♡ IKM Uke 29 ♡

Det er godt det, i det minste. Selv om det er en veldig skremmende opplevelse :Heartpink Hvordan føler du deg nå da?
Bare sliten og trøtt. Brukte så mye energi på å være redd i går og i dag. Men nå er vi på vei hjem❤️ Blir godt å spise kvelds med familien, ta et varmt bad med mannen og se på «neste sommer» i egen seng i kveld❤️

8dpo i dag. Ikke fått testet da jeg ble innlagt på sykehus i går. De var sikker på at jeg hadde et hjerteinfarkt, men så var det heldigvis ikke det. Blodprøvene viste at det ikke var det da troponiner var under 4, på alle tre prøvene gjennom døgnet. Kan være jeg bare har et unormalt EKG til vanlig. Har logget med overvåkning hele natten og blitt fulgt godt opp. Nå venter jeg på at mannen henter meg og at vi skal kjøre hjem❤️ Var virkelig skummelt en stund!! Så kjenner at baby akkurat nå ikke betyr så mye. Heller de fem barna mine som venter på meg hjemme❤️
Ånei så utrolig skremmende og ekkelt :shy: Godt det ser ut til å gå bra med deg, håper du får fler svar på hva som har skjedd og at du slipper å uroe deg videre. Snakk om å få satt livet i perspektiv :sorry: Sender mange hjerteklemmer din veg :Heartpink

Sitter litt på sidelinja, føler eg har vert med på for mange av dei her ikm gruppene, men såg det ikkje var så mange med denne gangen så difor hiver eg meg også med her ;)

Bruker16ju -43 -B6 -pp siden nov 22. sa i januar 23. -El 02.07 -IKM 16.07

Tok test i dag 7 dpo og den er blenda.
IMG_7594.jpeg

(eg testet positivt 6 dpo da eg hadd sa i januar 23)
Så eg mister litt håpet allerede:oops:

Sitter litt på sidelinja, føler eg har vert med på for mange av dei her ikm gruppene, men såg det ikkje var så mange med denne gangen så difor hiver eg meg også med her ;)

Bruker16ju -43 -B6 -pp siden nov 22. sa i januar 23. -El 02.07 -IKM 16.07

Tok test i dag 7 dpo og den er blenda.
Vis vedlegget 464731
(eg testet positivt 6 dpo da eg hadd sa i januar 23)
Så eg mister litt håpet allerede:oops:
Ikke mist håpet. 6 DPO er fryktelig tidlig og det samme er 7. egget fester seg ikke bestandig til samme tid . Lykke til

Sniker her inne :shy:

Vi prøvde lenge på førstemann, og hadde egentlig gitt litt opp før vi skulle starte med IVF etter over 3 år med prøving. Den syklusen jeg ble gravid så testet jeg ikke før nesten 5 uker på vei, men hadde hatt mye stråling nedover lårene og mensmurringer som jeg tenkte kun var mensen som var på vei. Hadde også influensavondt i kroppen, men ikke syk.

Andre gang ble jeg akutt trøtt, og hadde influensavondt i kroppen allerede i starten av uke 3. Veldig kald og vond i kroppen, men var ikke syk. Kvalmen startet også tidlig i uke 3, mensmurringer og noe stråling nedover lårene.

Tredje gang så merket jeg allerede en uke før IKM at jeg var ekstremt trøtt. Sovnet nesten av ved kjøring av bil, tok test når jeg var 3+1 som viste ultrasvak strek. Kvalmen kom allerede rundt 3+3 denne gangen også, og hadde mensmurringer. På grunn av kvalmen satt jeg også å småhikket fra uke 3 på jobb hele dagen :hungover:

Synes det har vært vanskelig å tolke gravidsymptomer og symptomer på at mensen er på vei da de har vært ganske likt - bortsett fra det jeg merket meg når jeg faktisk var gravid. Har hatt rundt 50 prøveperioder og bare vært gravid 3 ganger :shy:
Takk for svar ❤️ Jeg har kjent murringer men jeg er ganske sikker på at det er ønsketenkning fra min side, ikm 19/07 så det er enda /veldig/ tidlig. Det blir veldig spennende fremover ihvertfall.

I desperasjon tok jeg ny test nå - skulle til å kaste den da jeg synes den ved første øyekast var helt blenda, men så… liiiiiten antydning til strek..? Eller er det bare mine desperate øyne?
ENDELIG en skikkelig mysetest og jeg kan se antydning til noe :Heartred :woot: Håper håper og krysser alt jeg har for at det er noe som utvikler seg der!

Back
Topp