Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det er ett godt tegn. Krysser fingrene for deg
[emoji3]
Før vi begynte prøvingen tenkte jeg ikke over sånne ting. Utenom at jeg fikk vondt i magen rundt eggløsning. Men forrige mnd kjente jeg jo etter alt! Alle små tegn. Og da fikk jeg vondt i puppene, så trodde jeg var gravid, men akk. Men kjenner jo denne mnd at jeg har vist det etter eggløsning. Men håper at mine bare blir vondere og vondere.
jeg har også et barn på 1.5 år , og jeg har stadig råmelk i puppene. tror det henger igjen en god stundIKM 26.03.
Egentlig skulle vi ikke begynne å prøve (på vårt andre barn, har en på 1,5 fra før) før i april/mai, for å sikte på vårhalvåret 2016, men nå føler jeg meg så rar. Ømme pupper og murringer og stikking i magen i noen dager. Og i dusjen i dag kom det råmelk!! Hjelp! Har noen andre opplevd noe lignende?
Har tatt en test, men det er jo egentlig alt for tidlig, 3-4 dpo. Så negativ selvfølgelig.
Har ikke gått på prevensjon siden november, bare for å få tilbake normal syklus før vi skulle begynne å prøve.
Håper våren bringer med seg mange fine spirer♥
♥Mandag 23/3
-Elle, pp 2
♥Tirsdag 24/3
- Tuppeline17
- lillemy_91, pp 7
- jeanetteh
- MammaAnette
- Bird_24, pp 2
♥Onsdag 25/3
- Pina
- frkMina, pp 2
-Orkidee
♥Torsdag 26/3
- kattungen, pp 2 etter MA
- kujenta
- Lire, pp 6
- Lykkeliten_86, pp 19
- Bkno9642672, pp 3
- tralala
- Pita
♥Fredag 27/3
- Regnbuebarn 2015, pp 5 (pp 2 etter SA)
- mammatilmirakel, pp 13
- frydefull83
♥Lørdag 28/3
-guri, pp 3
- Håpefull85, pp 12
- Nekinna91, pp 6 etter MA
♥Søndag 29/3
- mammamiaaa, pp 7
- Alvea, pp 11
- baby i november 2015?
♡Gravid♡
Tante blææ
Passert IKM??
Ikke oppdatert :O
Husk å oppgi i oppropslisten om du er gravid og flytter over til termin forum![]()
Vil være med på lista, IKM Onsdag 25/3
Hva gjør dere i kveld da jenter?Og hvor langt i dpo land er dere kommet?
Selv så skal jeg bare slappe av tenker jeg, når lillemann er i sengOgså er jeg 5 dpo i dag
![]()
Hva gjør dere i kveld da jenter?Og hvor langt i dpo land er dere kommet?
Selv så skal jeg bare slappe av tenker jeg, når lillemann er i sengOgså er jeg 5 dpo i dag
![]()
Strikker litt, og regner på masser og materiell til vårens arbeid på huset
5dpo jeg også (tror jeg da)![]()
Spist middag, gjort litt husarbeid. Resten er tvtid![]()
Ser på masterchef på BBC lifestyle. Skal ta meg en dusj, spise litt kveldsmat og legge opp til ett par sokker
5dpo![]()
Jeg er ca 6 dpo idag - skal i narkose imorgen og operere kjeven ... Kan det være noe skadelig hvis jeg skulle blitt gravid nå? Skrev i papirene at jeg kanskje var ca 3-4 uker på vei operasjons dagen ... Så får vel høre imorgen eventuelt - men lest noe om at så tidli gjør d ikke noe ? Noen som vet
Effektiv på kveldingen du da altså
Når tenker du å starte å teste da?![]()
Hehe, vil ikke kalle meg veldig effektiv akkurat
Jeg teller dag for dag når jeg skal starte... Hvis jeg skal starte må jeg knø meg til å ta testene inn på badet, de ligger nemlig i strikkekurven![]()
Strikker og ser tv. Mannen er hos kompis og ser fotball så her er bare jeg og hunden. Tror jeg er 5 dpo i dag.