♡ IKM uke 13 ♡

Svak strek på billigstrimmel hos meg. Samt kvalme, så jeg blir overrasket om det ikke er noe på gang, men igjen denne kroppen slutter ikke å overraske meg ;)

Jeg ser! Så spennende:) for en kjekk ikm- gruppe vi er i
Så gøy at det er flere som ser! Mannen ser også en strek, men er skeptisk når den er så svak :p Noe jeg skjønner godt, kan likegjerne være en skyggestrek når den er så svak... Men det var uansett såå mye mer enn forventet. Hadde ikke trua i det hele tatt, så bestemte meg egentlig for å ikke teste i dag. Men testetøsa vant! ;)

Ja, jeg tror vi har vært flinke å velge IKM-gruppe :D

Fra i går kveld og i dag morges.

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    176,9 KB · Visninger: 101
  • image.jpg
    image.jpg
    467,7 KB · Visninger: 100
Tok samme testen når jeg fikk de i posten før el, så den er helt blank når det ikke er noe :rolleyes:

Den ene på bilde har tørket . Det har ikke den andre. Tydeligere på den tørka. Dette er så spennende!!!

Håper håper!! Har du noen sympt?
Jeg har egentlig vært veldig flink til å ikke kjenne etter denne måneden, så nei har ikke noe særlig symptomer. Men har hatt en rar følelse i magen helt siden el, som slags mens-murringer, bare likevel ikke.... Og de siste 3-4 dagene har jeg vært unormalt trøtt. Og "unormal" utflod. På onsdag morgen kom det slim på papiret når jeg tørket meg, med en liten blodstripe i. Lurer nå på pm det faktisk kan ha vært en festeblødning!

Og det rare i går kveld: Guttungen er hos bestemora si i helga, så vi tenkte å lage sen kosemiddag. Stekte løk og hvitløk i panna, noe som vanligvis gir en lukt jeg elsker over alle lukter. Men i går brakk jeg meg! Det lukta ikke godt, og jeg trodde hvitløken var gammel eller noe... Men så kom mannen og sa at det luktet helt fantastisk, og da begynte jeg å stusse litt... Så det var da jeg bestemte meg for å teste i dag likevel :)

Enn du da? Symptomer?

har veldig mye EL lignende hvit utflod, er 5 dpo og har hatt det i noen dager. er det noen som har opplevd dette før ?

H
Jeg har egentlig vært veldig flink til å ikke kjenne etter denne måneden, så nei har ikke noe særlig symptomer. Men har hatt en rar følelse i magen helt siden el, som slags mens-murringer, bare likevel ikke.... Og de siste 3-4 dagene har jeg vært unormalt trøtt. Og "unormal" utflod. På onsdag morgen kom det slim på papiret når jeg tørket meg, med en liten blodstripe i. Lurer nå på pm det faktisk kan ha vært en festeblødning!

Og det rare i går kveld: Guttungen er hos bestemora si i helga, så vi tenkte å lage sen kosemiddag. Stekte løk og hvitløk i panna, noe som vanligvis gir en lukt jeg elsker over alle lukter. Men i går brakk jeg meg! Det lukta ikke godt, og jeg trodde hvitløken var gammel eller noe... Men så kom mannen og sa at det luktet helt fantastisk, og da begynte jeg å stusse litt... Så det var da jeg bestemte meg for å teste i dag likevel :)

Enn du da? Symptomer?
hatt vag kvalme siden 5dpo. Onsdag fikk jeg stikk i magen og murringer. Ellers er jeg unormalt sulten. Humøret svinger også. Samt unormalt ømme pupper, men sist jeg var gravid var de ikke ømme i det hele tatt. Og murringer.

H

hatt vag kvalme siden 5dpo. Onsdag fikk jeg stikk i magen og murringer. Ellers er jeg unormalt sulten. Humøret svinger også. Samt unormalt ømme pupper, men sist jeg var gravid var de ikke ømme i det hele tatt. Og murringer.
Åh, jeg går bare å venter på ømme pupper! Det er noe jeg aldri har, men begge gangene jeg har vært gravid har jeg hatt ømme pupper. Så det er sikkert tegn for meg :p Men da har de ikke blitt ømme før etter IKM :) Så det et fortsatt håp.

Back
Topp