♡ IKM Uke 27 ♡

Begge negativ men er forsatt ein heil helg før mensen skal komme. Trur eg klarer å roe meg ned og heller vente no når eg har fått svar
Vis vedlegget 464138
Vanlig digital slår nok ikke ut før du får synlig strek, du kan jo kjøpe tidlige digitale på apoteket :)

Denne
C-GC8NdnqYn8VR7jJE8pDz.webp

Åå? Stod at den kan brukes opp til 6 dager før på pakkningen

Clearblue-graviditetstest-1stk-6450-DK-NO.jpg

Disse med tekst er 25mIU.

clearblue-digital-graviditetstest-ultra-early-DK-1.jpg

Disse som er ultra early er 10mIU.

De pleide ha en digital som var kun tekst og ikke uker på, men den eksisterer ikke i sortimentet lenger, verken i uk eller Norge, ser jeg.. men de også var 25mIU.

Nei bur I Finland
Det forklarer! Men ja, beklager misforståelsen, jeg er bare vant med dem vi har her :bag: Irriterende at de ikke kan ha lik :p Har du flere så du evt kan teste i morgen?

Aha! Hadde jeg ingen aning om! Og hvilke tester har dette 10mlU? Trenger tips, da utålmodig er mitt mellomnavn :-D

Tror jeg vil anbefale å kjøpe inn babyplan sine tidlige tester! Må kjøpes på nett da, men de er mest pålitelige. Ser mange har fått tullestreker på make sure sine tidlige tester, og metode sine er dessverre ikke så tidlige som de lover. Men babyplan er bra. :)

Om du må ha noe akkurat nå, så er Clearblue digital tidlig veldig sensitiv, var nesten usynlige streker når det slo ut hos meg :p

Back
Topp