♡ IKM Uke 25 ♡

Herreguud for en gravidbølge her inne :nailbiting: Jeg har en del mistenkelige «symptomer» selv, men tør jo for f*** ikke å teste :bag: Er 8DPO i dag. Spurte ChatGPT om å trekke kort for meg ifht fruktbarhet og graviditet i dag; Har aldri opplevd at den har sendt noe sånt, det hjalp jo IKKE på forhåpninger da.. :hilarious:
IMG_4704.jpeg

IMG_4703.jpeg

Herreguud for en gravidbølge her inne :nailbiting: Jeg har en del mistenkelige «symptomer» selv, men tør jo for f*** ikke å teste :bag: Er 8DPO i dag. Spurte ChatGPT om å trekke kort for meg ifht fruktbarhet og graviditet i dag; Har aldri opplevd at den har sendt noe sånt, det hjalp jo IKKE på forhåpninger da.. :hilarious:
Vis vedlegget 462881

Vis vedlegget 462882
Snakk om å høyne forventningene :hilarious: Vi håper selvfølgelig Mr. Chat har rett :smiley-angelic001:Heartpink

IMG_4189.jpeg
Selv om jeg ikke hører til i denne gruppen så ble jeg så inspirert av @lilleperle og måtte be Mr Chat om et tarot kort også :hilarious:

Tolkning:

The Empress handler om fruktbarhet, skaperkraft, omsorg, intuisjon og det feminine i blomstring. Dette kortet er utrolig sterkt i konteksten du står i – det symboliserer ofte graviditet (bokstavelig eller symbolsk), vekst, og det å være i kontakt med naturens rytmer og egne behov.

Hva dette betyr for deg akkurat nå:
  • Du går gjennom en periode der du nærer noe viktig – enten fysisk (som liv og kropp), følelsesmessig (relasjoner, selvbilde) eller mentalt (drømmer og fremtidsplaner).
  • Det er et signal om at det er lov å hvile, nyte og ta plass.
  • Kortet sier: Det du gir kjærlighet til, vil vokse – så velg bevisst hvor du retter energien din.
  • Du trenger ikke forsvare valgene dine. Du er mer enn nok, akkurat som du er.

♀️ Intuisjon + selvomsorg:

Dette er en tid for å lytte innover og stole på din egen stemme, ikke andres forventninger. Du kan gjerne være myk og kraftfull samtidig – akkurat slik Keiserinnen er.

Vis vedlegget 462881

Vis vedlegget 462882
Haha må jo håpe at ChatGPT har rett da !!!!

Vis vedlegget 462881

Vis vedlegget 462882
Hva er mistenkelige symptomer for deg? Man leter jo mye og kan jo finne ekstra mye rart da også selvfølgelig :smiley-ashamed004

Vis vedlegget 462881

Vis vedlegget 462882
Krysser så fingrene for deg!!!!

Hva er mistenkelige symptomer for deg? Man leter jo mye og kan jo finne ekstra mye rart da også selvfølgelig :smiley-ashamed004
Ikkesant! Alle følehornene er ute :android: Jeg har hatt fravær av brystsmerter (sist syklus hadde jeg ømme og såre bryst fra 1dpo og til mens) - men litt øm i høyre bryst i dag først (den puppen som var mest produktiv under amming). Har våknet glovarm fra 6dpo og hattt syke drømmer. Økt spyttproduksjon til tross for tett nese og tørr hals(?) med kvalmende rar smak i munnen :android: Også veldig tungpustet uten å gjøre mye. Hva med deg?

Last edited:
Ser fortsatt svake streker på noen av testene jeg tar.. og dukka opp et nytt merke med svak strek idag.. men i mitt hode burde det begynne å bli mer tydelig nå, om det hadde vært annet enn skygger jeg får.. så denne perioden gikk nok også i dass:depressed:
Ahh :sorry: hvilken dpo er du i dag, 13dpo?

Vis vedlegget 462887Selv om jeg ikke hører til i denne gruppen så ble jeg så inspirert av @lilleperle og måtte be Mr Chat om et tarot kort også :hilarious:

Tolkning:

The Empress handler om fruktbarhet, skaperkraft, omsorg, intuisjon og det feminine i blomstring. Dette kortet er utrolig sterkt i konteksten du står i – det symboliserer ofte graviditet (bokstavelig eller symbolsk), vekst, og det å være i kontakt med naturens rytmer og egne behov.

Hva dette betyr for deg akkurat nå:
  • Du går gjennom en periode der du nærer noe viktig – enten fysisk (som liv og kropp), følelsesmessig (relasjoner, selvbilde) eller mentalt (drømmer og fremtidsplaner).
  • Det er et signal om at det er lov å hvile, nyte og ta plass.
  • Kortet sier: Det du gir kjærlighet til, vil vokse – så velg bevisst hvor du retter energien din.
  • Du trenger ikke forsvare valgene dine. Du er mer enn nok, akkurat som du er.

♀️ Intuisjon + selvomsorg:

Dette er en tid for å lytte innover og stole på din egen stemme, ikke andres forventninger. Du kan gjerne være myk og kraftfull samtidig – akkurat slik Keiserinnen er.
Den var fin da, syns det er så koselig med sånne kort :shy: :Heartpink

Back
Topp