♡ IKM Uke 25 ♡

Trege tester, men kanskje det øker nå?

Vedlegg

• Screenshot_20250610-161124.png
    Screenshot_20250610-161124.png
    620,5 KB · Visninger: 50
3 DPO her i dag tror jeg. Jeg skal prøve å ikke teste før 13DPO. Jeg tester sannsynligvis uansett 13 DPO om ikke TR har kommet fordi vi skal bort den helgen og det er greit å vite om jeg kan forvente TR eller ikke. Hva tenker dere andre angående testing?

3 DPO her i dag tror jeg. Jeg skal prøve å ikke teste før 13DPO. Jeg tester sannsynligvis uansett 13 DPO om ikke TR har kommet fordi vi skal bort den helgen og det er greit å vite om jeg kan forvente TR eller ikke. Hva tenker dere andre angående testing?
Jeg er også 3dpo i dag! Jeg er ordentlig testetøs da og setter gjerne i gang ballet allerede 7dpo :dance008

Men denne gangen har jeg ikke helt det store håpet pga lite aksjelegging, så tror ikke jeg gidd å teste før 10-11 dpo. Jeg går på progesteronstøtte, så jeg får uansett ikke tr før jeg slutter på den, så 12 dpo er siste skanse før jeg avslutter progesteronen.

:smiley-ashamed004 Jeg tror kanskje ikke at EL var i helgen allikevel selv om jeg hadde en måling på 8 da. Ser ut som jeg har bygget opp et forsøk nr 2 for EL på målingene mine nå. Må nok bytte gruppe til IKM uke 26, men skal vente til denne bølgen er over slik at jeg vet hvilken dag IKM blir :smiley-ashamed004
Oi se der ja! Så bra at du fortsatte å teste :hello2

:smiley-ashamed004 Jeg tror kanskje ikke at EL var i helgen allikevel selv om jeg hadde en måling på 8 da. Ser ut som jeg har bygget opp et forsøk nr 2 for EL på målingene mine nå. Må nok bytte gruppe til IKM uke 26, men skal vente til denne bølgen er over slik at jeg vet hvilken dag IKM blir :smiley-ashamed004
Der kom den endelig :hello2

7 DPO og tiden går sååååå sakteeee. Planen er å vente med testing til etter IKM, f.eks fredag neste uke. Kommer ikke mensen ila begynnelsen av neste uke så tar jeg en test på fredag. Målet er å holde seg unna testing til da - skal iallefall komme meg til mandag :laughing025

Se der ja kom det skikkelig sterk sterk! Bra du fortsatte å teste da, håper du blir her daaaa! Vi får evt. være litt i begge, men tror jeg kommer akkurat innenfor denne IKM-gruppen. Spent hvor lenge toppen din er da.

Se der ja kom det skikkelig sterk sterk! Bra du fortsatte å teste da, håper du blir her daaaa! Vi får evt. være litt i begge, men tror jeg kommer akkurat innenfor denne IKM-gruppen. Spent hvor lenge toppen din er da.
Ja blir spennende å se hvor lenge den varer. Har jo liggi på 5-6 i noen dager allerede, så regner med at den 8+ toppen min ikke blir 3 dager lang denne gangen. Men TR begynner å nærme seg mer og mer ferieplanene mine i slutten av august da haha. Hvis jeg ikke blir gravid og slipper unna selvfølgelig, da spiller det jo ingen rolle :smiley-ashamed004 Får se om du tar følge til Uke 26 eller om du får bli her snart da :)

2 dpo i dag og kjenner meg ferdig med denne syklusen allerede :dead: Tester nok på torsdag 11 dpo for da skal jeg til legen for å be om progesterone

Jeg er også 3dpo i dag! Jeg er ordentlig testetøs da og setter gjerne i gang ballet allerede 7dpo :dance008

Men denne gangen har jeg ikke helt det store håpet pga lite aksjelegging, så tror ikke jeg gidd å teste før 10-11 dpo. Jeg går på progesteronstøtte, så jeg får uansett ikke tr før jeg slutter på den, så 12 dpo er siste skanse før jeg avslutter progesteronen.
Det blir spennende å se hvor mange det klaffer for her!
Krysser fingrene for at de aksjene dere fikk til holder :Heartpink

2 dpo i dag og kjenner meg ferdig med denne syklusen allerede :dead: Tester nok på torsdag 11 dpo for da skal jeg til legen for å be om progesterone
Enig i det, har ingen troa på egne veiene denne måneden av en eller annen en grunn.
Høres lurt ut å sjekke om det er klaff før legetimen.

Enig i det, har ingen troa på egne veiene denne måneden av en eller annen en grunn.
Høres lurt ut å sjekke om det er klaff før legetimen.
Er så pessimistisk at samboeren ba meg skjerpe meg :hilarious: Men jeg synes selv at det er bedre å være innstilt på at det ikke kommer til å klaffe på minst 6 pp og heller bli positivt overrasket

Back
Topp