♡ IKM Uke 27 ♡

Åååååh tenkte jeg skulle nyte dpo land men klarer ikke å vente til testingen kan begynne, mistet tålmodigheten min på dag 1 haha :hilarious: Hvilken dpo begynner dere å teste? Jeg har satt nedtelling til 9 dpo selv om jeg ikke tror jeg vil se noe så tidlig.

Vis vedlegget 463287
Begynner nok på 8-9 dpo, men får som regel ikke positiv før 9dpo-kveld, tidligst.

Åååååh tenkte jeg skulle nyte dpo land men klarer ikke å vente til testingen kan begynne, mistet tålmodigheten min på dag 1 haha :hilarious: Hvilken dpo begynner dere å teste? Jeg har satt nedtelling til 9 dpo selv om jeg ikke tror jeg vil se noe så tidlig.

Vis vedlegget 463287
Hvilken app er dette?

Hvilken app er dette?
Countdown på apple, er ikke graviditetsrelatert, bare vanlig nedtellingsapp hvor jeg velger tittel, dato og emoji :happy:
IMG_4246.jpeg

6 DPO i dag! Tiden går så sakte. :nailbiting: Jeg har symptomer i dag som vondt i korsrygg, økt kremhvit utflod, ufattelig sliten, murringer og stikk i magen og såre brystvorter. Begynner jo med en gang å lure om det kan være noe på gang, men jeg er redd for å overtolke :arghh:

6 DPO i dag! Tiden går så sakte. :nailbiting: Jeg har symptomer i dag som vondt i korsrygg, økt kremhvit utflod, ufattelig sliten, murringer og stikk i magen og såre brystvorter. Begynner jo med en gang å lure om det kan være noe på gang, men jeg er redd for å overtolke :arghh:
Skjønner følelsen av at tiden snegler avgårde! Jeg begynte å se sex og singelliv igjen for å få tiden til å gå :hilarious:

En av disse testene er positiv og en er usikker, greier noen og se hvilken?

Vedlegg

• IMG_8357.jpeg
    IMG_8357.jpeg
    191,2 KB · Visninger: 69
  • IMG_8363.jpeg
    IMG_8363.jpeg
    173,9 KB · Visninger: 72
9 dpo, negativ test :oops: Men været er nydelig og vi har mange planer for dagene framover. Blir å holde meg opptatt for å si det sånn :joyful:

Back
Topp