♡ IKM Uke 27 ♡

Negativ GT 10 DPO AM her, men humøret er heldigvis ok :smiley-angelic003 Ønsker alle en fin dag og håper det dukker opp flere positive tester her inne :smiley-angelic001:Heartpink
Kan fremdeles komme strek, men klart man mister litt håp. Godt at det ikke har gått veldig utover humøret i alle fall!

12dpo/3+5..
IMG20250702081554.jpg

Tror ikke monitoren slo ut før 13 dpo sist :love7

Ka maskin er da?
Clearblue advanced fertility monitor. :) Man bruker den først til å sjekke etter eggløsning, også kan man ta g-test fra sånn 4 dager før ikm eller noe. :)

Kan fremdeles dukke opp to streker! Krysser fingrene for deg :love7 Så bra at humøret er bra, håper dagen din blir fin!
Kan fremdeles komme strek, men klart man mister litt håp. Godt at det ikke har gått veldig utover humøret i alle fall!

Ja jeg skal fortsette å teste, men har ikke helt troen lenger :hilarious: Men da skal jeg iallefall kose meg MAX i juli og så er det oppstart IVF i august :love017

Såååååå det er veldig tidlig hos meg (3 på natta) eg våkna for 3 gangen om natta slik som eg gjorde da eg blei gravid. Såååå eg måtte ta min siste test(:nailbiting:). Eg ser ein svak svak svak strek som eg ikkje klarer å ta bilde av ein gang. Er så redd for at det er skyggestrek. Skal ha mens på mandag eller tirsdag så er vel for tidlig egentlig å teste men no som eg har sett strekk sååååååå måååå eg jo bare vite om det er skygge eller ikkje

Okei den ser jo negativ ut klarer ikkje å få eit godt bilde men ser noke i virkeligheten. Er da skygge så grin eg. Mannen min hadde bursdag i går så hadde jo vert ein fin gave om det hadde vert 100% positiv i går
IMG_20250703_032733_793.jpg

Back
Topp