Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det noe man kan få hos fastlegen uten videre?Bedre å bare få det? Det er jo ikke noe fare ved å få ekstra progestron, er bare litt grisete![]()
men prøver å fortelle meg selv at det ikke er noe vits.. holde ut.. holde ut..Oiii dråpe blod og slik dipp gjør dette svært spennende!Hååååper på festedipp, men er mer redd tr kommer, 8 dpo i dag, hadde en syltynn dråpe blod på papiret i går kveld…

Jeg fikk av gynekolog.Er det noe man kan få hos fastlegen uten videre?
Hahaha slufselufsen! Er det noen her inne som har fått strek 7dpo btw? Lurer av nyskjerrighet7dpo og det klør jo SÅ i testeslufsenmen prøver å fortelle meg selv at det ikke er noe vits.. holde ut.. holde ut..
Hvordan føler du deg ellers??Okei, så da må jeg regne med å ikke få hjelp før om typ 7 måneder da?Jeg fikk av gynekolog.
*ventetid*Sikkert ikke.. med mindre man har fått el før man tror, og faktisk er lenger på vei enn 7 da. Men jeg vet jo når el var, så burde vente! Chatgpt sier at ca 10-15% av gravide tester positivt 7dpo..Hahaha slufselufsen! Er det noen her inne som har fått strek 7dpo btw? Lurer av nyskjerrighetHvordan føler du deg ellers??
Omg.. med mindre du går privat da. Det gjorde jegOkei, så da må jeg regne med å ikke få hjelp før om typ 7 måneder da?*ventetid*
Da jeg ble gravid sist fikk jeg faktisk ikke svak positiv før dpo11. Var kritthvit frem til daHahaha slufselufsen! Er det noen her inne som har fått strek 7dpo btw? Lurer av nyskjerrighetHvordan føler du deg ellers??
Jeg fikk det, sa jeg mistenkte lavt nivå pga sa og kjemisk, så tror det er ganske lavterskel, mange jeg kjenner har samme opplevelseEr det noe man kan få hos fastlegen uten videre?
Ja hååååperOiii dråpe blod og slik dipp gjør dette svært spennende!
Jeg løper på do med mens-mage, men jeg er bare 4dpo, så håper da virkelig ikke syklusen er over allerede![]()
Tester fra ikveldOi! Det er jo faktisk noen daSikkert ikke.. med mindre man har fått el før man tror, og faktisk er lenger på vei enn 7 da. Men jeg vet jo når el var, så burde vente! Chatgpt sier at ca 10-15% av gravide tester positivt 7dpo..
Kanskje du må svi av en likevel da, i tilfelle du er i den prosenten? 
Ja, jeg tror jeg må bare starte med å melde opp til konsultasjon hos fastlegen, det tar jo bare noen uker det og, så må vel starte en plassOmg.. med mindre du går privat da. Det gjorde jegMen kan jo være man kan få av fastlegen da. Hør!

ikkkkkeee led meg inn i fristelseeeeOi! Det er jo faktisk noen daKanskje du må svi av en likevel da, i tilfelle du er i den prosenten?
![]()
Det er gir håp for mange å vite at en del ikke får før 11dpoDa jeg ble gravid sist fikk jeg faktisk ikke svak positiv før dpo11. Var kritthvit frem til da

Takk for svar, tror jeg bør prøveJeg fikk det, sa jeg mistenkte lavt nivå pga sa og kjemisk, så tror det er ganske lavterskel, mange jeg kjenner har samme opplevelse![]()

Åhhh blir gøy fremover å følge med påJa hååååper![]()
Tester fra ikveld
![]()

Haha ja min fastlege er jo fullbooket ut juli. Har satt meg på venteliste til ei som er litt nærmere her jeg bor nå, men er nr. 170 i køen. Hun fastlegen jeg har nå har 1600 på listen sin og skaffet seg jobb en annen plass på onsdager, så da bestemte jeg meg for at det er på tide å få tak i en ny fastlege selv om jeg har likt hun.Ja, jeg tror jeg må bare starte med å melde opp til konsultasjon hos fastlegen, det tar jo bare noen uker det og, så må vel starte en plass![]()
Såklart har du lov å klage, vi har alle vår egen historie og vår egne følelser, og det skal ikke sammenlignesFå det ut, du kjære degOg ekstra sårt må det være når man virkelig har fått håp 3 ganger!! Vi har forståelse her inne, så bruk forumet for hva det er verdt
Her er jeg «kun» på prøveperiode 5 så føler ikke jeg skal få lov til å klage når jeg vet at det kan ta halvår før syklusen er tilbake igjen…Men det er sykt tøft uansett hvor folk er i prosessen føler jeg.. jeg har alltid noe å finne på, men likevel går tankene mine hit hele tiden.. lurer jo på alder, fertilitet og alt mulig..
Har hatt håpet flere perioder, men syklus og symptomene er jo forskjellige hver bidige gang, så er også forvirrende
Føler med degOg vet det kanskje ikke hjelper, men folk får det til omsider - mange som har vært her lenge går jo månedlig over i termingrupper, så det er liksom det som holder meg gående
Men ja «når» er det min tur liksom?
Og tusen takk for medfølelsen, det hjelper litt å vite at man ikke er alene, men samtidig så ønsker jeg jo så inderlig at det skal klaffe med en gang for dere alle sammen