Orkidee
Elsker forumet
Hva slags test er det?Noen som har begynt å teste?
I dag klarte jeg ikke å holde meg(8-9 dpo) selvfølgelig lite med strek på testenhar dårlig tro på denne pp..Vis vedlegget 108644
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva slags test er det?Noen som har begynt å teste?
I dag klarte jeg ikke å holde meg(8-9 dpo) selvfølgelig lite med strek på testenhar dårlig tro på denne pp..Vis vedlegget 108644
Var en ny test på vitus apotek, skal se hva den heter når jeg kommer hjemHva slags test er det?
Hei! Kan du/dere føre meg opp på ikm 26.03? Pp23 første pp med pergo
Har ikke hatt så ømme pupper i dag, men har hatt en del mens murringer da :/

Jeg har faktisk hatt mindre murringene i dag... Etter den blodstripa jeg fikk på papiret i morrest
Kjenner jeg er litt spent på testing på lørdag nå![]()
Gratulere så masse!!Da er jeg gravidfikk tydlig strek idag, så er ikke i tvil lenger
nå gjelder det bare å få den til å bli der inne i 9 mnd....
Da er jeg gravidfikk tydlig strek idag, så er ikke i tvil lenger
Vis vedlegget 108775
Er det flere enn meg som ser en svaaaaak strek der? Eller er det bare i hodet mitt? 9 dpo i dag!
Gratulerer, hvor mange dpo?Da er jeg gravidfikk tydlig strek idag, så er ikke i tvil lenger
Skimter strekVis vedlegget 108775
Er det flere enn meg som ser en svaaaaak strek der? Eller er det bare i hodet mitt? 9 dpo i dag!
Da er jeg gravidfikk tydlig strek idag, så er ikke i tvil lenger
Vis vedlegget 108775
Vis vedlegget 108775