♡ IKM UKE 26 ♡

Jeg vet at det er tidlig.:) Men, kan samtidig ikke ikke huske sist jeg hadde en lutealfase så lang som 12-14 dpo (selv med prog-støtte), og da blir også håpet deretter. Skal ikke gi helt opp naturligvis, men innser for hver PP at det muligens ikke vil skje naturlig. Har blitt også blitt eldre med årene :joyful: Denne alderdommen, altså!
Ja, skjønner. Hvis lutealfasen er litt kort blir hele perspektivet på hva som er sent og tidlig for testing litt annerledes.
Åh, den alderen altså! Har jo blitt tre år eldre enn sist jeg også, tenker mye på det.

Ja, skjønner. Hvis lutealfasen er litt kort blir hele perspektivet på hva som er sent og tidlig for testing litt annerledes.
Åh, den alderen altså! Har jo blitt tre år eldre enn sist jeg også, tenker mye på det.
Hjalp ikke så mye på håpet om naturlig unnfangelse da jeg for noen mnd siden fikk vite at eggreservene er i nedre sjiktet for min aldersgruppe… Men, om en uke har jeg en måned ferie. Det blir nydelig :joyful:

Enda en skygge, denne innen tidsfristen. Tok en cb ultratidlig som var negativ i dag. Må vell snart godta at det ikke gikk denne gangen heller
IMG_4011.jpeg

Enda en skygge, denne innen tidsfristen. Tok en cb ultratidlig som var negativ i dag. Må vell snart godta at det ikke gikk denne gangen heller
Vis vedlegget 463039
Men det er jo faktisk NOE der? Du er 11 DPO? Du skulle hatt en tidligtest liggende. Det er jo egentlig veldig mange som ikke tester positivt før 12 DPO, men kanskje du ville fått en bedre strek på Makesure tidligest? De er derimot dobbelt så dyre da :(

Men det er jo faktisk NOE der? Du er 11 DPO? Du skulle hatt en tidligtest liggende. Det er jo egentlig veldig mange som ikke tester positivt før 12 DPO, men kanskje du ville fått en bedre strek på Makesure tidligest? De er derimot dobbelt så dyre da :(
Tok en tidligtest fra Clearblue som var helt blenda. Er 11/12 DPO i dag alt etter hvilken app jeg ser på. Skal fortsette å teste da

Joo men jeg har bare hatt kjemisk de to andre månedene, så jeg kan ikke feire før en normal test slår ut og det varer i 2 dager føler jeg :arghh: Så hvis jeg tester positivt på normal test i dag OG søndag kveld/mandag morgen så kommer jeg til å bli veldig glad :excited001
Krysser fingrene for deg!!

Åååååå Clearblue viser også positiv! Denne slo ikke ut på meg forrige gang selv om jeg så det på den standard Clearblue som bare viser et blått kors på 1 min :D
Herrregud du er gravid! Seriøst så tydelig 8dpo! Heldiiiiig :nailbiting: :shy::Heartred Gratulerer så mye :shy::Heartred

IMG_0481.jpeg

Bilde tatt tidligere i kveld, etter tidsfristen. chat gpt mener at det er rosa pigmenter(veldig svakt) og ikke kun grå/skyggestrek. Jeg tenker det er skyggestrek frem til noe evt blir synlig før en tidsfrist.. litt ekstra spent på å teste i morgen tidlig!

Vis vedlegget 463071
Bilde tatt tidligere i kveld, etter tidsfristen. chat gpt mener at det er rosa pigmenter(veldig svakt) og ikke kun grå/skyggestrek. Jeg tenker det er skyggestrek frem til noe evt blir synlig før en tidsfrist.. litt ekstra spent på å teste i morgen tidlig!
Jeg tror de testene der er ganske gode. Har ikke fått skyggestreker på de og synes ikke jeg har hørt om andre som har fått det heller? Men de er jo veldig sensitive, så blir kanskje sterkere i morgen tidlig? :happy:

Back
Topp