Jeg ser! Så spennende10 dpo - dagens test. Er det bare jeg som ser noe?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser! Så spennende10 dpo - dagens test. Er det bare jeg som ser noe?![]()
Så gøy at det er flere som ser! Mannen ser også en strek, men er skeptisk når den er så svakJeg ser! Så spennendefor en kjekk ikm- gruppe vi er i
Eg ser!10 dpo - dagens test. Er det bare jeg som ser noe?![]()
Spennende !!10 dpo - dagens test. Er det bare jeg som ser noe?![]()
Ser absolutt noe på den nedersteFra i går kveld og i dag morges.
Jeg har de samme testene, og tok en bare for å prøve når jeg fikk de. Dette var litt før el... Og de ser ikke sånn ut om det ikke er noe, neiTok samme testen når jeg fikk de i posten før el, så den er helt blank når det ikke er noe![]()
Håper håper!! Har du noen sympt?Jeg har de samme testene, og tok en bare for å prøve når jeg fikk de. Dette var litt før el... Og de ser ikke sånn ut om det ikke er noe, nei![]()
Hvor mange dpo er du?Så spennende!!
Tiden går så sakte i dpo land! :/ vil hoppe til ikm nååå.. og selvfølgelig se to streker...![]()
Jeg har egentlig vært veldig flink til å ikke kjenne etter denne måneden, så nei har ikke noe særlig symptomer. Men har hatt en rar følelse i magen helt siden el, som slags mens-murringer, bare likevel ikke.... Og de siste 3-4 dagene har jeg vært unormalt trøtt. Og "unormal" utflod. På onsdag morgen kom det slim på papiret når jeg tørket meg, med en liten blodstripe i. Lurer nå på pm det faktisk kan ha vært en festeblødning!Håper håper!! Har du noen sympt?
hatt vag kvalme siden 5dpo. Onsdag fikk jeg stikk i magen og murringer. Ellers er jeg unormalt sulten. Humøret svinger også. Samt unormalt ømme pupper, men sist jeg var gravid var de ikke ømme i det hele tatt. Og murringer.Jeg har egentlig vært veldig flink til å ikke kjenne etter denne måneden, så nei har ikke noe særlig symptomer. Men har hatt en rar følelse i magen helt siden el, som slags mens-murringer, bare likevel ikke.... Og de siste 3-4 dagene har jeg vært unormalt trøtt. Og "unormal" utflod. På onsdag morgen kom det slim på papiret når jeg tørket meg, med en liten blodstripe i. Lurer nå på pm det faktisk kan ha vært en festeblødning!
Og det rare i går kveld: Guttungen er hos bestemora si i helga, så vi tenkte å lage sen kosemiddag. Stekte løk og hvitløk i panna, noe som vanligvis gir en lukt jeg elsker over alle lukter. Men i går brakk jeg meg! Det lukta ikke godt, og jeg trodde hvitløken var gammel eller noe... Men så kom mannen og sa at det luktet helt fantastisk, og da begynte jeg å stusse litt... Så det var da jeg bestemte meg for å teste i dag likevel
Enn du da? Symptomer?
Åh, jeg går bare å venter på ømme pupper! Det er noe jeg aldri har, men begge gangene jeg har vært gravid har jeg hatt ømme pupper. Så det er sikkert tegn for megH
hatt vag kvalme siden 5dpo. Onsdag fikk jeg stikk i magen og murringer. Ellers er jeg unormalt sulten. Humøret svinger også. Samt unormalt ømme pupper, men sist jeg var gravid var de ikke ømme i det hele tatt. Og murringer.
Jeg har hatt mye utflod fra ca 5 dpo. Men syns ikke det har vært el-lignende...har veldig mye EL lignende hvit utflod, er 5 dpo og har hatt det i noen dager. er det noen som har opplevd dette før ?
OkeiJeg har hatt mye utflod fra ca 5 dpo. Men syns ikke det har vært el-lignende...
Kan jo være positivt?Okeinår jeg sier EL lignende så mener jeg samme konsistens med hvit og blank ikke bare blank ..menmen sikkert ikke noe farlig ihvertfall
![]()