♡ IKM UKE 26 ♡

Har du nylig sluttet på prevensjon også? I såfall kan det gå litt tid før syklusen stabiliserer seg :happy:
Veldig spennende alt som foregår i kvinnekroppen! :hilarious:
Ja, sant - nei men har sluttet på noen andre medisiner som kan rote litt med syklusen :bag: Bare håper EL er ferdig nå da og tempen går opp, og at jeg faktisk hadde EL. :smiley-ashamed004

Okei, får krysse fingrene for at tempen går opp i morgen da :happy: Men er det normalt å få så mye EL-slim og murringer to dager før? Kanskje kroppen prøvde men ikke fikk det til og det ble utsatt til i dag.
Jo, men siden jeg kun er på pp2, og det fort blir dyrt så venter jeg litt. Klaffer det ikke denne mnd så kommer jeg til å teste fra neste :happy:

Jeg har bestemt meg for å være sterk denne gangen og vente til 1 juli med å teste - ble så nedbrutt sist da jeg testet for tidlig osv :bag:
Jeg får nesten alltid slim og murringer to dager før, og så murringer igjen på selve eggløsningsdagen. Så tror det er normalt :hilarious:

4dpo tror jeg reiser på ferie søndag kveld.. spørsmålet er om jeg skal teste før det. Sist pp begynte jeg å teste tidlig og angret fort! Blir helt tullete av testingen og tolkingen. Så jeg bestemte meg egentlig for å vente på mensen evt… meeeen.. når begynner dere andre å teste?
IMG_0439.png

4dpo tror jeg reiser på ferie søndag kveld.. spørsmålet er om jeg skal teste før det. Sist pp begynte jeg å teste tidlig og angret fort! Blir helt tullete av testingen og tolkingen. Så jeg bestemte meg egentlig for å vente på mensen evt… meeeen.. når begynner dere andre å teste?Vis vedlegget 462756
10 DPO på søndag? Hadde 100% testet da.

Starter smått 7 DPO kveld med en test, også blir det morgen og kveld fra 9 DPO :smiley-ashamed004 Men foreløpig testet positivt på 11 og 12 DPO så er jo egentlig å kaste penger ut av vinduet å teste for tidlig haha

4dpo tror jeg reiser på ferie søndag kveld.. spørsmålet er om jeg skal teste før det. Sist pp begynte jeg å teste tidlig og angret fort! Blir helt tullete av testingen og tolkingen. Så jeg bestemte meg egentlig for å vente på mensen evt… meeeen.. når begynner dere andre å teste?Vis vedlegget 462756
Jeg ville testet 10 dpo, tror ikke jeg klarer vente så lenge heller :hilarious: har fått positiv test 10dpo tidligere.

Jeg funderer på akkurat det samme :hilarious: Bare at jeg reiser på formiddagen på torsdag, som for meg blir 10 dpo. Siden jeg har hatt lite troa denne pp'en tenkte jeg også å vente til ikm, eventuelt teste dagen før (søndag) siden jeg kommer hjem søndag kveld og så får vi besøk av svigerfar fra mandagen av. Forrige pp fikk jeg opp håpet veldig pga skyggestreker, og det vil jeg helst unngå.. Og 10 dpo kan fortsatt være for tidlig for å få tydelig nok strek.. Men galskapen øker hver dag nå (7 dpo i dag), så føler det er voldsomt lenge å vente :hilarious:

Like blank test i dag og, men denne var interessant. Bruker å ha en topp i tempen 7 DPO, men ikke en ny 9 DPO. Kan selvfølgelig være et resultat av en urolig natt med mye amming, men det bruker ikke gi så mye utslag. Høyeste tempen ever uten å være syk:scratch
IMG_3935.png

Dette egget jeg har nekter plent å slippe denne mnd :smiley-ashamed004 Skrev meg over på IKM 27, men blir gjerne værende her en liten stund til frem til jeg finner EL.:smiley-ashamed004

Jeg funderer på akkurat det samme :hilarious: Bare at jeg reiser på formiddagen på torsdag, som for meg blir 10 dpo. Siden jeg har hatt lite troa denne pp'en tenkte jeg også å vente til ikm, eventuelt teste dagen før (søndag) siden jeg kommer hjem søndag kveld og så får vi besøk av svigerfar fra mandagen av. Forrige pp fikk jeg opp håpet veldig pga skyggestreker, og det vil jeg helst unngå.. Og 10 dpo kan fortsatt være for tidlig for å få tydelig nok strek.. Men galskapen øker hver dag nå (7 dpo i dag), så føler det er voldsomt lenge å vente :hilarious:
:hilarious: Det er jammen ikke lett, haha! Dagene går så sakte frem til ikm! Er nettopp det om man får en strek som ikke er tydlig nok, føler det er bedre for psyken å vente til man kan få et klart svar.(for min del) Men det er lettere sakt enn gjort gitt!! Godt mulig jeg begynner før søndag å, har masse tester liggende :happy090:smiley-angelic006

:hilarious: Det er jammen ikke lett, haha! Dagene går så sakte frem til ikm! Er nettopp det om man får en strek som ikke er tydlig nok, føler det er bedre for psyken å vente til man kan få et klart svar.(for min del) Men det er lettere sakt enn gjort gitt!! Godt mulig jeg begynner før søndag å, har masse tester liggende :happy090:smiley-angelic006
Mega sakte! :dead: Det evige dilemmaet mellom sikkerhet (tydelig strek) og utålmodigheten:angelic: Jeg ombestemmer meg sånn tusen ganger om dagen tror jeg:hilarious: Men foreløpig tenker jeg det er for tidlig uansett, så klarer meg greit enda:laughing002

3DPO, dagene går så treeeeeegt! Enda en hel uke til testingen starter... Jeg er så klar for positiv test, så må bare spiren grave seg godt fast inni der! :Heartred
Samme heeeer! Har ikke bestemt meg for om jeg skal teste denne gangen, evt når. Forrige pp fikk jeg negativ test 10 dpo og så mensen ved neste dobesøk, det føltes skikkelig dumt. Vet ikke hvorfor jeg er så negativt innstilt denne gangen, jeg pleier å være veldig positiv frem til ca 8 dpo.

I går kveld (7 dpo) kjente jeg moderate stikninger/smerter på venstre side mot lysken. Så gikk det en stund før jeg kjente det mer i hofta og ut i korsryggen på venstre side. Så flyttet det seg til høyre side ved hofta, før det etterhvert flyttet seg tilbake til venstre side der det startet. I dag formiddag (8 dpo) kjente jeg det igjen på venstre side mot lysken. Bare midlertidige smerter. Nå er det litt ømt og sårt innimellom, og driver å flytter seg frem og tilbake mellom høyre og venstre side (men mest venstre). Noen som har opplevd noe sånt?:shy: Jeg har ingen tegn på magetrøbbel og ikm er ikke før 14 dpo. Føler meg helt crazy her jeg sitter og overanalyserer :hilarious:

Last edited:
I går kveld (7 dpo) kjente jeg moderate stikninger/smerter på venstre side mot lysken. Så gikk det en stund før jeg kjente det mer i hofta og ut i korsryggen på venstre side. Så flyttet det seg til høyre side ved hofta, før det etterhvert flyttet seg tilbake til venstre side der det startet. I dag formiddag (8 dpo) kjente jeg det igjen på venstre side mot lysken. Bare midlertidige smerter. Nå er det litt ømt og sårt innimellom, og driver å flytter seg frem og tilbake mellom høyre og venstre side (men mest venstre). Noen som har opplevd noe sånt?:shy: Jeg har ingen tegn på magetrøbbel og ikm er ikke før 14 dpo. Føler meg helt crazy her jeg sitter og overanalyserer :hilarious:
Spennende! Håper det er symptomer :joyful:

Jeg har et stort myom som ødelegger litt for å kjenne etter sånt i området der dessverre. Kan umulig skille mellom myom eller potensiell tidlig graviditet. Kan kjenne murringer og andre hint på andre steder av kroppen eventuelt da

Er ikke 100% sikker på når EL var, men regner med å være 4/5 dpo i dag. Tiden i DPO-land har pleid å være seig, men heldigvis har det vært en del å gjøre på jobben. Har vært mentalt utslitt og har koblet ut med strikking og tv. I tillegg hjelper det å være opptatt med ungen (og mannen). Kjenner symptomer som murringer og ømme bryster, men det kommer av progresterontilskuddet. Siste graviditet testet jeg svaaaak positiv på kvelden 7dpo, og er nå noe ambivalent på om jeg skal starte testingen så tidlig denne runden...

Back
Topp