♡ IKM Uke 29 ♡

Førstegangslykke85

Elsker forumet
Maiskolbene 2023 :-)
✨Juniverse 2026✨
IMG_6184.jpeg

Velkommen til IKM Uke 29!
En ny supergruppe for alle oss som håper på en liten spire i løpet av juli.

Her kan vi dele alt - tanker, spørsmål, håp, frustrasjon og glede – alt er lov! :Heartpink

Vi heier på hverandre og holder motet oppe sammen. Håper på MANGE positive tester etterhvert og søte små mars/aprilbabyer :drunken_smilie

Eksempel på innmelding:
Nick - alder - barn man prøver på - prøveforsøk - dato for eggløsning - IKM

Mandag 14. juli:

Tirsdag 15. juli:

Onsdag 16. juli:

Torsdag 17. juli:

Fredag 18. juli:

Lørdag 19. juli:

Søndag 20. juli:

Byttet uke:
Frostbite - 32 - B2 - PP9 (Kjemisk PP4, PP6, PP7) - EL 03/07 - IKM 18/07

Gravid :dummy1::
Oooo 31 B1 PP4 EL 04.07 IKM 17.07

TR :sorry::
Førstegangslykke85 - 40 - B2 - PP8 - EL 01.07 - IKM 17.07
BBYG - 35 - b3 - pp3 - el 1/7 - ikm 15/7
AlleGodeTingErSeks - 36 - b6- pp9 - el 1/7 - ikm 14/7
Babydrømmernr2 - 32 - B2 - PP6 (etter MA) - EL 03.07 - IKM 16.07
Siljur - 29 - B4 - PP1 - EL 04/07 - IKM 19/07
Pippimor19 - 35 - B2 - PP uvisst - EL 3.7. - IKM 16.7
Bruker16ju -43 -B6 -pp siden nov 22. sa i januar 23. -El 02.07 -IKM 16.07
FrkBellatrix - 32 - B2 - PP3 - EL 04.07 - IKM 17.07
FørsteBabyMamma, 28, B1, PP1, EL 05/07, IKM 19/07
Mel - 36 - B3 - PP15 - EL 1/7 - IKM 16/7
TulleTrille - 34 - B1 - PP7 - EL 6.7 - IKM 20.7
Nammen - 32 år - b2 - PP 3 - el 06/07 - ikm 20/07

Last edited:
Jeg er rimelig klar for å starte med ny prøveperiode, så jeg startet like så godt en ny gruppe. Aldri laget IKM-gruppe før, så jeg skal gjøre mitt beste! :salut :Heartpink

Dette blir prøveperiode 8 for meg og denne gangen SKAL det gå :hello2 Gleder meg til å se hvem andre som faller i denne gruppen :drunken_smilie

Herlig. Godt jobba :Heartpink
Veldig troen på denne PP som deg!!! xsmile3 Skal til gyn for å se om jeg kan få progesteron for å kanskje få litt fortgang på ting etter SA.

Herlig. Godt jobba :Heartpink
Veldig troen på denne PP som deg!!! xsmile3 Skal til gyn for å se om jeg kan få progesteron for å kanskje få litt fortgang på ting etter SA.
Yaaay herlig! Dette er måneden vår! :Heartpink

Så leit med SA. Håper det går bra med deg :Heartpink Jeg går selv på progesteronstøtte, begynte på cyclogest, men går nå på utrogestan. Den kan anbefales over cyclogest!

Hei!
Jeg blir med her! Vil ikke si vi prøver veldig systematisk, men det er jo hyggelig med noen å teste sammen med etter hvert! :)
Pippimor19 - 35 - B2 - PP uvisst - EL 3.7. - IKM 16.7

Føles veldig prematurt å ta en el-test allerede i dag på cd6, med tr så vidt overstått - men så begynte jeg å kjenne tegn til økt utflod, så da begynte jeg testingen. Forrige syklus kom el på cd12 og jeg ble tatt litt på sengen, dessverre ikke bokstavelig talt, for det ble derfor lagt altfor lite aksjer :sorry: Så denne gangen er jeg litt mer på hugget og aksjer skal bli lagt i hytt og gevær! :dance011

Vedlegg

• IMG_6224.jpeg
    IMG_6224.jpeg
    20,8 KB · Visninger: 64
Føles veldig prematurt å ta en el-test allerede i dag på cd6, med tr så vidt overstått - men så begynte jeg å kjenne tegn til økt utflod, så da begynte jeg testingen. Forrige syklus kom el på cd12 og jeg ble tatt litt på sengen, dessverre ikke bokstavelig talt, for det ble derfor lagt altfor lite aksjer :sorry: Så denne gangen er jeg litt mer på hugget og aksjer skal bli lagt i hytt og gevær! :dance011
Den har begynt å få litt farge allerede den streken! Lurt å være frempå når syklusene våre er så uforutsigbare.. Herlighet enn at vi gikk fra å ligge på ca samme syklus til nå er du lenge før meg igjen :wacky: Har prøvd å forberede meg litt til neste syklus nå mens jeg venter på TR, jeg havner langt ut i IKM uke 30 :sorry:

Den har begynt å få litt farge allerede den streken! Lurt å være frempå når syklusene våre er så uforutsigbare.. Herlighet enn at vi gikk fra å ligge på ca samme syklus til nå er du lenge før meg igjen :wacky: Har prøvd å forberede meg litt til neste syklus nå mens jeg venter på TR, jeg havner langt ut i IKM uke 30 :sorry:
Altså min forrige syklus var bare på 23 dager :eek: og du har jo gått i motsatt hold! Så nå er vi ikke like synkrone lenger nei :sorry:

Måtte spørre ChatGPT om forrige syklusen min var noe å bekymre seg for, men med el på cd12 og lutealfase som er grei så er det ikke noe i veien for å kunne bli gravid.. så får bare håpe at det er sant! Håper du får tr asap så du bare kan fortsette videre :hello2

Altså min forrige syklus var bare på 23 dager :eek: og du har jo gått i motsatt hold! Så nå er vi ikke like synkrone lenger nei :sorry:

Måtte spørre ChatGPT om forrige syklusen min var noe å bekymre seg for, men med el på cd12 og lutealfase som er grei så er det ikke noe i veien for å kunne bli gravid.. så får bare håpe at det er sant! Håper du får tr asap så du bare kan fortsette videre :hello2
Ja så tullete! Men veldig bra at lutealfasen din er lang nok! Min forrige ble 26 dager og 10 dager luteal, helt utrolig hvor forskjellig det skal være da :bored:

Må bestille nye tester jeg og nå… ANER ikke når jeg skal teste, kan jo skje fra alt mellom CD13-18.. så må bestille flere så jeg kan følge med når den synker denne gangen også. Aner jo ikke hvor lang toppen min var, den og varte over 2 dager denne gangen… aldri skjedd før det heller vettu :hungover: Ahhh what a mess

Hei jenter. Da melder jeg meg inn her for pp15. Begynte prøvingen i mai 2024, nå venter vi på time på gyn. Lovet time innen utgangen av oktober 2025. Har desverre ikke muligheten for å gå privat, da den nærmeste er 4 timer med tog unna. Håper så at det klaffer nå snart :smiley-angelic001

Ja så tullete! Men veldig bra at lutealfasen din er lang nok! Min forrige ble 26 dager og 10 dager luteal, helt utrolig hvor forskjellig det skal være da :bored:

Må bestille nye tester jeg og nå… ANER ikke når jeg skal teste, kan jo skje fra alt mellom CD13-18.. så må bestille flere så jeg kan følge med når den synker denne gangen også. Aner jo ikke hvor lang toppen min var, den og varte over 2 dager denne gangen… aldri skjedd før det heller vettu :hungover: Ahhh what a mess
Åhh du endte på 26 dager ja.. det er jo ikke så altfor lang syklus det heller da. Skulle du høre om progesteronstøtte denne runden eller husker jeg feil?

Hei jenter. Da melder jeg meg inn her for pp15. Begynte prøvingen i mai 2024, nå venter vi på time på gyn. Lovet time innen utgangen av oktober 2025. Har desverre ikke muligheten for å gå privat, da den nærmeste er 4 timer med tog unna. Håper så at det klaffer nå snart :smiley-angelic001

Velkommen skal du være! :hello2 Åhh det skjønner jeg har vært en lang og tøff periode for deg/dere:sorry: Da håper jeg virkelig det klaffer denne runden!

Melder meg inn her jeg :happy:
Frostbite - 32 - B2 - PP9 (Kjemisk PP4, PP6, PP7) - EL 03/07 - IKM 18/07

Back
Topp