Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den siste ser ut til å ha økt en god delTrege tester, men kanskje det øker nå?
Håper det går den veien videreDen siste ser ut til å ha økt en god del![]()

Jeg er også 3dpo i dag! Jeg er ordentlig testetøs da og setter gjerne i gang ballet allerede 7dpo3 DPO her i dag tror jeg. Jeg skal prøve å ikke teste før 13DPO. Jeg tester sannsynligvis uansett 13 DPO om ikke TR har kommet fordi vi skal bort den helgen og det er greit å vite om jeg kan forvente TR eller ikke. Hva tenker dere andre angående testing?

Mine ser sånn ut før jeg får peak 2 dager etter!!Trege tester, men kanskje det øker nå?
Ja nå har du noe på gang!Trege tester, men kanskje det øker nå?

Nå skjer det tingTrege tester, men kanskje det øker nå?

Oi se der ja! Så bra at du fortsatte å testeJeg tror kanskje ikke at EL var i helgen allikevel selv om jeg hadde en måling på 8 da. Ser ut som jeg har bygget opp et forsøk nr 2 for EL på målingene mine nå. Må nok bytte gruppe til IKM uke 26, men skal vente til denne bølgen er over slik at jeg vet hvilken dag IKM blir
![]()

Der kom den endeligJeg tror kanskje ikke at EL var i helgen allikevel selv om jeg hadde en måling på 8 da. Ser ut som jeg har bygget opp et forsøk nr 2 for EL på målingene mine nå. Må nok bytte gruppe til IKM uke 26, men skal vente til denne bølgen er over slik at jeg vet hvilken dag IKM blir
![]()

Se der ja kom det skikkelig sterk sterk! Bra du fortsatte å teste da, håper du blir her daaaa! Vi får evt. være litt i begge, men tror jeg kommer akkurat innenfor denne IKM-gruppen. Spent hvor lenge toppen din er da.Jeg tror kanskje ikke at EL var i helgen allikevel selv om jeg hadde en måling på 8 da. Ser ut som jeg har bygget opp et forsøk nr 2 for EL på målingene mine nå. Må nok bytte gruppe til IKM uke 26, men skal vente til denne bølgen er over slik at jeg vet hvilken dag IKM blir
![]()
Ja blir spennende å se hvor lenge den varer. Har jo liggi på 5-6 i noen dager allerede, så regner med at den 8+ toppen min ikke blir 3 dager lang denne gangen. Men TR begynner å nærme seg mer og mer ferieplanene mine i slutten av august da haha. Hvis jeg ikke blir gravid og slipper unna selvfølgelig, da spiller det jo ingen rolleSe der ja kom det skikkelig sterk sterk! Bra du fortsatte å teste da, håper du blir her daaaa! Vi får evt. være litt i begge, men tror jeg kommer akkurat innenfor denne IKM-gruppen. Spent hvor lenge toppen din er da.
Får se om du tar følge til Uke 26 eller om du får bli her snart da 2 dpo i dag og kjenner meg ferdig med denne syklusen allerede3 DPO her i dag tror jeg. Jeg skal prøve å ikke teste før 13DPO. Jeg tester sannsynligvis uansett 13 DPO om ikke TR har kommet fordi vi skal bort den helgen og det er greit å vite om jeg kan forvente TR eller ikke. Hva tenker dere andre angående testing?
Tester nok på torsdag 11 dpo for da skal jeg til legen for å be om progesteroneDet blir spennende å se hvor mange det klaffer for her!Jeg er også 3dpo i dag! Jeg er ordentlig testetøs da og setter gjerne i gang ballet allerede 7dpo
Men denne gangen har jeg ikke helt det store håpet pga lite aksjelegging, så tror ikke jeg gidd å teste før 10-11 dpo. Jeg går på progesteronstøtte, så jeg får uansett ikke tr før jeg slutter på den, så 12 dpo er siste skanse før jeg avslutter progesteronen.

Enig i det, har ingen troa på egne veiene denne måneden av en eller annen en grunn.2 dpo i dag og kjenner meg ferdig med denne syklusen alleredeTester nok på torsdag 11 dpo for da skal jeg til legen for å be om progesterone
Er så pessimistisk at samboeren ba meg skjerpe megEnig i det, har ingen troa på egne veiene denne måneden av en eller annen en grunn.
Høres lurt ut å sjekke om det er klaff før legetimen.
Men jeg synes selv at det er bedre å være innstilt på at det ikke kommer til å klaffe på minst 6 pp og heller bli positivt overrasketHelt enig, da blir ventetiden mye bedre synes jegEr så pessimistisk at samboeren ba meg skjerpe megMen jeg synes selv at det er bedre å være innstilt på at det ikke kommer til å klaffe på minst 6 pp og heller bli positivt overrasket
Husker hvor slitsomt det var med den skuffelsen hver måned når vi prøvde på nr1 og jeg trodde det skulle gå fort, tærer veldig på psyken i lengden å alltid ha så store forhåpningerHelt enig, da blir ventetiden mye bedre synes jeg![]()