♡ IKM UKE 26 ♡

Her er jeg 3-4 dpo og jeg er veldig enig i at tiden går treeeegt. Er det fler enn meg som spiser ananas etter el? :joyful: Jeg tenker (for min del): det skader ikke å prøve det som prøves kan :hilarious:
Nei vettu, etter å ha spist så mye ananas de siste 3 prøveperiodene at jeg fikk utslett rundt munnen, så droppet jeg det denne gangen :hilarious: :hilarious: Men var verdt et forsøk ja!

Såååå treeeeeeegt!!!:hilarious: Håper på at vi følger etter ikm uke 25 gruppa der det virkelig har haglet inn med positive tester!:smiley-angelic001
Håper virkelig det blir mange positive tester denne runden :smiley-angelic001 :love017

Samme heeeer! Har ikke bestemt meg for om jeg skal teste denne gangen, evt når. Forrige pp fikk jeg negativ test 10 dpo og så mensen ved neste dobesøk, det føltes skikkelig dumt. Vet ikke hvorfor jeg er så negativt innstilt denne gangen, jeg pleier å være veldig positiv frem til ca 8 dpo.
Du er sterk hvis du klarer la være å teste :Heartred skuffelsen er stor når testen er negativ, håper virkelig du får positiv denne runden :love017

10 DPO. Ser dårlig ut dette her
IMG_3939.jpeg

6dpo. Nå murrer det godt i korsryggen og magen. Har ikke trua denne måneden og tror at symptomene kommer av progresterontilskuddet enn av graviditet. I morgen er det sommerfest, og da må jeg lure til meg en alkoholfri øl… :rolleyes:

Tyder på at progesteron nivået er stabilt og høyt da, krysser fingrene for positiv test snarg :love017 når tenker du ta første test?
Stor sjanse for at første test ryker senere i kveld (9 dpo) :angelic: Prøver allerede å ikke drikke så mye og nærmer meg 3 t siden forrige dobesøk:laughing002 Reiser bort i morgen formiddag, og tenker det kan bli for mye stress å teste i morgen tidlig i tilfelle testen er positiv, så da er neste mulighet søndag kveld (13 dpo):dead: Så har ikke bestemt meg 100% for å teste etterpå, men det er sykt lenge å vente til søndag kveld:hilarious:

Stor sjanse for at første test ryker senere i kveld (9 dpo) :angelic: Prøver allerede å ikke drikke så mye og nærmer meg 3 t siden forrige dobesøk:laughing002 Reiser bort i morgen formiddag, og tenker det kan bli for mye stress å teste i morgen tidlig i tilfelle testen er positiv, så da er neste mulighet søndag kveld (13 dpo):dead: Så har ikke bestemt meg 100% for å teste etterpå, men det er sykt lenge å vente til søndag kveld:hilarious:
Hehe, skjønner deg godt hvis den ryker idag da! :hilarious: Heier på positiv test, men 9dpo er jo enda tidlig da :Heartred
Du er god hvis du klarer å vente til søndag, er det ikke mulig å ta med tester ? :happy::hilarious:

Hehe, skjønner deg godt hvis den ryker idag da! :hilarious: Heier på positiv test, men 9dpo er jo enda tidlig da :Heartred
Du er god hvis du klarer å vente til søndag, er det ikke mulig å ta med tester ? :happy::hilarious:
Det kan være alt for tidlig til å egentlig få noe svar ja :hilarious: Kunne nok det, men mannen blir hjemme og hvis det skulle bli en positiv test så vil jeg gjerne dele det med han umiddelbart, fysisk sammen:love017 Første barnet vårt i så fall, i August er det et år siden jeg sluttet på p-piller, og med ganske dårlige svømmere så ville det vært en så fantastisk stor glede at jeg syns vi må dele det sammen om det skjer:shy:

Det kan være alt for tidlig til å egentlig få noe svar ja :hilarious: Kunne nok det, men mannen blir hjemme og hvis det skulle bli en positiv test så vil jeg gjerne dele det med han umiddelbart, fysisk sammen:love017 Første barnet vårt i så fall, i August er det et år siden jeg sluttet på p-piller, og med ganske dårlige svømmere så ville det vært en så fantastisk stor glede at jeg syns vi må dele det sammen om det skjer:shy:
Det er jo en fin ting å dele da :love017 samboer her har egentlig ikke brydd seg særlig med selve testingen, hvertfall ikke siden det har tatt så lang tid. Men kanskje jeg skal spørre om han ønsker å være med på det uansett, så har han valget hvertfall :Heartred

KriMar - 30 - PP7 - EL 12/6 - IKM 26/6

6dpo i dag og kjenner litt trykk/murringer på høyre side. Hadde EL på høyre eggstokk denne runden

Last edited:
Det er jo en fin ting å dele da :love017 samboer her har egentlig ikke brydd seg særlig med selve testingen, hvertfall ikke siden det har tatt så lang tid. Men kanskje jeg skal spørre om han ønsker å være med på det uansett, så har han valget hvertfall :Heartred
Samboeren min er heller ikke så interessert i selve testingen haha. Det som spiller noen rolle for han er vel om jeg tester positivt og det varer i 3 dager nå, da kan jeg si ifra haha. Prøvde å spørre om han ville være med å teste, men det synes han var unødvendig. Det kunne jeg få til selv :hilarious: Men hver gang jeg har testet positivt han har alltid gått rett på YouTube og søkt på videoer og sånt om diverse ting da, men nå har det jo vært kjemisk 2 ganger på rad :smiley-ashamed004 Har jo ikke hatt barn før og har ikke satt meg helt inn i hva jeg ikke kan spise og sånt hehe!

Back
Topp