♡ IKM Uke 29 ♡

Hehe jeg har de samme tankene - går det ikke nå, men i august, så får vi ny maibaby. Mai er jo så hektisk allerede :laughing002 men for all del, jeg tar hvilken som helst måned! Vil bare at vår siste skatt skal komme :sad010:Heartpink
April og mai er helt kaos, hele familien har bursdag :joyful: men det får bare bli som det blir, tar gledelig en til april baby hvis det betyr at jeg slipper å styre med å bli gravid!

April og mai er helt kaos, hele familien har bursdag :joyful: men det får bare bli som det blir, tar gledelig en til april baby hvis det betyr at jeg slipper å styre med å bli gravid!
Ja ikke sant.. hvilken måned det blir, blir litt sekundært når man har forsøkt en stund :shy:

Ikke enda :banghead: prøver å vente til jeg får el-slim. Forhåpentligvis i morgen eller mandag! Har testen din blitt positiv i kveld?
Ja det er like greit så man slipper å brenne av for mange tester.

Ja nå er den vel positiv? :

Vedlegg

• IMG_6293.jpeg
    IMG_6293.jpeg
    118,6 KB · Visninger: 39
Åhh wow! Dere er vel opptatt i kveld da håper jeg :hilarious: Spent om toppen din blir kort eller lang, min topp ble lengre enn vanlig sist.
Haha aksjer er lagt! Håper toppen er kort som den pleier å være, så vet jeg at jeg er i boks liksom :smug:

Jaa stemmer det, hvor mange dager var toppen din forrige runde? 2?

Haha aksjer er lagt! Håper toppen er kort som den pleier å være, så vet jeg at jeg er i boks liksom :smug:

Jaa stemmer det, hvor mange dager var toppen din forrige runde? 2?
Ja ikkesant! Så plutselig er du over i dpo-land snart :woot: Jeg ble overrasket over 2 dagers positiv LH-test sist, men jeg fikk aldri se den dale for gikk tom for tester og sa meg fornøyd med aksjeleggingen, så vet ikke hvor lang den egentlig var :bag:

Ja ikkesant! Så plutselig er du over i dpo-land snart :woot: Jeg ble overrasket over 2 dagers positiv LH-test sist, men jeg fikk aldri se den dale for gikk tom for tester og sa meg fornøyd med aksjeleggingen, så vet ikke hvor lang den egentlig var :bag:
Håper det! Skal ta en test om noen timer, så får vi se :joyful:

Aah ok, hvor lang kan en topp være? Må være slitsomt å ha det over flere dager :laughing002

Har også begynt testing her. CD8 i dag. Hatt ganske kort topp de forrige syklusene så vil ikke gå glipp av noe :) Håper veldig på eggløsning snart så vi rekker det før ferie på hytte med svigers på lørdag. Ellers må man være kreative :laughing002
Oi oi for en thriller - det blir spennende å følge med på!

Hvis jeg ikke blir gravid denne runden så får vi et stort problem neste runde med en uke hvor vi ikke er alene.. :laughing002:shy:

Da er det el i dag og snart dpo-land!
Håper vi får lagt litt aksjer i dag også, men føler vi har dekket perioden ganske bra nå med torsdag, fredag og lørdag.

Vedlegg

• IMG_6296.jpeg
    IMG_6296.jpeg
    147,2 KB · Visninger: 37
Da er det el i dag og snart dpo-land!
Håper vi får lagt litt aksjer i dag også, men føler vi har dekket perioden ganske bra nå med torsdag, fredag og lørdag.
Deilig å være over i dpo-land snart! Begynner testing i kveld eller i morgen, regner ikke med el før nærmere helgen, men den kom tidlig forrige pp så er jo lov og håpe! Reiser på ferie til mine foreldre i morgen, godt soverommene er langt fra hverandre :hilarious:

Har et spørsmål om kjemisk graviditet, lurer på om jeg hadde det sist pp. Samboeren kunne også se svak strek på testen, men så begynte jeg å blø og mensen varte noen dager lengre enn den pleier. Flere som har opplevd det?

Deilig å være over i dpo-land snart! Begynner testing i kveld eller i morgen, regner ikke med el før nærmere helgen, men den kom tidlig forrige pp så er jo lov og håpe! Reiser på ferie til mine foreldre i morgen, godt soverommene er langt fra hverandre :hilarious:
Spennende dager med el-testing også! :happy: Hvilken cd kom den på forrige runde?

Har et spørsmål om kjemisk graviditet, lurer på om jeg hadde det sist pp. Samboeren kunne også se svak strek på testen, men så begynte jeg å blø og mensen varte noen dager lengre enn den pleier. Flere som har opplevd det?
Ja jeg hadde kjemisk ved nyttår. Hadde noen dråper blod 6 dager før tr skulle komme, håpet at det var festeblødning så jeg tok en test som var positiv. Testet positiv i 2 dager, men blødningen tok seg bare opp, og så var ikke testen positiv lenger.. blødningen jeg fikk da telte som tr, og jeg gikk rett over i ny syklus.

Back
Topp