♡ IKM UKE 20 og 21 ♡

Jeg er usikker på el og datoer siden jeg nettopp har hatt en SA, men prøver meg likevel:

ruccola - 39 - B3 - PP3 - EL 07/05 - IKM 21/05

Jeg er usikker på el og datoer siden jeg nettopp har hatt en SA, men prøver meg likevel:

ruccola - 39 - B3 - PP3 - EL 07/05 - IKM 21/05

Velkommen inn hit til oss :smiley-angelic003 Så leit at du nettopp har gått gjennom en SA, det er så tøft:sad010 Ønsker deg masse lykke til, og håper terminspiren sitter i denne pp❤️
Har lagt deg til❤️

Da ble vi jo noen stykker til, jenter :Heartred :love7

Tenker at jeg bytter fra søndag og over til uke 21:

Mymlens - 26 - B3- PP1 - EL 7/5 - IKM 22/5

Så fint at dere innlemmet oss i uke 21 :happy: Blir koselig å henge her med dere!

Eplejuice - 35 - B2 - PP7 - EL 08.05 - IKM 22.05.

Jeg må ta tallene mine med stor klype salt ettersom syklusene mine har vist seg å være veldig uregelmessige, men jeg temper og tester og oppdaterer tall når jeg vet noe mer :joyful:

Velkommen inn hit :smiley-angelic003 Har lagt deg til❤️ Bare hyggelig❤️:love7

Bruker du el-tester eller temping? :)
El-tester, men for alt jeg vet har toppen vært om symptomene på EL nå har bestemt seg for å være mer diffuse. Har jo aldri fått en positiv el-test før til tross for tre graviditeter og to barn, så toppen kan ha glippet meg til tross for testing tre ganger daglig.

Men det kan godt være jeg har 35-dagerssyklus. Ammer jo enda :smiley-angelic003

Jenter flere som er 2 dpo? Har etter tips her begynt bruke premom appen, gleder meg til å eventuelt få hjelp til å analysere EL testene i neste syklus, syns det har vært litt vanskelig tolke alltid. Flo og Premom gir meg forskjellig IKM, flere som opplever det? Har vell ikke så mye si.
Btw vet ikke hvordan jeg endrer brukernavn og slikt enda

El-tester, men for alt jeg vet har toppen vært om symptomene på EL nå har bestemt seg for å være mer diffuse. Har jo aldri fått en positiv el-test før til tross for tre graviditeter og to barn, så toppen kan ha glippet meg til tross for testing tre ganger daglig.

Men det kan godt være jeg har 35-dagerssyklus. Ammer jo enda :smiley-angelic003

Er så utrolig fascinerende hvor forskjellige kroppene våres er :) Hørt om flere som deg, som ikke får positive el-tester, men som har flere barn ifra før❤️ Virker til å være en kort lh-topp. Jeg selv har gjerne positive tester i 2 dager.

PP1 - 8DPO
Har ikke testet idag, det er bare 2 dager til 10DPO, det klarer jeg å vente :angelic: Viktig å fylle dagene som normalt, med jobb og trening, idag blir det også shoppingjakt på ny vårjakke ❤️ Ingen gravidsymptomer, annet enn noe småstikk igår, men det kan være hva som helst :dontknow

Wee, da begynner vi å teste samme dag:nailbiting::love7

Back
Topp