♡ IKM Uke 25 ♡

Syns synd på meg selv og :taunt005 Har vært mye smerter ved EL og mens etter jeg fjernet spiralen, så noe godt gjorde den.. hvordan går det der?
Jeg er på dag 3 av toppen min. Tydeligvis får jeg en mega topp. Har liksom liggi på 8 og sånt og hatt en måling på 10, også dropp. Nå er det dag 3 med målinger på 10 haha. Vil at den skal droppe siden jeg skal offshore i morgen tidlig. Skulle lagt inn askjer både før og på EL :scratch

5 dpo i dag.. Guri dagene går treigt.. hvis jeg ikke blir gravid denne runden så får jeg tr i en tid hvor jeg skal så mye gøy, og jeg som alltid blir så utrolig dårlig når tr kommer :sorry: Progesteronstøtten gjør meg enda dårligere, så jeg gruer meg til neste uke og bare håper at jeg kan få vært med på alt som skjer neste uke :shy:
5 dpo her også i dag.
Huff, det høres ikke noe godt ut! Krysser fingrene for at du slipper TR de neste 9 månedene!

For meg høres 5dpo langt på vei ut :couchpotato: For jeg er jo bare 2dpo, men i går va jeg bare glad for å være over i dpo-land. Det går treigest mellom 3-7 sikkert? Uff, er det like ille mens hver gang altså? Jeg var sengeliggende med voksenbleie og sterke smertestillende hver mens i begynnelsen (etter uttak av spiral) men for hver runde nå har det heldigvis blitt bedre. Men denne runden SKAL du bli gravid! Når begynner du med testingen?
Aww ja ser den, man blir ekstra utålmodig når el lar vente på seg og de andre løper av gårde i dpo-land :Heartpink Ja jeg blir kjempedårlig, og enda dårligere etter jeg begynte å ta progesteron. Det er visst ikke uvanlig da, men veldig fortvilende. Føler meg litt fanget i det for jeg vil jo ikke stoppe å ta det heller.. jeg vil jo gjøre alt som kan gi meg bedre sjanse for å lykkes med en spire :sorry:

Jeg tenkte egentlig å begynne testingen 10dpo.. men u know me, testetøsen i meg fyrer sikkert av gårde en test 7dpo. Jeg er jo allerede så utålmodig. Hva med deg? Du har jo vært så flink å holde deg tidligere.

Jeg er 7 dpo i dag, så dette er tidlig og jeg har sikkert strekøyne, men er det noen andre som ser noe her?? Jeg føler jeg kan skimte noe, men jeg er usikker. Tok test på utvannet urin :rolleyes: noen som har erfaring med easy@home strimler?

Vedlegg

• IMG_8537.jpeg
    IMG_8537.jpeg
    201,1 KB · Visninger: 60
Jeg er 7 dpo i dag, så dette er tidlig og jeg har sikkert strekøyne, men er det noen andre som ser noe her?? Jeg føler jeg kan skimte noe, men jeg er usikker. Tok test på utvannet urin :rolleyes: noen som har erfaring med easy@home strimler?
Jeg klarer ikke å se noe dessverre, men kan heller ikke forvente det på 7dpo - så dagene fremover blir veldig spennende :drunken_smilie

Har du et normalt bilde av testen :)

Haha, godt det er flere her som både har og skal teste tidlig. Er selv på dpo 7 i dag. De hadde ikke tidligtester på apoteket jeg var på, så min mann skal se om han finner noen i morgen. Eneste grunnen til at jeg ikke testet i dag! Har utrolig øm korsrygg i dag, typ ubehagelig, så håper det er et godt tegn!

Ikke meningen å skape dårlig stemning eller trykke ned viben her inne, men jeg er nødt til å få det ut et eller annet sted. Og her inne blir jeg forstått :shy: Jeg har hatt en skikkelig deppaperiode hvor jeg syns alt med prøvinga er ordentlig dritt. Jeg er drittlei av å vente på lange sykluser og jeg er drittlei av at det har endt i 3 kjemiske på 5 måneder. Vil spy av hele opplegget. Og nå går jeg å venter i noe som føles som det uendelige, da eggløsningen fremdeles ikke er dukket opp. Og i dag er jeg på CD23. Jeg hater dette, og denne pp har jeg bare lyst til å gråte :grumpy: Hilsen cranky

Ikke meningen å skape dårlig stemning eller trykke ned viben her inne, men jeg er nødt til å få det ut et eller annet sted. Og her inne blir jeg forstått :shy: Jeg har hatt en skikkelig deppaperiode hvor jeg syns alt med prøvinga er ordentlig dritt. Jeg er drittlei av å vente på lange sykluser og jeg er drittlei av at det har endt i 3 kjemiske på 5 måneder. Vil spy av hele opplegget. Og nå går jeg å venter i noe som føles som det uendelige, da eggløsningen fremdeles ikke er dukket opp. Og i dag er jeg på CD23. Jeg hater dette, og denne pp har jeg bare lyst til å gråte :grumpy: Hilsen cranky
Få det ut, du kjære deg :arghh: Og ekstra sårt må det være når man virkelig har fått håp 3 ganger!! Vi har forståelse her inne, så bruk forumet for hva det er verdt :Heartpink

Her er jeg «kun» på prøveperiode 5 så føler ikke jeg skal få lov til å klage når jeg vet at det kan ta halvår før syklusen er tilbake igjen… :banghead: Men det er sykt tøft uansett hvor folk er i prosessen føler jeg.. jeg har alltid noe å finne på, men likevel går tankene mine hit hele tiden.. lurer jo på alder, fertilitet og alt mulig..

Har hatt håpet flere perioder, men syklus og symptomene er jo forskjellige hver bidige gang, så er også forvirrende :arghh:

Føler med deg :Heartpink Og vet det kanskje ikke hjelper, men folk får det til omsider - mange som har vært her lenge går jo månedlig over i termingrupper, så det er liksom det som holder meg gående :hilarious: Men ja «når» er det min tur liksom?

Hadde vi vært smarte hadde vi jo ikke testet så tidlig som vi gjør og hadde da aldri sett at vi hadde en kjemisk. Jeg visste ikke hva en kjemisk var før jeg kom inn hit, og ville nok bare trodd jeg hadde kort mensen og at det er en annen grunn til at jeg har begynt å røyte så mye. I gjengjeld føler jeg at vi lærer veldig mye om kroppen og signaler iallfall :) Jeg hadde jo min sånn "Det er bare ikke meningen at jeg skal få barn" klagestorm etter kjemisk nr. 2 nå for et par uker siden, og jeg har bare prøvd 2 måneder. Hadde 100% kastet penger etter privat hjelp hvis jeg ikke har blitt gravid innen PP8 hvis jeg bare "nesten" får det til. Har sjekket opp prisen på å sjekke fertilitet på både meg og samboer på sånn alle klinikkene i området haha. Hadde det ikke klaffet i det hele tatt så hadde det på en måte vært greit, men det at ting bare ikke vil feste seg er veldig irriterende :(

Men ja, bare å klage her inne. Man trenger å få det ut.

Jeg syntes du skulle snakket med gynekologen igjen og bedt om å prøve Letrozol. Da vil du få mye kortere syklus. Skjønner virkelig at det er så slitsomt å vente på EL

Sniker fra en annen gruppe, men jeg ville bare si at jeg forstår deg så godt! Forrige syklus hadde jeg el på CD 23 og før det igjen på CD 25. Føltes som uendelig venting på noe som sikkert ikke kom til å føre med seg ønsket resultat uansett. Og føltes som alle andre omtrent hadde to el før noe skjedde hos meg. For min del lettet det heldigvis når el endelig dukket opp. Håper den dukker opp for deg innen de neste dagene og at alt føles litt lettere da! Jeg har begynt å se et mønster på at når humøret og håpet får seg en dip så er det rett før testene begynner å stige/kroppen prøver å få til el. Så kanskje det kan være et godt tegn selvom det er dritt? Denne prosessen fører meg seg mye forskjellig, og jeg tror det er viktig å la seg selv føle det som dukker opp og gjerne dele med noen og ta litt ekstra hensyn til seg selv oppi alt. Krysser fingrene masse for deg! Stoor trøstende klem:Heartred

Jeg syntes du skulle snakket med gynekologen igjen og bedt om å prøve Letrozol. Da vil du få mye kortere syklus. Skjønner virkelig at det er så slitsomt å vente på EL
Støtter denne @Frostbite ! Og evt høre om progesteronstøtte ettersom du har hatt tre kjemiske, hvis ikke du går på det allerede da :Heartpink

Skjønner i hvert fall veldig godt fortvilelsen din! Jeg har selv hatt kjemisk OG flere sykluser med el på cd22/23. Det har holdt på å klikke for meg, så ja skjønner deg kjempegodt :sorry:

Back
Topp