@Frostbite tror du kan sette meg på gravid, jeg er jo tross alt det uansett hva som skjer 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!

tante rød kom i går her
). Skulle det mot formodning komme en svak strek i morgen vil det nok bli kjemisk uansett tenker jeg så sent..? Uansett, skuffende og vondt langt inni hjertet 
Åhh det var leit @lilleperleJeg er nok dessverre ute av denne runden, vi tøffet oss opp til å teste i kveld, på urin spart fra i morgest og på 3 timer kveldsurin. ALLE tester var blendahvite. Så nå føler jeg meg som verdens dummeste som har innbilt meg alle symptomene. Fikk håp da jeg gikk fra 10 dager lutealfase sist og til 13 dager i dag uten mens.. lenger syklus enn vanlig og... vel, jeg så aldri om eggløsningstesten sank igjen etter CD17 - men hadde eggløsningssmerter 2 dager, så er jeg kanskje 12 dpo i tilfelle - men uansett burde det vært en strek nå. Jeg har hatt masse energi de siste 3 dagene (fibrosymptomer forsvinner) og det flommet masse kremet hvit utflod i går og i dag (som ved sist graviditet) måtte bruke truseinnlegg i dag, (var ikke som candida heller). Skulle det mot formodning komme en svak strek i morgen vil det nok bli kjemisk uansett tenker jeg så sent..? Uansett, skuffende og vondt langt inni hjertet
![]()
Skjønner SÅgodt skuffelsen du kjenner på.. Kjipt når det ikke blir som man håper på Jaaaa, de fleste her kjenner nok denne følelsen godtÅhh det var leit @lilleperle![]()
Skjønner SÅgodt skuffelsen du kjenner på.. Kjipt når det ikke blir som man håper på
![]()

Men fikk bare så intenst forhåpninger nå med alle disse rare og nye symptomene... eller, har fått så MANGE falske forhåpninger når hver syklus virker kommer og lutealfasen er totalt annerledes HVER jæskla gang
Har liksom ingenting å henge noe på...Uff, forstår godt skuffelsen, det er så vondtJeg er nok dessverre ute av denne runden, vi tøffet oss opp til å teste i kveld, på urin spart fra i morgest og på 3 timer kveldsurin. ALLE tester var blendahvite. Så nå føler jeg meg som verdens dummeste som har innbilt meg alle symptomene. Fikk håp da jeg gikk fra 10 dager lutealfase sist og til 13 dager i dag uten mens.. lenger syklus enn vanlig og... vel, jeg så aldri om eggløsningstesten sank igjen etter CD17 - men hadde eggløsningssmerter 2 dager, så er jeg kanskje 12 dpo i tilfelle - men uansett burde det vært en strek nå. Jeg har hatt masse energi de siste 3 dagene (fibrosymptomer forsvinner) og det flommet masse kremet hvit utflod i går og i dag (som ved sist graviditet) måtte bruke truseinnlegg i dag, (var ikke som candida heller). Skulle det mot formodning komme en svak strek i morgen vil det nok bli kjemisk uansett tenker jeg så sent..? Uansett, skuffende og vondt langt inni hjertet
![]()
Det skjønner jeg! Hatt noen sånne runder selv hvor jeg har vært helt overbevist.. skuffelsen er storJaaaa, de fleste her kjenner nok denne følelsen godtMen fikk bare så intenst forhåpninger nå med alle disse rare og nye symptomene... eller, har fått så MANGE falske forhåpninger når hver syklus virker kommer og lutealfasen er totalt annerledes HVER jæskla gang
![]()
Har liksom ingenting å henge noe på...
Vis vedlegget 463319
Stor klem!
Vi må bare håpe at neste PP så skjer det!Ikkesant?! Sååå frustrerende med så varierende og ustabile sykluser! Får lyst å ikke teste verken EL eller graviditet neste runde... men vil jo ikke gå glipp av en sjanse heller. Må nok finne en annen måte å takle prøvingen på. Jeg blir jo mentalt ustabil mellom 7-13 dpoDet skjønner jeg! Hatt noen sånne runder selv hvor jeg har vært helt overbevist.. skuffelsen er storStor klem!
Vi må bare håpe at neste PP så skjer det!
For tenker jo bare på dette. Sunne tips for å bevare mental helse i siste del av lutealfase-perioden taes hjertelig imot Takk for detUff, forstår godt skuffelsen, det er så vondtsender deg en veldig stor klem
![]()

Men det gledet meg mest av alt at du heldigvis ble gravid nå da 
Takk og lov for det 
Åh, du er så godTakk for detMen det gledet meg mest av alt at du heldigvis ble gravid nå da
Takk og lov for det
![]()
)Ja, men med alt det du har vært igjennom så hadde det nesten vært rart om man ikke hadde hatt noe problemer med det.. så det har nok alle full forståelse forÅh, du er så godselv med den skuffelsen innabords, så klarer du å være glad på andres vegne
(jeg har til tider hatt problemer med det selv. Ikke for at jeg ikke unner andre det, men for at det ikke kunne skje for meg også
)

Jeg er kun rundt PP5 nå, så må bare belage meg på at det kan ta litt tid. Dere som har prøvd lenge fortjener mest av alt å oppleve dette. Nå skal du gå og bli rund og god heeeeelt til termin, hører du?
Dermed basta! 
Vondt i hjertet for degIkkesant?! Sååå frustrerende med så varierende og ustabile sykluser! Får lyst å ikke teste verken EL eller graviditet neste runde... men vil jo ikke gå glipp av en sjanse heller. Må nok finne en annen måte å takle prøvingen på. Jeg blir jo mentalt ustabil mellom 7-13 dpoFor tenker jo bare på dette. Sunne tips for å bevare mental helse i siste del av lutealfase-perioden taes hjertelig imot
![]()
Kjenner meg igjen i alt du skriver, det er så vondt.Sender deg masse klemmerJeg er nok dessverre ute av denne runden, vi tøffet oss opp til å teste i kveld, på urin spart fra i morgest og på 3 timer kveldsurin. ALLE tester var blendahvite. Så nå føler jeg meg som verdens dummeste som har innbilt meg alle symptomene. Fikk håp da jeg gikk fra 10 dager lutealfase sist og til 13 dager i dag uten mens.. lenger syklus enn vanlig og... vel, jeg så aldri om eggløsningstesten sank igjen etter CD17 - men hadde eggløsningssmerter 2 dager, så er jeg kanskje 12 dpo i tilfelle - men uansett burde det vært en strek nå. Jeg har hatt masse energi de siste 3 dagene (fibrosymptomer forsvinner) og det flommet masse kremet hvit utflod i går og i dag (som ved sist graviditet) måtte bruke truseinnlegg i dag, (var ikke som candida heller). Skulle det mot formodning komme en svak strek i morgen vil det nok bli kjemisk uansett tenker jeg så sent..? Uansett, skuffende og vondt langt inni hjertet
![]()
Åh for en drømDa kan jeg dele det med samboer etter jobb idag, har noe å vise til ham![]()
Vil gjerne høre om reaksjonen hans 
Ikkesant?! Sååå frustrerende med så varierende og ustabile sykluser! Får lyst å ikke teste verken EL eller graviditet neste runde... men vil jo ikke gå glipp av en sjanse heller. Må nok finne en annen måte å takle prøvingen på. Jeg blir jo mentalt ustabil mellom 7-13 dpoFor tenker jo bare på dette. Sunne tips for å bevare mental helse i siste del av lutealfase-perioden taes hjertelig imot
![]()
Ja vi er i samme båt her.. det er tøft. Tøffere enn jeg noensinne hadde trodd det skulle bli.. Men samtidig gjør vi alt rett, og alt vi kanVondt i hjertet for degKjenner meg igjen i alt du skriver, det er så vondt.
Også blir det vår tur også en dag! Forhåpentligvis om ikke lenge Ikkesant, og helt rett, vi ser jo disse andre damene her klare det til sluttJa vi er i samme båt her.. det er tøft. Tøffere enn jeg noensinne hadde trodd det skulle bli.. Men samtidig gjør vi alt rett, og alt vi kanOgså blir det vår tur også en dag! Forhåpentligvis om ikke lenge
![]()

Det positive oppi det hele