Ikke jordmor, men gynekologNei, er ikke det. Appen sa tirsdag forrige uke, jordmor sa jeg var rundt eggløsning torsdag, så får prøve å være tålmodig, men det er ikke lett!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke jordmor, men gynekologNei, er ikke det. Appen sa tirsdag forrige uke, jordmor sa jeg var rundt eggløsning torsdag, så får prøve å være tålmodig, men det er ikke lett!![]()
Næh, tålmodig du liksom. Jeg visste at jeg ikke kom til å se antydninger til strek før TIDLIGST i dag uansett. Men begynte vel på fredag likevelNei, er ikke det. Appen sa tirsdag forrige uke, jordmor sa jeg var rundt eggløsning torsdag, så får prøve å være tålmodig, men det er ikke lett!![]()

Jeg greier ikke se noe, men har ikke beste streksynet heller atm. Hvor mange dpo?Vis vedlegget 463778
Litt skuffa nå, denne er vel helt blenda?
10 dpo, fikk en svaaak strek i dag tidlig, hadde håp om noe mer nåJeg greier ikke se noe, men har ikke beste streksynet heller atm. Hvor mange dpo?
Har liksom testa positivt mellom 8-9 dpo tidligere, så føler meg på «overtid» mtp testing nå 
Kjedelig, men kan være en dustete test..! Prøv igjen i morgen10 dpo, fikk en svaaak strek i dag tidlig, hadde håp om noe mer nåHar liksom testa positivt mellom 8-9 dpo tidligere, så føler meg på «overtid» mtp testing nå
![]()
Skimter noe på den øverste kanskje?Håper det er lov å slenge seg på i siste liten
Heloise - 28 - B2 - PP1 - EL 21/06 - IKM 06/07
Jeg er 8 DPO ikveld og klarte ikke dy meg fra å teste. Ser dere noe?
Gøy å følge med på denne tråden
Ser et eller annet! VelkommenHåper det er lov å slenge seg på i siste liten
Heloise - 28 - B2 - PP1 - EL 21/06 - IKM 06/07
Jeg er 8 DPO ikveld og klarte ikke dy meg fra å teste. Ser dere noe?
Gøy å følge med på denne tråden
Skriver deg inn.Åå, så kjedeligDet var nok skyggestrek i går!Sett meg bare på TR, har negative tester og har begynt å spotte.
Da prøver vi oss på April-baby da
Gratulerer sååå masse til dere som har fått to streker allerede!
![]()
Følger etter deg inn i april-klubben - jeg er i samme båt: spotter litt, og bare negative tester. Høy temp og fortsatt ømme pupper da, men ikke første gang kroppen tuller med meg

Jeg og ser noe på den til høyre, gleder oss til å se test imorgen8 dpo i dag, var helt blenda tidligere i dag. Måtte likevel sjekke på nytt nå, lurer på om øynene mine bare lurer meg? Bildene er med og uten blits. Blir spennende å teste i morgen!

Åh dette var så gøy å se @LillafroskVis vedlegget 463785
Fått flere skimtestreker i dag, siste er denne9dpo, blir spennende å teste i morgen!

måtte det poppe opp masse fine tester her

Prøve på ettermiddagstiss? Mange sier at morgenurin er drittiss å teste påDagens test 11 dpo, vet ikke hva jeg tenker lenger, har jo veldig lyst til å se en strek
Vis vedlegget 463812

Prøvde det i går, hadde ikke så mye hell med det synes jegPrøve på ettermiddagstiss? Mange sier at morgenurin er drittiss å teste på![]()
Får smøre meg med tålmodighet nå, er jo ikke noe å gjøre uansett utfall