KriMar
Betatt av forumet
Gratulere så masse!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulere så masse!!
GratulererWiiiiiii
Jeg kan bli satt på gravid nå @Maya91
Jeg tror den sitter denne gangenKommer til å bli sååååå skuffet hvis jeg tester negativt i morgen tidlig
![]()

Wiiiiii, gratulerer så myeWiiiiiii
Jeg kan bli satt på gravid nå @Maya91
Jeg tror den sitter denne gangenKommer til å bli sååååå skuffet hvis jeg tester negativt i morgen tidlig
![]()
måtte spiren sitte hele veien 
TakkWiiiiii, gratulerer så mye![]()
måtte spiren sitte hele veien
![]()

Gratulerer så mye
skal jeg sette deg på gravid nå? 
Streken er jo godt synlig daVis vedlegget 463147Testen fra tidligere i dagtørket. Enda tydeligere i virkeligheten

eggløsningen var så sen denne syklusen og kom ikke før CD27, men da rakk samboer hjem fra jobbreise først! Er så glad og takknemlig nå. Måtte det holde hele veien 
Ååååå gratulerer!!Vis vedlegget 463159 Jeg kan settes på gravid
eggløsningen var så sen denne syklusen og kom ikke før CD27, men da rakk samboer hjem fra jobbreise først! Er så glad og takknemlig nå. Måtte det holde hele veien
![]()

Gratulerer! Så bra at alt klaffet denne pp'enJeg kan settes på gravideggløsningen var så sen denne syklusen og kom ikke før CD27, men da rakk samboer hjem fra jobbreise først! Er så glad og takknemlig nå. Måtte det holde hele veien
![]()

Når skal du teste?Kan ikke skjønne annet enn at jeg er gravid, har hatt masse symptomer alle dpo dagene; hard mage, hvit utflod, stikkinger i livmor og korsrygg mm. Nå i dag er jeg plutselig kjempe trøtt og noe kvalm. Press i livmor![]()
Testet i går og i dag, med vanlig babyplan strimmel, Blenda enn så lenge. Men ikke fått noe positivt tidligere enn 10 dpo. Men blir å teste hver dag nå hvertfallNår skal du teste?

SpennendeKan ikke skjønne annet enn at jeg er gravid, har hatt masse symptomer alle dpo dagene; hard mage, hvit utflod, stikkinger i livmor og korsrygg mm. Nå i dag er jeg plutselig kjempe trøtt og noe kvalm. Press i livmor![]()

Åja sant! Men du er jo så tidlig enda. Ååå jeg håper du tester positivt i kveld eller i morgen!Testet i går og i dag, med vanlig babyplan strimmel, Blenda enn så lenge. Men ikke fått noe positivt tidligere enn 10 dpo. Men blir å teste hver dag nå hvertfall![]()

Wiiii!!!! Gratulerer så mye med spireVis vedlegget 463159 Jeg kan settes på gravideggløsningen var så sen denne syklusen og kom ikke før CD27, men da rakk samboer hjem fra jobbreise først! Er så glad og takknemlig nå. Måtte det holde hele veien
![]()