Søsteren min og jeg har bursdag noen få dager ifra hverandre og det syns vi alltid var fint! Vi hadde felles familiebursdag og separate vennefester

tror nok mamma syns det var praktisk også.
Jeg har aldri forstått dette med å ønske seg sommerbaby, bortsett fra det at de kan starte rett i barnehage som ettåringer. Ser for meg at det er tungt, klamt og varmt de siste ukene der, muligens stappfullt og varmt på sykehusene også. Og så ser jeg for meg at jeg er svett og sliten og skal ha baby inntil meg (mye hud mot hud i starten). Så går man fort inn i høsten og ruskevær sånn at det blir kjipere med trilleturer, og i hvert fall på vinteren. Så kommer endelig våren - men da skal pappa ta over permisjonen
Vår første er født på vinteren og jeg syns det var så fint! De første ukene var vi mest hjemme uansett og så ble det gradvis bedre vær når hun ble eldre og mer nysgjerrig. At hun skulle begynne på fast føde mens så mye frukt og grønt var i sesong var gøy!
Blir sikkert litt annerledes med baby nummer to da, da må man liksom ut uansett vær allikevel.