♡ IKM uke 13 ♡

Oi oi oi.. Puppene tar knekken på meg snart! Det blir jo bare verre og verre! Starta som normalt ømme 1-2 dpo (som de pleier å bli etter el). Men har blitt ganske forverra! Bare jeg går i trapper verker det :P Eller at jeg streifer borti med hånda.. Au! Bruker normalt sett å gå tilbake til normalen før tr dukker opp, men til nå har det jo bare blitt verre, og ikke omvendt.

11 dpo idag, spent på om tr dukker opp eller ikke.

Pjuh, fra å ha sittet i ro med joggebukse og t-skjorte (uten bh) hele dagen, til å lage mat, legge på sengen og skifte klær. Småkvalm/urven, trangt til puppene og ekstremtvarm... hmmmm, håper håper håper det er noe på gang :)
Skal til en venninne ikveld, men tar med bilen for å ha noe å skylde på hvis jeg blir tilbydt vin [emoji14]

Her skjer det ikke en dritt som vanlig. negative tester. 11 dpo. venter på tr skal komme sent pga crinone.
Nå prøver vi ikke mer etter denne runden.

Venter litt tolkes å teste . Siden den var så svak i går. Er en ny type tester så er litt skeptisk. Nyt det!
Flink du er å vente. Jeg er visst en sånn som tester og tester når jeg først har fått strek :p Men synes ikke streken din var så ulik min første... Så jeg tror absolutt det et håp ;)

Blenda test 11 dpo. Kjenner at jeg begynner å miste håpet nå :(

10 dpo å blenda.. titta på gårsdagens test, pg der er det blitt hvitt der test streken skal være.. er det vanlig? Fortsatt 4 dager til ikm så får bare vente :)

Håper våren bringer med seg mange fine spirer♥

♥Mandag 23/3
-Elle, pp 2

♥Tirsdag 24/3
- Tuppeline17
- lillemy_91, pp 7
- jeanetteh
- MammaAnette
- Bird_24, pp 2
- Minimoni, pp 2

♥Onsdag 25/3
- Pina
- frkMina, pp 2
- Orkidee
- Jada
- Bolleovnen, pp 3 etter MA

♥Torsdag 26/3
- kattungen, pp 2 etter MA
- kujenta
- Lire, pp 6
- Lykkeliten_86, pp 19
- Bkno9642672, pp 3
- tralala
- Pita
- Ønskerseg1til, pp 23

♥Fredag 27/3
- Regnbuebarn 2015, pp 5 (pp 2 etter SA)
- mammatilmirakel, pp 13
- frydefull83

♥Lørdag 28/3
- Smileguri, pp 3
- Håpefull85, pp 12
- Nekinna91, pp 6 etter MA
- santana

♥Søndag 29/3
- mammamiaaa, pp 7
- Alvea, pp 11
- baby i november 2015?
- Ladybird

♡Gravid♡

:( Tante blææ :(

Passert IKM??

Ikke oppdatert :O

Husk å oppgi i oppropslisten om du er gravid og flytter over til termin forum:)

Bytta nick jeg- fra ønskerseg1til :)

Back
Topp