♡ IKM UKE 26 ♡

Frem til nå har dagene gått fort, er mye som har skjedd/skal skje :dead:

er 3 konserter med korpset i løpet av 1 uke, sommeravslutninger på jobb (1 med barn og foreldre, og 1 med bare kollegaer) :love2 også er det bursdagsfeiringer :) så er nok neste helg når alt roer seg som jeg nok begynner og bli utålmodig på og ventinga :banghead:
Hørtes ut som perfekt timing for å være så travel :laughing002 Neste helg er det jo nesten ikm og uansett lenge nok til å forvente svar på test hvis du tester:p Lykke til med alt:love017

IMG_2132.jpeg
Er vel liten tvil om hva som har skjedd her :smiley-bounce022 :smiley-bounce022

Sniker fra en annen gruppe og må bare spørre her også: Hvordan er deres humør i lutealfasen? Kan dere huske hvordan humøret har vært som tidlig gravid vs dagene før mensen kom? Sist PP var jeg så sjukt nedfor og irritabel.
Jeg hadde en tidlig spontanabort for et par måneder siden, og forskjellen den prøveperioden var vel at humøret var mye mer stabilt og lett til sinns, men gråt mer av småting. Til vanlig er jeg irritabel, tung og trøtt i kroppen og generelt ganske lei av alt, mens den prøveperioden føltes ting egentlig ganske greit :hilarious:

Så og si positiv denne ja? :joyful: Tror ikke jeg orker å teste igjen for jeg er helt sikkert det er peak-dagen i dag. Har såå murring/kramper også.. Tenker jeg regner imorgen som EL-dagen, og så sparer jeg EL-testene til en eventuell ny prøvesyklus. :happy:

Redigert: Da er jeg vel teknisk sett med i uke 27 da. :oops:

Vedlegg

• IMG_3509.jpeg
    IMG_3509.jpeg
    541,4 KB · Visninger: 36
Så og si positiv denne ja? :joyful: Tror ikke jeg orker å teste igjen for jeg er helt sikkert det er peak-dagen i dag. Har såå murring/kramper også.. Tenker jeg regner imorgen som EL-dagen, og så sparer jeg EL-testene til en eventuell ny prøvesyklus. :happy:

Redigert: Da er jeg vel teknisk sett med i uke 27 da. :oops:
Ønsker du å bytte uke eller vil du fortsette å henge her med oss? :happy:

Back
Topp