♡ IKM UKE 20 og 21 ♡

Fikk høy på monitoren idag:joyful: Så får nok maks om 4 til 5 dager:smiley-bounce012
20250424_100308.jpg

Last edited:
Og vi ligger ikke likt!!:pompus: Whaaat! Jeg er i ikm uke 19 nå:bag: krysser fingrene for oss begge likevel da:love2
Hahaha ånei! Jeg fikk TR en dag for tidlig nå, men det ble uke 20 uansett :p

Tror det, håper resten kom ut etter sex i går :smiley-ashamed004 Da kan ELslimet bare komme, får det som regel på CD9/10
Nope, var masse rosa på papiret isted, måtte tørke meg flere ganger :shifty: Så ut som det var blandet med slim da, så jeg håper fruktbar fase begynner snart.

Spotter litt lyst ennå jeg også, men har hatt ekstra lang mens denne gangen:bag: Kjipt, men har vel kanskje ikke så mye å si siden EL er noen dager++ til ennå?❤️ Har begynt å få el-slim idag jeg også :smiley-bounce012

Spotter litt lyst ennå jeg også, men har hatt ekstra lang mens denne gangen:bag: Kjipt, men har vel kanskje ikke så mye å si siden EL er noen dager++ til ennå?❤️ Har begynt å få el-slim idag jeg også :smiley-bounce012
Jeg venter EL på tirsdag, så har god tid ennå! Og nå har jeg fått ELtester og termometer i posten, så da er jeg forberedt :D

Jeg venter EL på tirsdag, så har god tid ennå! Og nå har jeg fått ELtester og termometer i posten, så da er jeg forberedt :D

Haha, er da jeg venter EL også, om den kommer som forrige syklus(er litt forskjellig det hos meg) weee, så bra det kom i posten idag:gen014:happy093.

Haha, er da jeg venter EL også, om den kommer som forrige syklus(er litt forskjellig det hos meg) weee, så bra det kom i posten idag:gen014:happy093.
Jeg har ikke vært 100% sikker på EL nå mens vi har prøvd, men tror ikke jeg gjetter mer enn 1 dag feil :pskal jeg få til temping igjen, og er veldig spent på å prøve ELtester!

Jeg har ikke vært 100% sikker på EL nå mens vi har prøvd, men tror ikke jeg gjetter mer enn 1 dag feil :pskal jeg få til temping igjen, og er veldig spent på å prøve ELtester!

Blir moro å både tempe og bruke el-tester denne pp:gen014 Er så fint å ha tempingen som sikker guide på at EL har vært også, er ikke alltid egget slipper(hos noen) ved positiv el-test:)

Blir moro å både tempe og bruke el-tester denne pp:gen014 Er så fint å ha tempingen som sikker guide på at EL har vært også, er ikke alltid egget slipper(hos noen) ved positiv el-test:)
Yess, gleder meg til i morgen tidlig :hilarious: Syns det var så nyttig da vi prøvde på første, da lærte jeg at jeg hadde EL på CD10-13! Tror ikke jeg har det nå :p Tenker jeg tar den første EL testen på CD11 kanskje, tror det blir litt tidlig å begynne i morgen. Blir gøy å se fysisk bevis på det jeg kjenner på kroppen :D Har jo hørt at det ikke er sikkert at egget slipper, men er det noe man egentlig bør bekymre seg for? Jeg har ingen grunn til å tro at jeg ikke skulle slippe egg, lsm :shy: Nå ser vi det uansett på tempen, jeg må bare komme inn i vanen, jeg klarte det sånn noenlunde i forrige syklus, bare at jeg ødela termometeret mitt rett før EL og lånte datteren min sitt en stund :banghead: Heldigvis er Babyplan sitt termometer satt sammen annerledes, går ikke an å røske ut innmaten når man skal bytte batteri, pluss jeg vet det er nytt :hilarious:

Mymlens - 26 - B3 - PP1 - EL 04/05 - IKM 18/05

Lister meg inn her.. Ble nettopp ferdig med første mensen etter fødsel, så da hiver vi oss på neste barn. Vet aldri når jeg får eggløsning, siden alle tester blir negative når jeg forsøker, men gravid blir jeg. :think005 Vi får se hvordan syklusen utarter seg videre. Håper vi alle blir gravide!!

Første tegn til EL slim idag :happy: Første PP etter SA så usikker på når EL og IKM faktisk er, så mulig det blir endring i dato :Heartpink

En_gang_kanskje - 38 - B1 - PP 1 - EL 28/04 - IKM 12/05

Mymlens - 26 - B3 - PP1 - EL 04/05 - IKM 18/05

Lister meg inn her.. Ble nettopp ferdig med første mensen etter fødsel, så da hiver vi oss på neste barn. Vet aldri når jeg får eggløsning, siden alle tester blir negative når jeg forsøker, men gravid blir jeg. :think005 Vi får se hvordan syklusen utarter seg videre. Håper vi alle blir gravide!!

Velkommen inn hit:smiley-angelic003 Lagt deg til❤️

Første tegn til EL slim idag :happy: Første PP etter SA så usikker på når EL og IKM faktisk er, så mulig det blir endring i dato :Heartpink

En_gang_kanskje - 38 - B1 - PP 1 - EL 28/04 - IKM 12/05

Velkommen inn hit :smiley-angelic003 Har lagt deg til❤️

Følger dere noen spesiell kostholdsplan/tar konkrete kosttilskudd i denne fasen frem til eggløsning?

Følger dere noen spesiell kostholdsplan/tar konkrete kosttilskudd i denne fasen frem til eggløsning?

Jeg tar daglig omega3 multivitaminer, jerntilskudd 100mg(lider av jernmangelanemi), d-vitamin, Q10, magnesium og pyridoksin(B6) for å prøve å "forebygge"/mildne hyperemesis :happy119

Hvis jeg glemmer å legge noen til, så husk å QUOTE meg for å gjøre meg obs på det :laughing002 ikke alltid jeg får med meg alt❤️

Back
Topp