♡ IKM uke 13 ♡

Ja, men han hjemme er som sagt ikke like enkel å få med seg;p men får prøve i kveld, så er vi ihvertfall innafor. Kanskje jeg får til i morgen også;p men bør jeg ta en ny test senere idag for å sjekke? Er jo helt ny på de greiene her;p

Stemmer det :P Ja prøv i kveld og i morgen ;) Og ville nok tatt en test i kveld også :) Bare husk å hold deg i 4 timer og drikk minimalt de siste 2 timene ;)

Ja, men han hjemme er som sagt ikke like enkel å få med seg;p men får prøve i kveld, så er vi ihvertfall innafor. Kanskje jeg får til i morgen også;p men bør jeg ta en ny test senere idag for å sjekke? Er jo helt ny på de greiene her;p

Se på den linken jeg la ut rett oppi tråden her, om EL-tester. :)

De aller fleste finner fint toppen ved å teste en gang om dagen. Jeg har aldri giddet å teste mer enn det - testen sier jo uansett ikke akkurat når egget løsner, bare når LH er høyt (hormon som skal hjelpe egget å løsne). Jeg ville nok forsøkt med aksjeinnlegg i kveld om du er usikker på i morgen, og så heller ny runde på søndag.

noen som vet hvor ofte, og når man skal drikke grapefrukt juice :)?

Noen som har ømme brystvorter allerede ? Og litt spreng følelse

Her ble det ingen aksjer i kveld.. Er så lei av å aldri få med meg samboeren når vi "må". Blir så frustrert at jeg gråter hver gang. Føles så utrolig kjipt å ikke føle at man gjør det man kan for at det skal klaffe.. Innimellom har jeg bare lyst til å legge prøvinga på hylla. Nå er jeg sliten og lei.. Unnskyld for syteinnlegg. Må bare få ut litt av frustrasjonen!

noen som vet hvor ofte, og når man skal drikke grapefrukt juice :)?

Fra tr til EL er over. Det er jo bare for å få mer fruktbar utflod til sædcellene å svømme i. :)

melder meg inn her jeg også:) Har liten tro på denne pp (pga influensa el-dagene), men vi gjorde et forsøk to dager før el. Uansett, ikm fredag 27. Mars, pp7.

Fikk denne el testen idag. Veldig negativ, da må jo den i går ha vært positiv? Vil det si at jeg mest sannsynlig el idag?:)

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    524,1 KB · Visninger: 52
Da var jeg iallefall sikker på dpo og starter wild yam. Har plutselig veldig trua på at det klaffer denne måneden. Syns det er skummelt. Er så vondt å bli skuffa når tr kommer.

I går, i dag eller i morgen. Er det ikke sånn at egget slipper 0-48 timer etter positiv test da?
Aldri testet etter EL selv, så jeg er ikke sikker :)

La inn aksjer på torsdag, og skal prøve å få til idag. Det burde være innafor det?:)

Fikk denne el testen idag. Veldig negativ, da må jo den i går ha vært positiv? Vil det si at jeg mest sannsynlig el idag?:)
Da har du mest sannsynlig bare gått glipp av LH toppen i går. Og ville regnet den i går som positiv, siden streken er så svak i dag :)

Da har du mest sannsynlig bare gått glipp av LH toppen i går. Og ville regnet den i går som positiv, siden streken er så svak i dag :)

Passer det bra å legge inn aksjer idag da?:) Føler meg helt grønn på det her. Første pp'en jeg tester etter el så;p

Back
Topp