♡ IKM uke 13 ♡

Jeg kan desverre fjernes fra lista :( Alle EL testene er like den jeg la ut bilde av her om dagen, verken sterkere eller svakere og har heller ingen symptomer på EL :( Kjedelig at dong quaien ikke virker slik den gjorde sist jeg prøvde den ! Da fikk jeg positiv test på dag 12 og 13, mens denne gangen har det ikke skjedd noe og jeg er idag på dag 14 :( Jaja, lykke til damer ! Kommer nok til å snike her uansett :)

Håper el dukker opp snart! Masse lykke til til deg også:)

5 dpo i dag :D Tror kroppen er helt på bærtur, for den høyre puppen er så syyykt øm at jeg snart kapper den av, hahah :P Ellers har jeg fått økt utflod også :) Gleder meg masse til jeg kan begynne å teste nå! :D

JEpp, samt at jeg er varm, bruker jeg alldrig å være. Kun når jeg har vært gravid. Men det er like normalt for meg med det du beskriver ellers også så tenker ikke så mye på det. Uansett blir spennede!!

Ja varm er jeg også om dagen :) Pluss veldig nattesvette :P Krysser fingrene for at vi får positivt svar til uken :D

Tidligst lørdag. Samboeren har så lyst å være med når jeg tester, og han kommer hjem fra jobbreise fredag kveld.
Enn du, når skal du teste? :)

Det skjønner jeg godt :) Tenkte å starte 10 dpo, så starter til lørdag jeg også :)

Veldig koselig at han har lyst å være med da :)
Hvis ikke hadde jeg nok svidd av en test på torsdag hvis symptomene er sterke nok :P

Ja ingenting er bedre enn at han vil være med på testingen :D Heheh, hadde vel sikkert gjort det selv men jeg har ikke så mange testene igjen nå, så må pent bare vente til lørdag :P

Hvor tidlig tester dere? Tror jeg testet positivt 4 dager før IKM med førstemann, men lurer på om jeg klarer å vente til IKM denne gangen

Hvor tidlig tester dere? Tror jeg testet positivt 4 dager før IKM med førstemann, men lurer på om jeg klarer å vente til IKM denne gangen

Så lenge jeg klarer å holde testetøsa litt i sjakk, så starter jeg 10 dpo :P

Må syte litt nå kjenner jeg :P Disse puppa tar jo helt av nå! Den høyre er så sykt vond og blir bare verre og verre, og den venstre blir bare ømmere og ømmere og på nippen til å bli vond den også :O Håper dette er et godt tegn, for har kun hatt så vonde og ømme pupper når jeg har vært gravid :D

Må syte litt nå kjenner jeg [emoji14] Disse puppa tar jo helt av nå! Den høyre er så sykt vond og blir bare verre og verre, og den venstre blir bare ømmere og ømmere og på nippen til å bli vond den også :O Håper dette er et godt tegn, for har kun hatt så vonde og ømme pupper når jeg har vært gravid :D
Håper det er ett godt tegn. Krysser fingrene for deg
[emoji3]

Før vi begynte prøvingen tenkte jeg ikke over sånne ting. Utenom at jeg fikk vondt i magen rundt eggløsning. Men forrige mnd kjente jeg jo etter alt! Alle små tegn. Og da fikk jeg vondt i puppene, så trodde jeg var gravid, men akk. Men kjenner jo denne mnd at jeg har vist det etter eggløsning. Men håper at mine bare blir vondere og vondere.

Back
Topp