Det føles gjerne ut som en evighet! Hvertfall når man har prøvd en stundFøler det er en evighet mellom EL og IKMKrysser fingrene for at vi klarer det nå i pp 9
men hvis ikke så trur jeg at vi snart får jeg av fertilitetsklinikk
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det føles gjerne ut som en evighet! Hvertfall når man har prøvd en stundFøler det er en evighet mellom EL og IKMKrysser fingrene for at vi klarer det nå i pp 9
men hvis ikke så trur jeg at vi snart får jeg av fertilitetsklinikk
![]()

Spennende!!! Bare å kjøre på med aksjerHer skjer noe. Regner med positiv i morgen eller kanskje til og med i kveld allerede
Vis vedlegget 462209

Jaa, passer bra med langhelg nåSpennende!!! Bare å kjøre på med aksjer![]()
VelkommenMelder meg inn her
Mawoa - 35 - B3 - PP5 - EL 8/6 - IKM 23/6

Ja jeg ble så usikker!Har egentlig ikke mye erfaring med spotting, så jeg regner første blødningsdag som CD1
Har lest at noen ikke regner spotting som mens, men er jo litt rart hvis det varer i så mange dager og man ikke regner det med?
Spottet litt i truseinnlegget bare en gang per dag og ellers var det ingenting. Hadde fire dager med ordentlig mens først, så tror jeg regner de dagene som TR og skriver spotting på resten.
Har el alt mellom CD 15 og CD 25, så i stedet for å hoppe rundt i ikm grupper så melder jeg meg inn nå. Nærmer meg fort et år siden pilleslutt (August), og selv om vi gikk glipp av noen pp'er pga operasjon så føler jeg på utålmodighet og håper veldig at det blir spire nå
Han er hjemme sent i morgen kveld, og i dag har jeg fått en god del el-slim. El-testene er fortsatt negative… håper el venter litt til! 
Kanskje gullegget som har skjønt at det må vente litt ekstra denne pp'enSpent2barnsmor - 33 - B3 - PP2 - EL rundt 9/6 -IKM rundt 25/6
Trodde vi måtte stå over denne pp siden mannen er ute å reiser 2uker ifm jobb, men ser ut som EL er så sen at det kan hende vi får lagt inn noen aksjer i tide likevel!(el skulle egentlig vært tidlig denne uka)Han er hjemme sent i morgen kveld, og i dag har jeg fått en god del el-slim. El-testene er fortsatt negative… håper el venter litt til!
![]()
Hehe! Ja jeg håper detKanskje gullegget som har skjønt at det må vente litt ekstra denne pp'en![]()
Skjønte at det måtte vente på at mannen kom hjem fra reise 
Jeg hadde nok gjort det sammeJa jeg ble så usikker!Spottet litt i truseinnlegget bare en gang per dag og ellers var det ingenting. Hadde fire dager med ordentlig mens først, så tror jeg regner de dagene som TR og skriver spotting på resten.
VelkommenSpent2barnsmor - 33 - B3 - PP2 - EL rundt 9/6 -IKM rundt 25/6
Trodde vi måtte stå over denne pp siden mannen er ute å reiser 2uker ifm jobb, men ser ut som EL er så sen at det kan hende vi får lagt inn noen aksjer i tide likevel!(el skulle egentlig vært tidlig denne uka)Han er hjemme sent i morgen kveld, og i dag har jeg fått en god del el-slim. El-testene er fortsatt negative… håper el venter litt til!
![]()
håper EL lar vente på seg et par dager da 
VelkommenEkstraKjærlighetÅGi - 31 - B1 - PP6 - EL 9/6 - IKM 23/6
Da har jeg endelig fått positiv EL-test og melder meg inn herHar el alt mellom CD 15 og CD 25, så i stedet for å hoppe rundt i ikm grupper så melder jeg meg inn nå. Nærmer meg fort et år siden pilleslutt (August), og selv om vi gikk glipp av noen pp'er pga operasjon så føler jeg på utålmodighet og håper veldig at det blir spire nå
![]()

For en tilfredsstillende følelse
Noe må man glede seg over når man aldri har sett to streker på g-test
VelkommenMa93 - 31 - B2 - PP1 - EL ? - IKM 28/5
Syklusen er helt på bærtur enda etter førstemann, så vet ikke hvilke gruppe jeg «hører til», men i følge Flo er dette riktig![]()

Jeg har lest at sædceller kan overleve opptil 5 døgn, så vi startet aksjeleggingen idag, antatt EL på lørdagVente vente… Imorgen går jeg over i den fertile uken, i følge flo. På lørdag er antatt EL. Jeg er så spent!

mest fordi det var da jeg ble gravid sist. Mulig vi har vært litt sent ute med aksjer i noen sykluser, men full gass denne syklusen
Begynner å bli litt motløs... Endometriose symptomer blir bare verre og verre for hver syklus.. om ikke det går nå så går jeg til privat gyn å høre om jeg kan få noe støtte medisin hvertfall. Ser noen har fått prednisolon. Har allerede progesteron som jeg skal ta fra positiv test, men det hjelper lite om ingenting vil feste seg.