en liten strek hvis du er gravid nå. Er ikke noe kjekt å gå ekstra lenge på progesteron bare for å gjøre det heller. Men håper litt ekstra for deg for kveldens test :Heartred

Takk det håper jeg og! :Heartpink
Hvordan går det hos deg? Har du tatt en ny test i kveld?
Ja, men blir bare forvirra :nailbiting: i det ene øyeblikket synes jeg at det kan se ut som en svak strek og andre ganger så ser jeg ikke noe :banghead: det var siste testen jeg hadde liggende hjemme så får se om jeg kjøper noe annet i morgen og teste med :Heartred blir også litt forvirra av at de 2 jeg har tatt på kveldene har synligere strek enn de jeg har tatt på morgenen :predd det bare er skyggestreker og at jeg ender opp med å bli skikkelig skuffa selv om jeg ikke hadde noen som helst forhåpning om at det skulle klaffe med en gang.

Vedlegg

• 20250709_160442.jpg
    20250709_160442.jpg
    967 KB · Visninger: 47
Back
Topp