♡ IKM uke 24 ♡

Ugh, vet ikke hvorfor jeg trodde EL skulle komme tidligere denne mnd- virker heller som det motsatte er på vei til å skje :p uvisst om vi får lagt inn aksjer i kveld og i morgen, så litt bitter over det tbh. Er tyngre og mer stressende enn jeg så for meg å skulle prøve å time det riktig :confused:hadde sex CD 11, 12 og 13, men det holder sikkert ikke haha
IMG_8215.png

Jeg kan settes på TR.. Det ser ut som det ble syklus uten eggløsning denne runden! :facepalm: Det startet med spotting, men nå har det tatt seg opp.

Jeg kan settes på TR.. Det ser ut som det ble syklus uten eggløsning denne runden! :facepalm: Det startet med spotting, men nå har det tatt seg opp.

Åneeei, så utrolig synd:( Ønsker deg masse lykke til i neste PP❤️

Er egentlig bedre for oss at det er nå, fått lagt inn mye aksjer denne uka :smiley-bounce015 før «forrige» topp fikk vi ikke lagt inn noe for dagen etter.

Ser der, da ordnet det seg jo :love017 :smiley-bounce012

CD17/3DPO: Kjente utrolig mye murringer i livmoren i hele går på dagen og på kvelden- kjenner jeg er spent med hele meg✨:smiley-angelic001 Nå kjenner jeg igjen tempen min, da den steg som vanlig idag:smiley-bounce012

Fikk varsel på ringen min om høy temp, det opplevde jeg da jeg var gravid i januar. Forrige PP varslet den om høy puls på natta! Uansett moro å følge med på kroppens signaler:dance008

Jeg manifesterer en liten februarskatt i magen, og håper på å få positive tester 8DPO/9DPO:smiley-angelic001:love7

Screenshot_20250531_070006_FF App.jpg

Screenshot_20250531_072245_RingConn.jpg

CD17/3DPO: Kjente utrolig mye murringer i livmoren i hele går på dagen og på kvelden- kjenner jeg er spent med hele meg✨:smiley-angelic001 Nå kjenner jeg igjen tempen min, da den steg som vanlig idag:smiley-bounce012

Fikk varsel på ringen min om høy temp, det opplevde jeg da jeg var gravid i januar. Forrige PP varslet den om høy puls på natta! Uansett moro å følge med på kroppens signaler:dance008

Jeg manifesterer en liten februarskatt i magen, og håper på å få positive tester 8DPO/9DPO:smiley-angelic001:love7

Screenshot_20250531_070006_FF App.jpg

Screenshot_20250531_072245_RingConn.jpg
Spennende dager fremover! :hello2 Håper det blir spire på deg:Heartred

Spennende dager fremover! :hello2 Håper det blir spire på deg:Heartred

Jaaaah, er ordentlig spent og har en veldig god følelse- visualiserer og manifesterer spiren for mitt indre øye og koser på magen, snakker til h*n :binkybaby :love7 Takk, det samme❤️❤️❤️

Back
Topp