Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Etter 8 1/2 døgn
Er sånn magen blir når jeg er gravid, men vet det er for sent til graviditet. Kanskje guacomolen? Testene er negative, så da gir jeg meg med testingen for denne gang og venter på TR, som sikkert er på plass om 6 dager10 dpo er enda tidlig da..CD24/10DPO:
Leamus'n i venstre øye har gitt seg- ENDELIGEtter 8 1/2 døgn
Har skikkelig prompemage, fiser og fiser helt siden inatt og lukter dødenEr sånn magen blir når jeg er gravid, men vet det er for sent til graviditet. Kanskje guacomolen? Testene er negative, så da gir jeg meg med testingen for denne gang og venter på TR, som sikkert er på plass om 6 dager
![]()
![]()
![]()

Du lovte i morgen!!6dpo i dag og jeg er såå utålmodig. Føler meg ganske så tøsete og vil gjerne fyre av en test i dag, men skal prøve prøve å holde meg til 8dpo i det minste![]()

Hahah ja fader det er sant!Du lovte i morgen!!![]()
Ok startskuddet går i morgen da!Haha elsker at du tester, skal teste 7dpo denne gangen selv for å demonstrere (mot meg selv?)7DPO xD
Den O' så vise GPT mente det var 15% sjanse for positivt resultat i dag ....
Har det vært noen her med strek 7dpo? Tenk å få det! Jo, fikk ikke @Kine 95 ganske tidlig?Ja, føler de fleste får liten strek 11dpo som regel!10 dpo er enda tidlig da..![]()
Stakkars tøsa, ikke hold henne inne6dpo i dag og jeg er såå utålmodig. Føler meg ganske så tøsete og vil gjerne fyre av en test i dag, men skal prøve prøve å holde meg til 8dpo i det minste![]()

Don’t put tøsa in the cornerJeg testet ikke 7 dpo siden jeg var offshore og hadde meldt meg på spinning, men når jeg kom hjem dagen etterpå var det første jeg gjorde å teste, og da fikk jeg disse på 8 dpoHaha elsker at du tester, skal teste 7dpo denne gangen selv for å demonstrere (mot meg selv?)Har det vært noen her med strek 7dpo? Tenk å få det! Jo, fikk ikke @Kine 95 ganske tidlig?
Kan eventuelt hende jeg hadde fått en skygge på 7 dpo men ikke like synlige streker som på 8 dpo iallfall 
mine har vært sånn i begge svangerskap!Tok en ny CB før jeg løp til jobb og synes den har blitt litt sterkere innen tidsfristen siden i går? Skal prøve BP etterpå . Håper det ikke er tullestrekIkke så lett å få med svake streker på bildet men
Vis vedlegget 464202Vis vedlegget 464203
Ja, føler de fleste får liten strek 11dpo som regel!
Satser på den sitter neste PP(PP4). Skal til GYN neste mandag
Herlig. Fikk litt sterkere strek senere på dagen og bittelitt sterkere i daMine
mine har vært sånn i begge svangerskap!

Hvordan går det med deg?Jeg testet ikke 7 dpo siden jeg var offshore og hadde meldt meg på spinning, men når jeg kom hjem dagen etterpå var det første jeg gjorde å teste, og da fikk jeg disse på 8 dpoKan eventuelt hende jeg hadde fått en skygge på 7 dpo men ikke like synlige streker som på 8 dpo iallfall
Men det får jeg aldri vite haha

Jeg syns de var så sykt sterke til 8dpo! Trenger ikke myse engang liksom!Jeg testet ikke 7 dpo siden jeg var offshore og hadde meldt meg på spinning, men når jeg kom hjem dagen etterpå var det første jeg gjorde å teste, og da fikk jeg disse på 8 dpoKan eventuelt hende jeg hadde fått en skygge på 7 dpo men ikke like synlige streker som på 8 dpo iallfall
Men det får jeg aldri vite haha

Jeg husker jeg måtte jo spørre deg om du var sikker på EL, og det var du jo
Hadde sikkert sett det på 7dpo også med så sterke!Prøvde make sure sin tidligtest for første gang i dag. Tatt en haug med andre tester tidligere, aldri sett skygge. I dag skimter jeg spor av noe på testen, men mulig mer som et hvitt innriss av der teststreken skulle vært…? Aldri opplevd dette med andre tester. Klarer ikke fange det på kamera, så er megasvakt. Noen som har erfaring med dette? Er 9 DPO.
JeppJa, klart jeg tok en test idag også! Full av pågangsmot ! XD
Regner med at din dagens var like positiv som min? :-D

Takk for deling Dine var jo ganske «tydelige» da, så rart! Tør ikke håpe noe, mister jo motet allerede ved negativ test 9 DPO…Man kan få streker på make sure tidlig test uten å være gravid. Håper dine er ekte gravid strekerHer er mine som var fake:Vis vedlegget 464346Vis vedlegget 464347Vis vedlegget 464348Vis vedlegget 464349Vis vedlegget 464350Vis vedlegget 464351
Takk for deling Dine var jo ganske «tydelige» da, så rart! Tør ikke håpe noe, mister jo motet allerede ved negativ test 9 DPO…
Mange tester ikke positivt før 11 og 12dpo. Og noen ikke før IKM(mensdag/ikke-kommende mens) heller