♡ IKM Uke 27 ♡

Hvorfor må dere vente så lenge som et år?:Heartred
Jeg fikk nettopp påvist celleforandringer (mulig cit 3), så gyn sa med mindre det satt nå denne måneden, så må vi sette prosjekt baby på vent til det er ordnet opp i. Venter på svar på biopsi som kommer etter sommeren, men hun forventet at jeg måtte ha konisering. Og etter det bør man også vente 6-12 mnd før man prøver sa hun, avhengig av hvor mye de fjerner. :rolleyes: Ordentlig nedtur.

Jeg fikk nettopp påvist celleforandringer (mulig cit 3), så gyn sa med mindre det satt nå denne måneden, så må vi sette prosjekt baby på vent til det er ordnet opp i. Venter på svar på biopsi som kommer etter sommeren, men hun forventet at jeg måtte ha konisering. Og etter det bør man også vente 6-12 mnd før man prøver sa hun, avhengig av hvor mye de fjerner. :rolleyes: Ordentlig nedtur.
Ånei, for en kjip beskjed å få! Sender deg en god klem og krysser fingrene for at den likevel sitter nå!

Får vondt av å høre det

Ka tenker dere? Blir 2 timer siden eg var på do når eg kjem hjem. Er da ok tid til å teste? Har ikkje drukket noke

Vil vere 12 timer siden forrige test
Kan være, men KAN også være man ikke det store forskjellen på 1 døgn. Anbefalt er 3 timer venting etter siste toalettbesøk,

Åh, nei, det er skikkelig kjedelig :(
Jeg og fikk akkurat påvist celleforandringer, men da av usikker type; så da må jeg bare vente et år før jeg sjekker på nytt, og evt må gjøre noe da. Jeg synes ikke celleforandringer i seg selv var særlig gøy, men forestilte meg, mens jeg ventet på svar, om hvor utrolig kjedelig det hadde vært om jeg måtte vente med innsett.. :/

Eg har fått det einaste tidlig graviditets syntomet som eg også hadde første gang så no klarer eg ikkje å vente!!! Etter to år med prøving så føles det heilt uvirkelig om den skulle vert positiv

Æææææ men vil vite nooo men vil også ikkje kaste bort ein cb digital
CB ultratidlig slår ut fort (den digitale liksom). Jeg hadde kjempesvake streker da den slo ut :p

Eg har fått det einaste tidlig graviditets syntomet som eg også hadde første gang så no klarer eg ikkje å vente!!! Etter to år med prøving så føles det heilt uvirkelig om den skulle vert positiv
Lover godt da!

Jeg og fikk akkurat påvist celleforandringer, men da av usikker type; så da må jeg bare vente et år før jeg sjekker på nytt, og evt må gjøre noe da. Jeg synes ikke celleforandringer i seg selv var særlig gøy, men forestilte meg, mens jeg ventet på svar, om hvor utrolig kjedelig det hadde vært om jeg måtte vente med innsett..
Jeg og fikk akkurat påvist celleforandringer, men da av usikker type; så da må jeg bare vente et år før jeg sjekker på nytt, og evt må gjøre noe da. Jeg synes ikke celleforandringer i seg selv var særlig gøy, men forestilte meg, mens jeg ventet på svar, om hvor utrolig kjedelig det hadde vært om jeg måtte vente med innsett.. :/

Ja, veldig kjedelig, vi er så innmari klare for en til nå. Og helt riktig, celleforandringer er ikke gøy i seg selv, men jeg ble så overraska over at det hang sammen (burde kanskje googlet mer haha) så jeg gikk skikkelig i kjelleren. Gir meg selv til tr kommer på å tenke på barn, og så får jeg prøve å nyte sommeren med vin, oster og spekeskinker resten av sommeren :D Håper dine går tilbake av seg selv :Heartpink

Eg husker ikkje kor lang syklusen min var før første graviditet. Ut ifrå notatboka mi med alle testene mine så fikk eg positiv test på dag 26 og I dag er eg også på dag 26!!! Gud så spent eg er og så kjipt at eg var tom for alle disse billigtestene no haha

Ja, veldig kjedelig, vi er så innmari klare for en til nå. Og helt riktig, celleforandringer er ikke gøy i seg selv, men jeg ble så overraska over at det hang sammen (burde kanskje googlet mer haha) så jeg gikk skikkelig i kjelleren. Gir meg selv til tr kommer på å tenke på barn, og så får jeg prøve å nyte sommeren med vin, oster og spekeskinker resten av sommeren :D Håper dine går tilbake av seg selv :Heartpink
Takk, jeg har ikke satt meg veldig hardt i alt, men håper på mildeste resultat mulig for deg, og at konisering evt går smertefritt..! (Om det blir nå, eller etter graviditet). ❤️ Masse lykke til!

Ja, veldig kjedelig, vi er så innmari klare for en til nå. Og helt riktig, celleforandringer er ikke gøy i seg selv, men jeg ble så overraska over at det hang sammen (burde kanskje googlet mer haha) så jeg gikk skikkelig i kjelleren. Gir meg selv til tr kommer på å tenke på barn, og så får jeg prøve å nyte sommeren med vin, oster og spekeskinker resten av sommeren :D Håper dine går til
Må bare ta godt vare på deg sjølv

Begge negativ men er forsatt ein heil helg før mensen skal komme. Trur eg klarer å roe meg ned og heller vente no når eg har fått svar
IMG_20250703_155302_205.jpg

Back
Topp