♡ IKM uke 13 ♡

Vi er i samme båt, men ikke gi opp håpet til det motsatte er bevist [emoji6]

Nei burde ikke gi opp håpet, men med så sterke mensen murringer som jeg får av og til nå, så tror jeg at tr kommer ramlende inn dør tidlig denne gangen :(

ImageUploadedByBV Forum1427043211.042135.jpg

Denne er vel positiv!?

Uff det er så kjedelig å vente helt til i morgen tidlig med å ta en test igjen! :P

10 dpo å blenda.. titta på gårsdagens test, pg der er det blitt hvitt der test streken skal være.. er det vanlig? Fortsatt 4 dager til ikm så får bare vente :)

Måtte jo såklart ta den digitale idag siden testene mine ikke har kommet enda (utålmodig, jeg??).. 12 dpo.. Tok såklart ikke på morgenurin (kom jo ikke på at jeg hadde testen før senere på dag), skjønner ikke hvorfor jeg gadd i det hele tatt, skjønte jo nesten hva testen kom til å vise! - Ikke gravid - sto det. Får vel bare vente på ikm (eller evt tr).

Har ikm tirsdag - hatt bittelitt farget utflod idag å litt igår kveld ... Og sånn som mens smerter i magen og litt i ryggen .. Ikke noe vises på tester :/ og jeg blir fort kvalm av lukter og hvis d går for lenge mellom måltider . Hmmm

7dpo Idag og eg kjemper mot testetøsa.... :-P
Tenker eg skal prøve å la vær så lenge så mulig :-) både for skuffelsen, sjølvkontrollen og evt kjemisk sin del... Men Gud så vanskelig det e! :-)

12 dpo, negativ test her i dag også. Nå begynner jeg å bare vente på tr kjenner jeg.

Back
Topp