Sniker.. var det du som skylte egglederne? Så spennendeEr det sant? 9 dpoVis vedlegget 462694

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker.. var det du som skylte egglederne? Så spennendeEr det sant? 9 dpoVis vedlegget 462694

Jeg har jo bare den ene gangen å vise til med graviditet vs temping, men temp kan hoppe opp og ned uten at det er noe galt. Så hvis man kan skjerme seg litt bare ved å la være å ha klokka på, så er det nok verd detJa du har nok rett, det er den dumme klokka, tror jeg skal sove uten.. ja stemmer, exu må jo være helt fælt å komma seg etter… håper det sitter for deg nå![]()
Jeg seeeerEr det sant? 9 dpoVis vedlegget 462694

Ja, skylle egglederne denne pp. Blir spennende om det blir noe økning. Hadde kjemisk forrige pp.Sniker.. var det du som skylte egglederne? Så spennende![]()

Ja jeg tror også det er lurt, er allerede redd etter både SA og kjemisk i år…Jeg har jo bare den ene gangen å vise til med graviditet vs temping, men temp kan hoppe opp og ned uten at det er noe galt. Så hvis man kan skjerme seg litt bare ved å la være å ha klokka på, så er det nok verd det![]()

Det skal gå fint denne gangenJa jeg tror også det er lurt, er allerede redd etter både SA og kjemisk i år…![]()
![]()
Men var det ikke topp CD26 14:14?
For en start på uken her! Mange dobbeltstreker, håper kroppen skjønner tegninga etter kjemisk og at den sitter nåJa, skylle egglederne denne pp. Blir spennende om det blir noe økning. Hadde kjemisk forrige pp.

Neiii neiiJeg er med 99% sjanse ikke gravidHar min typisk tr-migrene på gang
![]()
Jeg hadde bestemt at det var din tur nååå
Håper du kan komme og motbevise 
Takk, jeg håper virkelig det. Er fortsatt på ferie vært lite aktiv siste uken og holdt meg unna testing. Var overraskende med første test 9dpo.For en start på uken her! Mange dobbeltstreker, håper kroppen skjønner tegninga etter kjemisk og at den sitter nå![]()
De var tydelige for 11dpo! Gratulerer så mye kjære deg11dpo. Og en helt annen følelse i kroppen enn ved foregående kjemiske!
Vis vedlegget 462712Vis vedlegget 462713Vis vedlegget 462714

Så godt du har vært på ferie og sikkert godt for hodet uten testing! Men tidenes comeback da frøkenTakk, jeg håper virkelig det. Er fortsatt på ferie vært lite aktiv siste uken og holdt meg unna testing. Var overraskende med første test 9dpo.
Hadde du noen symptomer?Jeg hadde skikkelig migrene når jeg testet positivt.. Rundt de dagene! Det var skikkelig illeJeg er med 99% sjanse ikke gravidHar min typisk tr-migrene på gang
![]()
Når blir termin

Hvordan går det med deg? Kan det ha dukket opp en strek nå i dag?Ingenting![]()

Testet du første positive i går eller dagen før? For jeg skulle innpå en gammel chat for å sjekke dpo-symptomene mine tidligere, og da skrev du at bla. 15. (i går?) var et signifikant tall i spådommen din11dpo. Og en helt annen følelse i kroppen enn ved foregående kjemiske!
Vis vedlegget 462712Vis vedlegget 462713Vis vedlegget 462714