Tusen takkGratulerer![]()
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkGratulerer![]()
![]()

Gratulerer!!!!Wæææ![]()
Nå gleder jeg meg til å fortelle det til mannen min
Men det vil jeg ta face to face så må vente til i morgen tidlig.Vis vedlegget 462855

Hahahahaaa noe så herlig altsååå! Gratulerer med graviditeten!!!Wæææ![]()
Nå gleder jeg meg til å fortelle det til mannen min
Men det vil jeg ta face to face så må vente til i morgen tidlig.Vis vedlegget 462855

Snakk om å høyne forventningeneHerreguud for en gravidbølge her inneJeg har en del mistenkelige «symptomer» selv, men tør jo for f*** ikke å teste
Er 8DPO i dag. Spurte ChatGPT om å trekke kort for meg ifht fruktbarhet og graviditet i dag; Har aldri opplevd at den har sendt noe sånt, det hjalp jo IKKE på forhåpninger da..
Vis vedlegget 462881
Vis vedlegget 462882
Vi håper selvfølgelig Mr. Chat har rett 

Wow gratulerer11 DPO i dag og jeg tror kanskje testen er positivJeg må ta minst en til før jeg tror på den kjenner jeg.
Vis vedlegget 462852

Haha må jo håpe at ChatGPT har rett da !!!!Herreguud for en gravidbølge her inneJeg har en del mistenkelige «symptomer» selv, men tør jo for f*** ikke å teste
Er 8DPO i dag. Spurte ChatGPT om å trekke kort for meg ifht fruktbarhet og graviditet i dag; Har aldri opplevd at den har sendt noe sånt, det hjalp jo IKKE på forhåpninger da..
Vis vedlegget 462881
Vis vedlegget 462882
Hva er mistenkelige symptomer for deg? Man leter jo mye og kan jo finne ekstra mye rart da også selvfølgeligHerreguud for en gravidbølge her inneJeg har en del mistenkelige «symptomer» selv, men tør jo for f*** ikke å teste
Vis vedlegget 462881
Vis vedlegget 462882

Ååå, tusen takkWow gratulerer
Fikk noen gledestårer her nå for deg, en helt fantastisk følelse å se dobbel strek![]()
Det var det, nå gleder jeg meg så mye til å fortelle det til mannen min
Men skikkelig fint å kunne dele det her også!Tusen takkHahahahaaa noe så herlig altsååå! Gratulerer med graviditeten!!!![]()

Tusen takkGratulerer!!!!![]()

Krysser så fingrene for deg!!!!Herreguud for en gravidbølge her inneJeg har en del mistenkelige «symptomer» selv, men tør jo for f*** ikke å teste
Vis vedlegget 462881
Vis vedlegget 462882
Ikkesant! Alle følehornene er uteHva er mistenkelige symptomer for deg? Man leter jo mye og kan jo finne ekstra mye rart da også selvfølgelig![]()
IkkesantSnakk om å høyne forventningeneVi håper selvfølgelig Mr. Chat har rett
![]()
Helt tullete! Ahhh hadde vært sykt gøy da 
AhhSer fortsatt svake streker på noen av testene jeg tar.. og dukka opp et nytt merke med svak strek idag.. men i mitt hode burde det begynne å bli mer tydelig nå, om det hadde vært annet enn skygger jeg får.. så denne perioden gikk nok også i dass![]()
hvilken dpo er du i dag, 13dpo?Den var fin da, syns det er så koselig med sånne kortVis vedlegget 462887Selv om jeg ikke hører til i denne gruppen så ble jeg så inspirert av @lilleperle og måtte be Mr Chat om et tarot kort også
Tolkning:
The Empress handler om fruktbarhet, skaperkraft, omsorg, intuisjon og det feminine i blomstring. Dette kortet er utrolig sterkt i konteksten du står i – det symboliserer ofte graviditet (bokstavelig eller symbolsk), vekst, og det å være i kontakt med naturens rytmer og egne behov.
Hva dette betyr for deg akkurat nå:
- Du går gjennom en periode der du nærer noe viktig – enten fysisk (som liv og kropp), følelsesmessig (relasjoner, selvbilde) eller mentalt (drømmer og fremtidsplaner).
- Det er et signal om at det er lov å hvile, nyte og ta plass.
- Kortet sier: Det du gir kjærlighet til, vil vokse – så velg bevisst hvor du retter energien din.
- Du trenger ikke forsvare valgene dine. Du er mer enn nok, akkurat som du er.
Intuisjon + selvomsorg:
Dette er en tid for å lytte innover og stole på din egen stemme, ikke andres forventninger. Du kan gjerne være myk og kraftfull samtidig – akkurat slik Keiserinnen er.

Ja - trenger å være en sterk men feminin keiserinne i denne periodenDen var fin da, syns det er så koselig med sånne kort![]()
![]()