Nå blir du neste @lilleperle 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

GratulererJeg tror jeg er gravid igjen, angrer på at jeg ikke fyrte av en digital![]()
![]()
Du får ta digital senere i dag Når skal du trykke på den skumle GRAVID knappen og joine Mars termin gruppen?Jeg tror jeg er gravid igjen, angrer på at jeg ikke fyrte av en digital![]()
![]()

Jeg prøvde en digital nettopp, og fikk det stygge bokmerket (feilmelding) og jeg er så nøye på tiden jeg holder og å legge den flatt. Men neida, det gikk feilGratulerer![]()
Du får ta digital senere i dag
![]()
Kanskje når jeg får positiv digital. Var så vondt å forlate desember, at jeg drøyer til jeg ser testene øker ordentlig og kommer over ikm (som sånn sett er enten idag eller imorgen)Når skal du trykke på den skumle GRAVID knappen og joine Mars termin gruppen?![]()

Ja det er jo ikke så lenge til. Nå har du vel testet positivt i over 24 timer(?) og jeg synes den har økt i styrke, så da er det nok ikke en kjemiskKanskje når jeg får positiv digital. Var så vondt å forlate desember, at jeg drøyer til jeg ser testene øker ordentlig og kommer over ikm (som sånn sett er enten idag eller imorgen)![]()

Det kan jo enda ende i kjemisk, er det ikke fra 5+0 at det ikke er kjemisk lenger?Ja det er jo ikke så lenge til. Nå har du vel testet positivt i over 24 timer(?) og jeg synes den har økt i styrke, så da er det nok ikke en kjemisk![]()
Så gode nyheter! GratulererDet kan jo enda ende i kjemisk, er det ikke fra 5+0 at det ikke er kjemisk lenger?
Men testene hadde økt godt fra igår til idag, så er veldig fornøyd med slik de ser ut![]()

Oi, er det så lenge det regnes som kjemisk? Jeg får være forsiktig på festival neste uke iallfall. Skal ha sånn VIP pass slik at det går an å sette seg ned. Får prøve å finne noe sunnere mat i bodene. Tviler på at det er noe sunt der da men. Får prøve å spise næringsrik frokost og lunsj slik at kroppen har det beste utgangspunktetDet kan jo enda ende i kjemisk, er det ikke fra 5+0 at det ikke er kjemisk lenger?
Men testene hadde økt godt fra igår til idag, så er veldig fornøyd med slik de ser ut![]()
Jeg mener på at det er rundt da grensen er, men mulig jeg husker feilOi, er det så lenge det regnes som kjemisk? Jeg får være forsiktig på festival neste uke iallfall. Skal ha sånn VIP pass slik at det går an å sette seg ned. Får prøve å finne noe sunnere mat i bodene. Tviler på at det er noe sunt der da men. Får prøve å spise næringsrik frokost og lunsj slik at kroppen har det beste utgangspunktet
Åååå duuNå blir du neste @lilleperle![]()

Men vettu? Jeg begynner å få en spennende følelse her
Men verken jeg eller mannen turte å dyppe strimmel i morgest
Masse like tegn som sist, men likevel noen nye ting også! 13DPO i dag, ingen mens enda
Har aldri kommet meg til syklusdag 31 før heller! 
Å du må jo bare teste nå da!Åååå duuMen vettu? Jeg begynner å få en spennende følelse her
Masse like tegn som sist, men likevel noen nye ting også! 13DPO i dag, ingen mens enda
![]()
Så spennende, det må være bebisÅh, så spennende! Ønsker meg veldig at du våger deg på en testÅååå duuMen vettu? Jeg begynner å få en spennende følelse her
![]()

Så den digitale!! GratulereJeg tror jeg er gravid igjen, angrer på at jeg ikke fyrte av en digital![]()
![]()
Hold deg i 2 timer å testÅååå duuMen vettu? Jeg begynner å få en spennende følelse her
![]()

Gratulerer så myeJeg tror jeg er gravid igjen, angrer på at jeg ikke fyrte av en digital![]()
![]()