Kan fremdeles dukke opp to streker! Krysser fingrene for degNegativ GT 10 DPO AM her, men humøret er heldigvis okØnsker alle en fin dag og håper det dukker opp flere positive tester her inne
![]()
Så bra at humøret er bra, håper dagen din blir fin!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan fremdeles dukke opp to streker! Krysser fingrene for degNegativ GT 10 DPO AM her, men humøret er heldigvis okØnsker alle en fin dag og håper det dukker opp flere positive tester her inne
![]()
Så bra at humøret er bra, håper dagen din blir fin!Kan fremdeles komme strek, men klart man mister litt håp. Godt at det ikke har gått veldig utover humøret i alle fall!Negativ GT 10 DPO AM her, men humøret er heldigvis okØnsker alle en fin dag og håper det dukker opp flere positive tester her inne
![]()

Ka maskin er da?
Clearblue advanced fertility monitor.Ka maskin er da?
Gratulerer! Så heldig du er

TakkGratulerer! Så heldig du er
![]()
![]()
![]()
Jippi for god økning!
Jeg er så glad for detJippi for god økning!

Kan fremdeles dukke opp to streker! Krysser fingrene for degSå bra at humøret er bra, håper dagen din blir fin!
Kan fremdeles komme strek, men klart man mister litt håp. Godt at det ikke har gått veldig utover humøret i alle fall!
Men da skal jeg iallefall kose meg MAX i juli og så er det oppstart IVF i august 
Blir spennendeJa jeg skal fortsette å teste, men har ikke helt troen lengerMen da skal jeg iallefall kose meg MAX i juli og så er det oppstart IVF i august
![]()
Nydelig strekKveldsurin 11dpo. Hva synes dere?
Vis vedlegget 464071

Deilig deilig deilig!Kveldsurin 11dpo. Hva synes dere?
Vis vedlegget 464071

Masse lykke til neste rundeTR på meg. Gratulerer til alle gravide![]()

Vil du oppdatere oss med IVF om du starter det? Hadde vert kjektJa jeg skal fortsette å teste, men har ikke helt troen lengerMen da skal jeg iallefall kose meg MAX i juli og så er det oppstart IVF i august
![]()