Skimter et eller annet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skimter et eller annet!
Så gøy at du også ser noeSkimter et eller annet!
Har testa 4DPO. Er sikker det finnes noen som har testa tidligere enn detOm noen lurer på hvordan en 5DPO test ser ut xD xD
HÅPER jeg ikke er den eneste som har gått på den smellen xD

Har testa 4DPO. Er sikker det finnes noen som har testa tidligere enn det
Og ikke nok med det. Jeg plukka den opp fra søpla for å sjekke om det kanskje dukka opp strek likevel. Altså.
Det er bare sunt å håpe, selv om det av og til kan være litt naivtPå vei hjem fra jobb innså jeg at det var veeeeldig lenge siden jeg hadde rokki å tissa! *Aha - GYLDEN MULIGHET* tenkte FertilMertil da :-D :-D
PS Hvordan får jeg smilyes??

Det var pussig. Bruker du nettleser eller app?Den , og forsåvidt alle de andre tegna, er grå hos meg. Går ikke å trykke på. Hmm
Du er nok ikke den enesteOm noen lurer på hvordan en 5DPO test ser ut xD xD
HÅPER jeg ikke er den eneste som har gått på den smellen xD
Jeg dørHar testa 4DPO. Er sikker det finnes noen som har testa tidligere enn det
Og ikke nok med det. Jeg plukka den opp fra søpla for å sjekke om det kanskje dukka opp strek likevel. Altså.
FertilMertilPå vei hjem fra jobb innså jeg at det var veeeeldig lenge siden jeg hadde rokki å tissa! *Aha - GYLDEN MULIGHET* tenkte FertilMertil da :-D :-D
PS Hvordan får jeg smilyes??

Jeg ser på begge![]()
håper håper!!Jeg føler det er forørkning der strekene skal komme - så mulig det er noe på vei her altså

Den øverste ser veldig lovende utTestet igjeeeen og får mine hersens skygger
![]()
Føler jeg skimter formørkelser på de to andre og! Spent på fortsettelsen 
Det var pussig. Bruker du nettleser eller app?
Det er jo syykt (og umenneskelig) hvis den øverste der ikke er ordentlig strek! Så den med en gangTestet igjeeeen og får mine hersens skygger
![]()
Den øverste ser veldig lovende utFøler jeg skimter formørkelser på de to andre og! Spent på fortsettelsen
![]()
Håper det er ordentlig babystrek denne gang