♡ IKM Uke 27 ♡

IMG_9103.jpeg
Litt skuffa nå, denne er vel helt blenda?

Nei, er ikke det. Appen sa tirsdag forrige uke, jordmor sa jeg var rundt eggløsning torsdag, så får prøve å være tålmodig, men det er ikke lett! :p
Næh, tålmodig du liksom. Jeg visste at jeg ikke kom til å se antydninger til strek før TIDLIGST i dag uansett. Men begynte vel på fredag likevel :hilarious:

10 dpo, fikk en svaaak strek i dag tidlig, hadde håp om noe mer nå :smiley-ashamed004 Har liksom testa positivt mellom 8-9 dpo tidligere, så føler meg på «overtid» mtp testing nå :laughing002
Kjedelig, men kan være en dustete test..! Prøv igjen i morgen ❤️

Håper det er lov å slenge seg på i siste liten✨
Heloise - 28 - B2 - PP1 - EL 21/06 - IKM 06/07

Jeg er 8 DPO ikveld og klarte ikke dy meg fra å teste. Ser dere noe?

Gøy å følge med på denne tråden

Vedlegg

• IMG_3099.jpeg
    IMG_3099.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 90
8 dpo i dag, var helt blenda tidligere i dag. Måtte likevel sjekke på nytt nå, lurer på om øynene mine bare lurer meg? Bildene er med og uten blits. Blir spennende å teste i morgen!

Vedlegg

• IMG_8954.jpeg
    IMG_8954.jpeg
    81,7 KB · Visninger: 75
  • IMG_8957.jpeg
    IMG_8957.jpeg
    77 KB · Visninger: 78
Det var nok skyggestrek i går! :shifty: Sett meg bare på TR, har negative tester og har begynt å spotte. :wtf: Da prøver vi oss på April-baby da :Heartred Gratulerer sååå masse til dere som har fått to streker allerede! :love017:hello2
Åå, så kjedelig :smiley-angry017 Følger etter deg inn i april-klubben - jeg er i samme båt: spotter litt, og bare negative tester. Høy temp og fortsatt ømme pupper da, men ikke første gang kroppen tuller med meg :banghead:
Krysser alt jeg har for at det blir aprilbaby på oss! :Heartred

8 dpo i dag, var helt blenda tidligere i dag. Måtte likevel sjekke på nytt nå, lurer på om øynene mine bare lurer meg? Bildene er med og uten blits. Blir spennende å teste i morgen!
Jeg og ser noe på den til høyre, gleder oss til å se test imorgen :hello2

I morgen skal jeg til gynekolog. Har bedt om time for å sjekke om det er noe som kan gjøres for å øke sjansene. Noen som har tips til hva jeg bør be om? (Er 44 år og vil ikke helt gi opp håpet om et søsken til 4-åringen vår…).

Back
Topp