♡ IKM Uke 25 ♡

Da kom krysset. Ff mener som forventet at jeg er 3dpo, premom mener 2dpo (sett ut fra eltest), jeg er midt mellom der et sted :p

Vedlegg

• Screenshot_20250614-081539.png
    Screenshot_20250614-081539.png
    240 KB · Visninger: 34
Hahaha slufselufsen! Er det noen her inne som har fått strek 7dpo btw? Lurer av nyskjerrighet :pompus: Hvordan føler du deg ellers??
Sikkert ikke.. med mindre man har fått el før man tror, og faktisk er lenger på vei enn 7 da. Men jeg vet jo når el var, så burde vente! Chatgpt sier at ca 10-15% av gravide tester positivt 7dpo..

Ja, jeg tror jeg må bare starte med å melde opp til konsultasjon hos fastlegen, det tar jo bare noen uker det og, så må vel starte en plass :hilarious:
Haha ja min fastlege er jo fullbooket ut juli. Har satt meg på venteliste til ei som er litt nærmere her jeg bor nå, men er nr. 170 i køen. Hun fastlegen jeg har nå har 1600 på listen sin og skaffet seg jobb en annen plass på onsdager, så da bestemte jeg meg for at det er på tide å få tak i en ny fastlege selv om jeg har likt hun.

Få det ut, du kjære deg :arghh: Og ekstra sårt må det være når man virkelig har fått håp 3 ganger!! Vi har forståelse her inne, så bruk forumet for hva det er verdt :Heartpink

Her er jeg «kun» på prøveperiode 5 så føler ikke jeg skal få lov til å klage når jeg vet at det kan ta halvår før syklusen er tilbake igjen… :banghead: Men det er sykt tøft uansett hvor folk er i prosessen føler jeg.. jeg har alltid noe å finne på, men likevel går tankene mine hit hele tiden.. lurer jo på alder, fertilitet og alt mulig..

Har hatt håpet flere perioder, men syklus og symptomene er jo forskjellige hver bidige gang, så er også forvirrende :arghh:

Føler med deg :Heartpink Og vet det kanskje ikke hjelper, men folk får det til omsider - mange som har vært her lenge går jo månedlig over i termingrupper, så det er liksom det som holder meg gående :hilarious: Men ja «når» er det min tur liksom?
Såklart har du lov å klage, vi har alle vår egen historie og vår egne følelser, og det skal ikke sammenlignes :Heartred Og tusen takk for medfølelsen, det hjelper litt å vite at man ikke er alene, men samtidig så ønsker jeg jo så inderlig at det skal klaffe med en gang for dere alle sammen :shy::Heartred

Back
Topp