Kine 95
Elsker forumet
Jeg er på dag 3 av toppen min. Tydeligvis får jeg en mega topp. Har liksom liggi på 8 og sånt og hatt en måling på 10, også dropp. Nå er det dag 3 med målinger på 10 haha. Vil at den skal droppe siden jeg skal offshore i morgen tidlig. Skulle lagt inn askjer både før og på ELSyns synd på meg selv ogHar vært mye smerter ved EL og mens etter jeg fjernet spiralen, så noe godt gjorde den.. hvordan går det der?
Har vært mye smerter ved EL og mens etter jeg fjernet spiralen, så noe godt gjorde den.. hvordan går det der?
Progesteronstøtten gjør meg enda dårligere, så jeg gruer meg til neste uke og bare håper at jeg kan få vært med på alt som skjer neste uke
Håper det ikke varer så lenge med smertene

For jeg er jo bare 2dpo, men i går va jeg bare glad for å være over i dpo-land. Det går treigest mellom 3-7 sikkert? Uff, er det like ille mens hver gang altså? Jeg var sengeliggende med voksenbleie og sterke smertestillende hver mens i begynnelsen (etter uttak av spiral) men for hver runde nå har det heldigvis blitt bedre. Men denne runden SKAL du bli gravid! Når begynner du med testingen?

Hilsen cranky
Og ekstra sårt må det være når man virkelig har fått håp 3 ganger!! Vi har forståelse her inne, så bruk forumet for hva det er verdt
Men det er sykt tøft uansett hvor folk er i prosessen føler jeg.. jeg har alltid noe å finne på, men likevel går tankene mine hit hele tiden.. lurer jo på alder, fertilitet og alt mulig..