♡ IKM Uke 25 ♡

Ja du har nok rett, det er den dumme klokka, tror jeg skal sove uten.. ja stemmer, exu må jo være helt fælt å komma seg etter… håper det sitter for deg nå:Heartpink
Jeg har jo bare den ene gangen å vise til med graviditet vs temping, men temp kan hoppe opp og ned uten at det er noe galt. Så hvis man kan skjerme seg litt bare ved å la være å ha klokka på, så er det nok verd det ❤️

Jeg har jo bare den ene gangen å vise til med graviditet vs temping, men temp kan hoppe opp og ned uten at det er noe galt. Så hvis man kan skjerme seg litt bare ved å la være å ha klokka på, så er det nok verd det ❤️
Ja jeg tror også det er lurt, er allerede redd etter både SA og kjemisk i år… :nailbiting: :Heartred

11dpo. Og en helt annen følelse i kroppen enn ved foregående kjemiske! :happy093
IMG_0979.jpeg
IMG_0982.jpeg
IMG_0974.jpeg

Takk, jeg håper virkelig det. Er fortsatt på ferie vært lite aktiv siste uken og holdt meg unna testing. Var overraskende med første test 9dpo.
Så godt du har vært på ferie og sikkert godt for hodet uten testing! Men tidenes comeback da frøken :hilarious: Hadde du noen symptomer?

Back
Topp