♡ IKM uke 28 ♡

Damn, så vanskelig du skal være a:laughing021Jeg er sta som et esel, regner jeg med du er og?:cool14^^
Kan være det iallefall :cool: men om det ikkje skjer denne runden så skjer det ein dag uansett. Fint å sitte rolig i båten og i grunn, la det som skjer skje❤️ (så blir det ekstra gøy om du e preggers med den attituden då:hilarious:)

Første aksjeleggingen har begynt! Tok en test på veldig utvannet urin før vi la oss idag som var steget en god del, så tror nok EL testen er positiv iløpet av morgendagen. Ønsket å begynne i god tid denne syklusen, så da hev vi oss i gang ikveld siden vi ikke har neste mulighet før imorgen kveld :angelic: Planen er å kjøre hver dag nå og en dag etter pos EL test, så får vi se om litt mer aksjelegging er fasiten! Håper bare ikke at gubben får prestasjonsangst slik som forrige PP hvor vi flere runder måtte gi oss uten hell :happy8

Første aksjeleggingen har begynt! Tok en test på veldig utvannet urin før vi la oss idag som var steget en god del, så tror nok EL testen er positiv iløpet av morgendagen. Ønsket å begynne i god tid denne syklusen, så da hev vi oss i gang ikveld siden vi ikke har neste mulighet før imorgen kveld :angelic: Planen er å kjøre hver dag nå og en dag etter pos EL test, så får vi se om litt mer aksjelegging er fasiten! Håper bare ikke at gubben får prestasjonsangst slik som forrige PP hvor vi flere runder måtte gi oss uten hell :happy8
Masse lykke til med aksjelegging! For å ta bort prestasjonsangsten her i huset har vi begynt med inseminering, han fikser varene og jeg får de på plass, så blir det bonus om vi får en vanlig runde. Hva gjør man ikke for babydrømmen :happy090

Første test; 8dpo, ikke gravid.

Vedlegg

• IMG_6656.jpeg
    IMG_6656.jpeg
    1 MB · Visninger: 53
CD18/4dpo:

Symptomer, som ikke trenger å være symptomer i det hele tatt :angelic: men har ikke det mest tydelige symptomet som jeg har hatt med alle sammen, mega ømme gravid-pupper er ikke-eksistererende:bag:

* Hatt leamus i øyet i 3 dager
*Diaré idag 4dpo(symptomer jeg har hatt i alle graviditetene fra mellom 4dpo-8dpo)
*Økt lotionutflod

Screenshot_20250629_083317_FF App.jpg

Screenshot_20250629_084819_ChatGPT.jpg

Kan være det iallefall :cool: men om det ikkje skjer denne runden så skjer det ein dag uansett. Fint å sitte rolig i båten og i grunn, la det som skjer skje❤️ (så blir det ekstra gøy om du e preggers med den attituden då:hilarious:)

Herlig du føler deg så avbalansert og rolig ifht prøvingen :love7 Jeg har ikke den store troen, men et ørlite håp, kanskje?!:angel5:smiley-angelic001

CD 35 / 4 dpo. Ingen symptomer. I spennende dpo om 2+ dager! Fornøyd med tempen enn så lenge :shy:

IMG_5274.jpeg

Spørsmål ang temping :-) Har brukt det for å bekrefte EL, da jeg alltid stiger 0,3 c° etter el. Men har aldri brukt temping _senere i syklusen! Er det slik at tempen alltid øker gradvis om man er gravid? Og om man ikke er gravid? Kan dere se på tempen om dere er gravid?

Ja, bruker den! Har hatt den i 9 år ish. Synes den er grei, men siden jeg temper, bruker el-tester(strimmeltester) har Ladycomp'n(maskin jeg temper med) og bruker FF, så blir den litt overflødig. Og dumt at den kun kan brukes én gang daglig. Noen får lh-toppen på kvelden uten de egentlig vet om det og da misser de jo peak om de har en kort lh-topp. Men liker man kan teste for graviditet med den, det er et stort pluss :happy119
Jeg hadde babycomp fra 2010, men oppgraderte til nyeste Ladycom i 2023. Er veldig fornøgd med den og supplerer ikke med strimmeltesting.

Veldig tidlig ja! Så håpet er ikke borte.. prøver å vente 2 dager med å teste :eek:

Gleder meg til å se de neste testene dine :love7 Jeg har HELE 4 dager til jeg kan slippe testetøsa frii :p :knegg:

Melder meg inn , usikker på hvor aktiv jeg blir, men vil nok være innom å snike litt :happy: Håper på mange positive tester :love7

Marslillemor - 31 - B2 - PP10 - EL 28.06 - IKM 13.07

Hei!:greet025
Velkommen inn hit til oss:smiley-angelic003Hyggelig med flere i gruppa:love017 Håper også det blir mange gravide her inne:smiley-angelic001:happy119
Masse lykke til, har lagt deg til på lista❤️

Jeg hadde babycomp fra 2010, men oppgraderte til nyeste Ladycom i 2023. Er veldig fornøgd med den og supplerer ikke med strimmeltesting.

Jeg kjøpte ny i fjor jeg og, den andre var 6 år gammel! Her får jeg EL på forskjellige dager og FF finner ut når EL er, den og Ladycomp'n er ofte ikke enige, før jeg plotter inn mens, og da gjør Ladycomp'n om til dem samme dag som FF:knegg: Så for å vite når jeg har EL, så tester jeg med el-tester også:happy119 Føles litt "tryggere" for meg, og mindre stressende, for da "vet" jeg:angelic:

El kom litt tidligere, så melder meg inn her.
BBYG - 35 - b3 - pp3 - el 29/6 - ikm 13/7

Back
Topp